Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Ko gero, jiems tiesiog geriau apsimokėjo kinams perleisti technologiją geruoju ir už pinigus, negu kad kinai patys savais būdais būtų tą technologiją "pasiskolinę" už dyką. O tai jie padaryti irgi galėtų.
    As manau, kad neveltui JAV universitetuose labai daug kinu mokosi

    Comment


      na siemensas, basf ir kitos kompanijos jau prdejo piktintis kinais del ju reikalavimo parduot ne tik daikta bet ir technologija. Tik ar nebus per velai suprate savo klaidas.

      Comment


        Traukinukas tai Vaaau. Pirma karta matau tokį. Svajonė su tokiu būtų pralėkt..

        Comment


          Parašė John
          Taigi, matome, kad kai kuriose tarpmiestinėse linijose (pvz. beveik 1000km ilgio Wuguang PDL t.y. Wuhan - Guangzhou) per dieną važiuoja 160-170 ar daugiau traukinių t.y. į vieną pusę apie 85 traukiniai. Kad toks dažnis būtų Vilnius - Kaunas.
          Idomu kokios kainos bilietu. O siaip kaip suprantu tik keliose linijose greitis siekia 300km/h, o dazniausiais apie 200km/h.

          Comment


            Parašė John
            .... t.y. į vieną pusę apie 85 traukiniai. Kad toks dažnis būtų Vilnius - Kaunas.
            reikia ivesti minimum 5 vaiku politika, tada ir dar dazniau galetu vaziuot

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              reikia ivesti minimum 5 vaiku politika, tada ir dar dazniau galetu vaziuot
              Čia pas mus LT tokios politikos reikėtų. Ne dėl geležinkelių, o dėl tautos išlikimo.

              Comment


                na as apie lietuva ir rasiau, kad tik taip tarp vilniaus ir kauno daznumas didetu
                Paskutinis taisė JlL; 2010.10.09, 12:23.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Idomu kokios kainos bilietu.
                  Turbūt daugumai kinų neįkandamos.
                  Flickr

                  Comment


                    Tai kas gi važinėja? Be to Kinijoje užsieniečiams yra atskiros kainos (didesnės) nei vietiniams. Bent jau su maisto ir pramoninėmis prekėmis taip buvo prieš kelis metus. Kaip dabar - nežinau.

                    Comment


                      kinai turbut kai state visa infrastruktura sanaudas skaiciuodami iskart iki 0 nuvertino, ir dabar uz bilietus praso moketi tik tiek kiek islaikymas kainuoja, kas neturetu buti labai brangu kai toks apkrovimas.

                      Aisku uzsienieciams tikrai turetu buti kelis kart didesnes kainos.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Turbūt daugumai kinų neįkandamos.
                        spėju, maks. keliems procentams

                        Comment


                          Parašė John
                          Manau, palyginus tikslinių grupių pajamas ir finansinį pajėgumą, net nekalbant apie serviso lygį pamatysime, kad vidutinis Wuhano ar Guagzhou gyventojas greituoju traukiniu išgali važinėti labiau, nei eilinis lietuvis išgali važinėti apskritai bet kokiu traukiniu Lietuvoje. Na arba bent jau išgali panašiai. Visgi reikia turėti omeny, kad skiriasi ir serviso kokybė, kuri, deja, yra ne mūsų naudai netgi lyginant "lėtuosius" traukinius, kurie ten dar keleriopai pigesni.
                          Tame ir esmė, kad Lietuvoje išgali visi, pagrindiniai keleiviai yra pensininkai ir studentai, t.y. žmonių grupės turinčios mažiausias pajamas. Apie ,,eilinį'' lietuvį net nekalbu. O paslaugos kokybė tai jau kitas klausimas, Vilnius-Kaunas dabar važiuoja juk nauji ir pakankamai greiti traukiniai, o kokiu nors maršrutu Vilnius-Marcinkonys ar Panevėžys-Rokiškis tikėtis kažkokių greitų traukinių naivu ir po 85 per dieną.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2010.10.09, 18:21.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Turbūt daugumai kinų neįkandamos.
                            Kad Kinijos BVP vienam gyventojui tuoj pralenks Lietuvą (o gal jau ir aplenkė), algos miestuose jau kokius 5 metus gerokai didesnės už mūsų, o Kinijos dabartinei galybei pamatus padėjo Den Siaopinas (Deng Xiaoping), jeigu ne jis, Kinija ir dabar statytų tokį patį komunizmą, koks buvo SSRS
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2010.10.14, 19:20.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Šiukšlių daug keliuose.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Orientuotis į gerus pavyzdžius reikia
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Kodėl bėgiai atrodo tokie ,,aprūdiję''?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Juodas metalas visą laiką rūdija
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      /\ Kažkada to paties klausiau, niekas neatsakė, todėl dabar vėl kartoju klausimą: ar geležinkelių eismas Kinijoje vyksta kairiąja puse, kaip ir Prancūzijoje?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        /\ Kažkada to paties klausiau, niekas neatsakė, todėl dabar vėl kartoju klausimą: ar geležinkelių eismas Kinijoje vyksta kairiąja puse, kaip ir Prancūzijoje?
                                        Taip.

                                        Comment


                                          http://www.radiocool.lt/pats-greicia...h-greitivideo/

                                          TGV- Train ? Grande Vitesse (didelio greičio traukinys) pasiekė rekordinį 574.8 km/h greitį. Ir tai pavyko padaryti prancūzams.
                                          http://m.delfi.lt/news/verslas/article.php?id=37938633

                                          Kinijos greitasis traukinys bandymų metu pasiekė rekordinį 416,6 km/val. greitį <...> – tai naujas pasaulio rekordas.
                                          hmmm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X