Parašė JlL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
tureta omenyje kad 360 km/h (kinu) yra naujas rekordas pastoviai keleivius vezantiems traukiniams (tokiu max greiciu bus vykdomas keleiviu vezimas). Tavo pamineti traukiniai vaziavo tusti tokiu greiciu."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Kinijos geležinkelių riedmenų apžvalga (rusiškai, bet daug foto):
http://vlad-hunrider.livejournal.com/362127.html
Comment
-
Kinijoje penktadienį buvo pasiektas naujas keleivinio traukinio greičio pasaulio rekordas — 486,1 kilometrų per valandą, pranešė vietos žiniasklaida.
Rekordas pasiektas išbandant naują greitąją geležinkelio magistralę Pekinas-Šanchajus. Ankstesnis 416,3 kilometrų per valandą greičio rekordas taip pat priklauso kinams, ir buvo pasiektas rugsėjo 28 dieną.
Tokį greitį pasiekė Kinijoje sukurtas ir pagamintas traukinys “CRH 380A”, pavadintas “Harmonija”.
Greitoji atšaka Pekinas-Šanchajus dar neatiduota naudoti. Reguliarų eismą ja numatoma atidaryti 2011 metų pabaigoje. Tada 1 tūkst. 318 kilometrų atstumą tarp abiejų miestų traukiniai įveiks per keturias valandas.
Šiandien lėktuvų skrydžių tarp Pekino ir Šanchajaus laikas — maždaug dvi valandos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JohnTiesa, tai nemodifikuoto traukinio rekordas. Bent jau anglakalbėje žiniasklaidoje šį kartą tai buvo paminėta.
Iš Daily Mail
Lietuviškuose straipsniuose tai lyg ir nebuvo paminėta. Iš čia ir kyla neaiškumai, nes žurnalistai nelabai susigaudo, apie ką kalbama, dėl ko skaitytojams pateikiama nekokybiška informacija.
Negana to, mūsiškės naujienų agentūros dažniausiai tokią informaciją "by default" graibo iš Rusiškų šaltinių, dėl ko gaunasi "sugedęs telefonas" .
beja ir tos modifikacijos, tiesa sakant, netokios jau didelės, kad nebūtų galima lyginti abiejų rekordų. tačiau PR yra PRSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Rugsėjo mėnesį jau buvo aiškinama tokiems nesusipratėliams kaip gerbiamasis, kiek skirtingų kategorijų yra greičio rekordams. O kad žurnaliūgoms svarbu pateikti sensaciją, o ne esmines detales - jau kitas reikalas. TGV pasiekė absoliutų greičio rekordą traukiniams su ratais. CRH380A pasiekė greičio rekordą nemodifikuotiems komerciniams traukiniams su ratais.
P.S. Eilinį kartą pakimbu ant to, kad rašau atsakymą priešpaskutiniame diskusijos lape
Comment
-
Parašė JohnVideo su greičiausio pasaulyje keleivinio traukinio bandymais, kuomet buvo pasiektas 487,3km/h greitis. Bandymams naudotas traukinys CRH380BL, kurio autorinės teisės formaliai prisiskiriamos CNR Tangshan Railway Vehicle Co., Ltd., bet akivaizdu, kad viskas padaryta ne be Siemens pagalbos
Youtube video
Comment
Comment