Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia gal kalbama, ne kad specialiai paruoštas traukinys rekordui, o kasdien pasiekiamas maršrute kurioje nors dalyje greitis.

    Comment


      tureta omenyje kad 360 km/h (kinu) yra naujas rekordas pastoviai keleivius vezantiems traukiniams (tokiu max greiciu bus vykdomas keleiviu vezimas). Tavo pamineti traukiniai vaziavo tusti tokiu greiciu.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Šitas bandymų metu, deja, irgi važiavo tuščias, tad J|L „hmmm“ tebelieka galiojantis

        Comment


          TGV 2007 m. pasiekė rekordą berods su keleiviais, jeigu tiksliai prisimenu, buvo keleivinis į Lioną, o rekordo tada berods niekas specialiai nesiekė
          Paskutinis taisė Kosovo; 2010.10.27, 22:27.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            127km tunelių sitas faktas daug ka pasako

            Comment


              Parašė John
              - 80,5% (t.y. 1060km) visos linijos bus nutiesta viadukais ir tiltais
              man kartais pradeda atrodyt kad taip statyti jei ne pigiau tai bent jau patogiau - standartines konstrukcijas lieji gamykloj, o laukuose tik atramines kalonas varai tada kaip konstruktoriu sudedi ir viskas.

              Comment


                Štai kaip stachanovininkai ir udarnikai dirba. Įdomu, kiek laiko pas mus bus klojami bėgiai RailBalticoje (jei pagaliau bus pradėta tiesti)?

                Comment


                  A1, ar pergyveni, kad senatvėje gali nesulaukti tos akimirkos, kai naujai nutiesta trasa riedės traukiniai?

                  Comment


                    Ne. Bet taip dirbdami mes totaliai pralaimime kiniečiams ir vis labiau nuo jų atsiliekame...

                    Comment


                      Kinijos geležinkelių riedmenų apžvalga (rusiškai, bet daug foto):

                      http://vlad-hunrider.livejournal.com/362127.html

                      Comment



                        Kinijoje penktadienį buvo pasiektas naujas keleivinio traukinio greičio pasaulio rekordas — 486,1 kilometrų per valandą, pranešė vietos žiniasklaida.
                        Rekordas pasiektas išbandant naują greitąją geležinkelio magistralę Pekinas-Šanchajus. Ankstesnis 416,3 kilometrų per valandą greičio rekordas taip pat priklauso kinams, ir buvo pasiektas rugsėjo 28 dieną.
                        Tokį greitį pasiekė Kinijoje sukurtas ir pagamintas traukinys “CRH 380A”, pavadintas “Harmonija”.
                        Greitoji atšaka Pekinas-Šanchajus dar neatiduota naudoti. Reguliarų eismą ja numatoma atidaryti 2011 metų pabaigoje. Tada 1 tūkst. 318 kilometrų atstumą tarp abiejų miestų traukiniai įveiks per keturias valandas.
                        Šiandien lėktuvų skrydžių tarp Pekino ir Šanchajaus laikas — maždaug dvi valandos.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          O šį "rekordo sumušimą" stebėjo kokie nors tarptautiniai ekspertai? Ar čia tie komunistai tiesiog pagreitino video ir paleido kaip tikrą?
                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                          Comment




                            "Rekordas sumuštas - mūsų traukiniai skraido 1500 km/h."
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              .................
                              nelabai supratau kokį rekordą jie pasiekė?

                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                kazkur jau john yr isaiskines visas rusis rekordu. esme tokia kad prancuzai pasitiuningavo, o kinai su eiliniu taip vare

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Tiesa, tai nemodifikuoto traukinio rekordas. Bent jau anglakalbėje žiniasklaidoje šį kartą tai buvo paminėta.

                                  Iš Daily Mail



                                  Lietuviškuose straipsniuose tai lyg ir nebuvo paminėta. Iš čia ir kyla neaiškumai, nes žurnalistai nelabai susigaudo, apie ką kalbama, dėl ko skaitytojams pateikiama nekokybiška informacija.

                                  Negana to, mūsiškės naujienų agentūros dažniausiai tokią informaciją "by default" graibo iš Rusiškų šaltinių, dėl ko gaunasi "sugedęs telefonas" .
                                  nematau didelio skirtumo, ar modifikuoti seną modelį ar pagaminti naują, iškarto skirtą būti eksploatuojam tokiomis apkrovomis.

                                  beja ir tos modifikacijos, tiesa sakant, netokios jau didelės, kad nebūtų galima lyginti abiejų rekordų. tačiau PR yra PR
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Rugsėjo mėnesį jau buvo aiškinama tokiems nesusipratėliams kaip gerbiamasis, kiek skirtingų kategorijų yra greičio rekordams. O kad žurnaliūgoms svarbu pateikti sensaciją, o ne esmines detales - jau kitas reikalas. TGV pasiekė absoliutų greičio rekordą traukiniams su ratais. CRH380A pasiekė greičio rekordą nemodifikuotiems komerciniams traukiniams su ratais.

                                    P.S. Eilinį kartą pakimbu ant to, kad rašau atsakymą priešpaskutiniame diskusijos lape
                                    Paskutinis taisė Carnifex; 2010.12.04, 15:22. Priežastis: Susimoviau šiek tiek

                                    Comment


                                      Sunku net protu suvokti!

                                      Comment


                                        Vilnius - Kaunas per ~15 min. Vilnius - Klaipėda per 45 min. su sustojimu Kaune...

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Video su greičiausio pasaulyje keleivinio traukinio bandymais, kuomet buvo pasiektas 487,3km/h greitis. Bandymams naudotas traukinys CRH380BL, kurio autorinės teisės formaliai prisiskiriamos CNR Tangshan Railway Vehicle Co., Ltd., bet akivaizdu, kad viskas padaryta ne be Siemens pagalbos

                                          Youtube video
                                          Įdomu, nuo ko priklauso greičio ribos. Nuo variklio tikrai ne, tada arba nuo važiuoklės arba nuo bėgių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X