Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    O kas draudzia pafantazuoti?

    Comment


      #42
      nes railbaltica lietuvai nereikalinga - bent tokia kokia ja siulo, o toks daiktas butu ne vien del smagumo, is tikruju tai butu didziulis postumis visai salies ekonomikai.
      Paskutinis taisė JlL; 2010.03.23, 11:51.

      Comment


        #43
        Apie šiuos kinų planus tiesti vėžes iki pat Londono neblogas straispsnis yra: http://www.technologijos.lt/n/techno...s?name=S-11938

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Idomu, kiek kainuotu Lietuvoje nutiesti panasaus ilgio linija Vilnius - Kaunas - Klaipeda su tarpinemis stotimis tik Kaune ir, pavyzdziui, Vidukleje? Pastarojoje butu galima irengti keleivinio transporto mazga - perkelti autobusu stoti is Kryzkalnio, sukoordinuojant autobusu ir, galbut traukiniu ruoze Pagegiai - Siauliai (Radviliskis) eisma. Kelione is Vilniaus i Klaipeda uztruktu tik 1 val. - 1 val 15 min. Is Vilniaus i Kauna - 20-25 min.
          Dėl Viduklės tai ką aš žinau, Tauragei su Raseiniais aptarnauti ? Nes iš Šaiulių greičiau bus greituoju "Pajūriu" iki Vilniaus nuvažiuoti.

          Comment


            #45
            Atnaujintas Kovo 15d.

            Comment


              #46
              Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
              Atnaujintas Kovo 15d.

              Atvaizdas
              Kažkaip nesiderina su #66
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                #47
                Tiesą sakant, mane labai "nervina" tai, kad niekur negalima rasti normalaus žemėlapio, kuris atspindėtų realią Kinijos greitųjų traukinių statymo situaciją. Spėju, kad ne mane vieną

                Comment


                  #48
                  Parašė John
                  Nors paskutiniame žemėlapyje išties galėtų būti pažymėtas storas raudonas punktyras (statomas) kartu su plonu raudonu (veikiantis).
                  Taip, taip ir aš apie tai, truksta storo raudono punktyro.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    #49
                    Kinai greičiau stato savo geležinkelius, nei braižo schemas
                    Malačiai.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      #50
                      Parašė John
                      Paskaičius Wikipediją, matyti, kad tas žemėlapis ir kitur nelabai sutinka su ten minimais projektais. Nors gal autorius tiesiog nenorėjo pernelyg daug visko pripeckioti.
                      Va, ir aš tą turiu omenyje. Yra pilna visokių žemėlapių, pilna išmėtyta visur informacijos. O tokio vieno aiškaus žemėlapiuko, kur viskas būtų pavaizduota vienoje vietoje, ir nėra. Na, #73 yra arčiausiai to, bet ir tai ne viskas pažymėta.

                      Comment


                        #51

                        Comment


                          #52
                          Nu, įdomu, įdomu su tuo Maglevu. Kol kas šis daikčiukas yra labai nuostolingas, tiesiog labai neapsimoka jį statyti. Bet gal intencija yra dirbti su šia technologija toliau ir viltys dedamos į tai, kad ateityje bus rastas būdas, kaip sumažinti statybos kaštus, ar kad ši technologija atvers kažkokius kelius naujoms technologijoms.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
                            Nu, įdomu, įdomu su tuo Maglevu. Kol kas šis daikčiukas yra labai nuostolingas, tiesiog labai neapsimoka jį statyti. Bet gal intencija yra dirbti su šia technologija toliau ir viltys dedamos į tai, kad ateityje bus rastas būdas, kaip sumažinti statybos kaštus, ar kad ši technologija atvers kažkokius kelius naujoms technologijoms.
                            Paprastai brangu būna tol, kol tai netampa masine gamyba. Kažkas panašaus dabar yra su elektromobiliais. Kažkada ir lėktuvų gamyba buvo brangi, žmonės dar keliavo mažai ir gana netoli, todėl tada atrodė, kad neapsimoka. O Kinija turi puikiausią potencialą MagLev'ui — didelė ir labai tankiai apgyvendinta teritorija, o dar ir ekonomika kyla; vadinasi, kinai vis daugiau keliaus (nes turės už ką, juolab anksčiau ar vėliau ilgės atostogos). Tokie traukiniai bus labai patrauklūs žmonėms, kurie negali skristi lėktuvu (aukščio baimė ar pan.), bet nori greitai nukeliauti. Problema tik ta, kad traukinys važiuoja tik sausuma
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #54
                              Tai aš tą ir turėjau omenyje, kad jie nežada tiesti naujų Maglevo linijų. Tiesiog siekia įvaldyti šią technologiją ir eksperimentuoti, toliau tobulinti, dėdami viltis į ateitį, jog atsiras būdas, kaip padaryti šį daikčiuką atsiperkantį.

                              Comment


                                #55
                                Japonai jau 20 metu tobulina , dabar turės konkurentą.
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  #56
                                  Kinai siuo metu aktyviai iesko uoste krovos terminalo konteineriams baltijos salyse. Lietuvoj nerado bet jau beveik sutare del terminalo rygoje.

                                  Ta linija kur cia anksciau buvo aptarta Europa - Kinija skirta ne keleiviu vezimui, o kroviniams i europa permest. Siuo metu laivu konteineris vidutiniskai keliauja iki 6 savaiciu + didele keliones rizika del audru ir svarbiausia piratu, o gelezinkeliu butu pervezama iki rygos per 2-3 savaites ir tada mazesniais laivais iki europos uostu dar per savaite t.y. beveik 2 kartus greiciau nei laivais + is esmes be rizikos.

                                  Comment


                                    #57

                                    Comment


                                      #58


                                      China Expands Its Investment in Rapid Transit, Paving Way for Future Urban Growth

                                      Most of China’s growth is concentrated in its large urban centers, which will house fifty percent of the country’s population by 2020 and 75% by 2050. For these increasingly huge megacities, the central government has no choice but to develop adequate measures to transport the population. Following the American model of car dependence is simply not possible because of high densities and inadequate space. With its high-speed rail network, now the longest in the world, the Chinese are providing efficient intercity links into downtowns.

                                      But it’s in urban rail networks that the country has made the biggest strides towards increasing mobility within cities. Shanghai’s huge Metro, the longest on earth, is just one among eleven currently operating in China. Dozens of other cities have rapid transit systems either under construction or in planning.

                                      Now the central government has made a commitment to spend up to one trillion one hundred billion U.S. dollars by 2015 on such grade-separated urban public transportation corridors. This is part of a one trillion-dollar investment in urban infrastructure nationwide; China will also spend $450 billion on railway construction over the same period. By the end of this year, China will offer a total of 870 miles of metro systems, up from around 600 today, on the way to 1,900 miles in five years. Far more is planned by 2020, especially in the east coast powerhouses of Beijing, Shanghai, and the Guangzhou-Shenzhen-Hong Kong megaplex.

                                      Urban infrastructure investment has consumed an average of 2.6% of China’s GDP since 1994. With a national growth rate predicted to hold at between seven and ten percent a year, the country will be able to guarantee its huge level of investment.

                                      Total infrastructure investment across all levels of government accounts for roughly 1% of American GDP. The U.S. commits about $100 billion a year to all forms of transportation spending.

                                      Whether China’s spending will be enough to prevent the rapid rise in car use there is unknown. Chinese’s per capita automobile ownership has increased from 24 cars per 1,000 people to 40 per 1,000, though that’s far less than the 765 cars per 1,000 people in the United States. The country’s decision to implement tolls on virtually all new highways and the use of vehicle restrictions in the central zones of cities like Shanghai and Beijing will spur more use of public transit.

                                      China better be preparing for the future, though, when it will need to spend more rebuilding its infrastructure than constructing it anew. One hopes the Chinese have developed more stable long-term operations and maintenance funds than have those of us in North America.

                                      Link

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė John
                                        Pradedama statyti pagrindinė Pekinas - Šanchajus HSR linijos dalis

                                        Atvaizdas

                                        Work begins on China's ambitious rail link
                                        http://www.independent.co.uk/travel/...k-2033894.html
                                        Visai kaip "tarybinė" propaganda. Geriau, likusią šalį "keltų" iš skurdo.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė John
                                          Tas ir daroma. Ir, beje, greičiau, nei bet kur kitur bet kada pasaulio istorijoje

                                          http://www.undp.org.cn/modules.php?o...atid=10&sid=10



                                          Beje, įdomu, kaip tu įsivaizduoji šalies kėlimą iš skurdo, nestatant naujos infrastruktūros? Geležinkeliai ir kitas transportas yra vienas eminių dalykų mažinant skurdą, nes tai traukia investicijas, turizmą, gerina sąlygas verslui ir suteikia daugiau galimybių vietos žmonėms.
                                          Mokyklas, ligonines ir t.t. statytų, o ne gelkelius tarp didžiausių miestų. Provincija gilioje ši...je yra ir liks. O tokie projektai dulkės į akis užsieniui. Tik kaip matome, toli tarybinė sistema nenuėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X