Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Jo kiniečiai susisiekimą traukiniais tikrai vysto įspūdinga sparta..

    http://www.lrytas.lt/-12619104781260...nuotraukos.htm

    Comment


      #22
      Kinijoje naujoje geležinkelio linijoje traukiniai išvysto 380 km/val. greitį

      http://www.gelsistemos.lt/kinijoje-n...-kmval-greiti/

      Comment


        #23
        Kinai ruošiasi sujungti Pekiną su Londonu (delfi.lt)

        Pagal pasiūlymus svarstoma galimybė sukurti dvi traukinių linijas į Europą, vieną per Indiją, Pakistaną ir Vidurio Rytus, o antrąją – į Vokietiją per Rusiją. Tačiau dėl konkretaus maršruto kol kas nėra priimtas sprendimas.
        Originalus straipsnis: China exploring rail routes to Europe
        kaip?

        Comment


          #24
          Skamba labai jau neįtikėtinai, bet viskas įmanoma .

          Comment


            #25
            Galbūt linija ne vien keleiviniams traukiniams? Krovininiai traukiniai būtų net labai logiška.

            Comment


              #26
              Na ka, Kinija imasi ekspansijos. Prasides didysis tautos kraustymasis i ismirstancios Europos zemes...

              Comment


                #27
                Geriau mums reikia is ju pasimokyti vislumo...

                Comment


                  #28
                  Eina sau
                  Linija apjungianti du didžiausius pramoninius "blogius" - Kiniją ir Lenkiją

                  Comment


                    #29
                    Per Rusiją tęs standartinę vėžę?

                    Comment


                      #30
                      Parašė John

                      Ne mažiau įdomu ir tai, kad eis pro Batkos gūžtelę... nors, ko gero, Batkos tuomet valdžioje jau nebebus... bet visvien kažkaip neraminančiai atrodo. Jei ta linija išties bus pastatyta, tai Lietuva atsidurs dar didesnėje geležinkelių provincijoje, nei yra dabar.
                      Lietuvos jau nebebus, arba tai bus viena iš UK žemių

                      Comment


                        #31
                        Kodel? Gal greiciau Kinijos provincija.

                        Comment


                          #32
                          UK - United Kinija

                          Comment


                            #33
                            O jei nuo Minsko užkabintų ir Vilnių, tai kaikuriems vilniečiams nebereikėtų verkšlanti dėl Rail Balticos trąsos
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #34
                              Kazin ar Lietuva uzkabintu. Lietuvos kirsti tokiai linijai visiskai nera prasmes. Tiesesnis kelias per Baltarusija i Lenkija. Is tiesu tai toks projektas gali buti pilnai igyvendintas. Abi gaublyje pazymetos trasos egzistuoja jau dabar. Gelezinkeliu linijos per sienas tarp Kinijos ir Mongolijos bei Kinijos ir Kazachstano yra veikiancios. Taip pat veikia linija tarp Mongolijos ir Rusijos. Islieka tik pralaidumo ir greicio didinimo klausimu sprendimas, pasienio kontroles, saugumo uztikrinimo, vezes keitimo ir kt. techniniai klausimai. Na ir tarptautiniu logistikos kompaniju pritraukimas.

                              Comment


                                #35
                                Pietine linija tures tik dvi muitines, KLR-NVS ir NVS-ES, kas tokiam milžiniškam atstumui labai gerai.

                                Comment


                                  #36
                                  Su Mongolija taip pat gali suderinti, kad muitine butu tik viename pasienyje. Labiausiai tiketina, kad ji galetu buti ties Mongolijos - Kinijos siena. Nes ten ir vezes keitimas vyktu. Beje, Rusija su Mongolija jau tikisi greitai susitarti del bevizio rezimo.
                                  49 proc. Mongolijos gelezinkeliu akciju priklauso Rusijos gelezinkeliams. Dar nuo Stalino laiku.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.03.21, 12:59.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Rusija su Mongolija jau tikisi greitai susitarti del bevizio rezimo.
                                    Manau, kad susitars, ir gana greitai. Šiandien Mongolijoje dėmesio verta tik Trans-Mongolijos geležinkelio linija, o iš vienintelio tarptautinio Ulan Batoro oro uosto galima nuskristi tik į Berlyną, Maskvą, Pekiną, Hohotą (Kinijos provincijos Vidinės Mongolijos sostinė), Seulą, jekaterinburgą ir Tokiją.
                                    Jeigu kalbamuoju geležinkelio maršrutu važiuos keleiviniai traukiniai, tai ne tik mongolams bus paprasčiau pasiekti Rusijos ir kai kuriuos ES regionus, bet ir yra vilties, kad padidės turistų srautas iš ES, NVS ir Kinijos į šią skurdžią Azijos valstybę.
                                    Jeigu kalbamuoju geležinkelio maršrutu važiuos krovininiai traukiniai, tai palengvins Mongolijoje išgaunamų naudingųjų iškasenų (akmens anglies, aukso, vario, molibdeno) eksportą į ES, NVS, Kiniją ar perkraunant į laivus Kinijos uostuose.
                                    Kaip bebūtų, greičiau tegul paleidžia šią liniją
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #38
                                      Taigi linija veikia dar nuo Stalino laiku. Kazachstanas investuoja i infrastruktura, nes irgi tikisi naudos. Keleiviniai traukiniai i Astana ir Alma-Ata kursuoja. Taip pat ir i Maskva, i Pekina.

                                      Comment


                                        #39
                                        Idomu, kiek kainuotu Lietuvoje nutiesti panasaus ilgio linija Vilnius - Kaunas - Klaipeda su tarpinemis stotimis tik Kaune ir, pavyzdziui, Vidukleje? Pastarojoje butu galima irengti keleivinio transporto mazga - perkelti autobusu stoti is Kryzkalnio, sukoordinuojant autobusu ir, galbut traukiniu ruoze Pagegiai - Siauliai (Radviliskis) eisma. Kelione is Vilniaus i Klaipeda uztruktu tik 1 val. - 1 val 15 min. Is Vilniaus i Kauna - 20-25 min.

                                        Comment


                                          #40
                                          /\ Fantazijos, pas mus apie RailBaltic 10 metu kalba... tik kalba.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X