Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Nežinau, turiu gigantišką back logą nuotraukų, kurių pats dar nemačiau, nes paskutinius kelis metus visai nemažai teko keliauti, tai nenoriu nieko pažadėti. Dabar į Kinija net nebeimiau foto aparato, nors fotografuoju su telefonu ir gopro kišenėj turiu taip pat.
Prieš pirkdamas lėktuvo bilietus galvojau, kad bus gera idėja aplankyti Kiniją per jų naujus metus, artėjant kelionės dienai pradėjus rimčiau galvoti kur ką ir kaip reikės aplankyti supratau, kad tai nebuvo tokia jau gera idėja , bet galiausiai viską pavyko susidėlioti plius minus neblogai ir turint bilietus iš anksto ne taip ir baisu, žmonių tik labai daug stotyse ir reikia eilėse palaukti, bet nieko labai baisaus
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNežinau, turiu gigantišką back logą nuotraukų, kurių pats dar nemačiau, nes paskutinius kelis metus visai nemažai teko keliauti, tai nenoriu nieko pažadėti. Dabar į Kinija net nebeimiau foto aparato, nors fotografuoju su telefonu ir gopro kišenėj turiu taip pat.
Prieš pirkdamas lėktuvo bilietus galvojau, kad bus gera idėja aplankyti Kiniją per jų naujus metus, artėjant kelionės dienai pradėjus rimčiau galvoti kur ką ir kaip reikės aplankyti supratau, kad tai nebuvo tokia jau gera idėja , bet galiausiai viską pavyko susidėlioti plius minus neblogai ir turint bilietus iš anksto ne taip ir baisu, žmonių tik labai daug stotyse ir reikia eilėse palaukti, bet nieko labai baisaus
Nebūtina visas dėti, vieną kitą
Comment
-
Keletą nuotraukų čia galima rasti: https://www.instagram.com/pauliak/
Daugiau GAL grįžęs pabandysiu parodyti, bet vėlgi nenoriu prisižadėti .
Beje, su gaidžio metais visus, kurie oficialiai čia Kinijoje už valandos lygiai prasidės
Comment
-
Traukiniai po 6 metų pertraukos vėl važiuos 350km/h. Dabar greitis ribojamas iki 300km/h.
Bullet Trains Set to Get Speedier
http://www.caixinglobal.com/2017-07-19/101118811.html
China plans to raise the top cruising speed of its bullet trains to 350 kph (217 mph) from 300 kph, Caixin has learned, six years after it slowed down the newly developed trains over safety concerns.
The speed increase will go into effect around the National Day holiday on Oct. 1. It will start on one of the busiest lines – the 1,318-kilometer Beijing-Shanghai route. The shortest travel time on that line is currently about 4 hours and 50 minutes.
China Railway Corp. (CRC) has finished the assessment of the speed-change plan, and has been fine-tuning equipment along the line in preparation for the launch, multiple sources told Caixin.
When ready, passengers will spend only about four hours traveling between the two metropolitan cities, sources close to CRC said.
Rail authorities have been enforcing stricter safety measures to ensure smooth operations since two high-speed trains crashed in the eastern city of Wenzhou on July 23, 2011, killing 40 people and injuring more than 170.
The fault rate of high-speed trains in 2016 fell 15% year-on-year.
“In terms of technology and safety, China’s bullet trains have no problem running at 350 kilometers per hour,” He Huawu, chief engineer with CRC told Caixin in June last year. He added that thorough assessment was still needed for the cost of operations and maintenance.
...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąir nereikiaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ar lygiai tą patį sakytum, jei Kupčinskas amžinai valdytų Kauną?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
jei valdytu taip, kaip dabar valdoma Kinija, tada taipNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Bendrovė „China Railway Rolling Stock Corporation“ (CRRC) pristatė naujo vadinamojo magnetinės levitacijos traukinio projektą. Šiuo traukiniu kelionė iš Pekino į Šanchajų , tarp kurių 1,2 tūkst. kilometrų, truks vos 3,5 valandos. Itin greitą traukinį planuojama pradėti gaminti jau 2021 metais, rašo portalas gazeta.pl.
Comment
Comment