Ko gero, jiems tiesiog geriau apsimokėjo kinams perleisti technologiją geruoju ir už pinigus, negu kad kinai patys savais būdais būtų tą technologiją "pasiskolinę" už dyką. O tai jie padaryti irgi galėtų.
As manau, kad neveltui JAV universitetuose labai daug kinu mokosi
na siemensas, basf ir kitos kompanijos jau prdejo piktintis kinais del ju reikalavimo parduot ne tik daikta bet ir technologija. Tik ar nebus per velai suprate savo klaidas.
Taigi, matome, kad kai kuriose tarpmiestinėse linijose (pvz. beveik 1000km ilgio Wuguang PDL t.y. Wuhan - Guangzhou) per dieną važiuoja 160-170 ar daugiau traukinių t.y. į vieną pusę apie 85 traukiniai. Kad toks dažnis būtų Vilnius - Kaunas.
Idomu kokios kainos bilietu. O siaip kaip suprantu tik keliose linijose greitis siekia 300km/h, o dazniausiais apie 200km/h.
Tai kas gi važinėja? Be to Kinijoje užsieniečiams yra atskiros kainos (didesnės) nei vietiniams. Bent jau su maisto ir pramoninėmis prekėmis taip buvo prieš kelis metus. Kaip dabar - nežinau.
kinai turbut kai state visa infrastruktura sanaudas skaiciuodami iskart iki 0 nuvertino, ir dabar uz bilietus praso moketi tik tiek kiek islaikymas kainuoja, kas neturetu buti labai brangu kai toks apkrovimas.
Aisku uzsienieciams tikrai turetu buti kelis kart didesnes kainos.
Manau, palyginus tikslinių grupių pajamas ir finansinį pajėgumą, net nekalbant apie serviso lygį pamatysime, kad vidutinis Wuhano ar Guagzhou gyventojas greituoju traukiniu išgali važinėti labiau, nei eilinis lietuvis išgali važinėti apskritai bet kokiu traukiniu Lietuvoje. Na arba bent jau išgali panašiai. Visgi reikia turėti omeny, kad skiriasi ir serviso kokybė, kuri, deja, yra ne mūsų naudai netgi lyginant "lėtuosius" traukinius, kurie ten dar keleriopai pigesni.
Tame ir esmė, kad Lietuvoje išgali visi, pagrindiniai keleiviai yra pensininkai ir studentai, t.y. žmonių grupės turinčios mažiausias pajamas. Apie ,,eilinį'' lietuvį net nekalbu. O paslaugos kokybė tai jau kitas klausimas, Vilnius-Kaunas dabar važiuoja juk nauji ir pakankamai greiti traukiniai, o kokiu nors maršrutu Vilnius-Marcinkonys ar Panevėžys-Rokiškis tikėtis kažkokių greitų traukinių naivu ir po 85 per dieną.
Kad Kinijos BVP vienam gyventojui tuoj pralenks Lietuvą (o gal jau ir aplenkė), algos miestuose jau kokius 5 metus gerokai didesnės už mūsų, o Kinijos dabartinei galybei pamatus padėjo Den Siaopinas (Deng Xiaoping), jeigu ne jis, Kinija ir dabar statytų tokį patį komunizmą, koks buvo SSRS
/\ Kažkada to paties klausiau, niekas neatsakė, todėl dabar vėl kartoju klausimą: ar geležinkelių eismas Kinijoje vyksta kairiąja puse, kaip ir Prancūzijoje?
/\ Kažkada to paties klausiau, niekas neatsakė, todėl dabar vėl kartoju klausimą: ar geležinkelių eismas Kinijoje vyksta kairiąja puse, kaip ir Prancūzijoje?
Comment