Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia čia lyginti Švedijos su Lietuva. Skirtingoms tautoms ir valstybės reikia skirtingo valdymo metodo. Vieniems tinka "minkštas", kitiems reikia kieto. Bet to dauguma nesupranta ir mano, kad yra vienas universalus metodas. Be to Vakarai (ypač tokie šveicarai - taip, taip, bankai melžia visą pasaulį, slepia ir priglaudžia išplautas lėšas jau ne vieną amžių) gyvena apiplėšdami visu kitus (ir labai rafinuotai).
    Na, didžiausi emigravimo mastai į Vakarus ir sukilimas prieš TSRS parodo, kad ruskių modelis lietuviams ne prie širdies. Pats manau, kad dabar Lietuvai reikėtų Singapūro tvirtos rankos. Ir nereikia užmiršti, kad ir Švedija turėjo "kietą kumštį". Juk kažkada buvo monarchija. Keičiantis žmonėms keičiasi iš valdymo formos. Tiesiog iki Singapūro ir Kinijos iškilimo, lygių demokratijai nebuvo. O dabar matome, kad ir be šios valdymo formos galima gerai išsiversti.

    Per amžius visos šalys taip elgdavosi. Juk valstybei svarbiausia jų gyventojų gerovė. Tiek Rusija, tiek JAV, tiek Kinija, tiek Lietuva ir t.t. Nėra čia nieko nuostabaus. Kas nesugeba tvarkytis savo kieme, tas ir gyvena šiukšlyne.

    Bet reikėtų liautis arba perkelti šią diskusiją kitur. Juk čia tema apie traukinius.
    Paskutinis taisė bebop; 2012.12.27, 19:05.
    Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

    Comment


      Kaži kiek atsirastų Europoje entuziastų statyti HSR už kiniečio atlyginimą?

      Pvz tokioje Emerging country kaip Brazilija jau nemažai metų kalbama apie HSR tarp tokių didmiesčių kaip San Paulas ir Rio de žaneiras. Linijos ilgis maždaug 500km. Deja jokių realių darbų iki šiol dar nebuvo pradėta dėl milžiniškos kainos. Paskutinis planas statybas ir linijos operavimą perleisti privačiai kompanijai. Įdomu ar tai pavyks įgyvendinti tikrovėje. Realu būtų jei tuo užsiimtų kokia kinijos kompanija statybom atsivežusi darbo jėgą ir technologiojas iš Kinijos.

      Comment


        Žmonės yra socialiniai gyvūnai. Panašiai socialūs yra vilkai ar beždžionių grupė, kur viską tvarko vadovaujantis gyvūnas, nesąmoningai laikydamasis principo, kad svarbiau yra grupės negu individo gerovė. Pseudodemokratijose, tokiose kaip europinė, šis principas sugriautas. Net Lietuvoje matome, kaip koks "verslininkas" metų metais tampo valstybę po teismus, kai būna iš anksto supirkęs žemes būsimo greitkelio trasoje. Tada visuomenės interesas aukojamas vieno individo "šventai nuosavybės teisei" apginti. Taip pat matome, kaip visuomenė Europoje jau nebedrįsta ginti savo tradicijų ir interesų nuo triukšmingų atvykėlių spaudimo, kai žmonėms primetama tokia pseudotolerancija grąsinant teismais.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
          Kaži kiek atsirastų Europoje entuziastų statyti HSR už kiniečio atlyginimą?

          Pvz tokioje Emerging country kaip Brazilija jau nemažai metų kalbama apie HSR tarp tokių didmiesčių kaip San Paulas ir Rio de žaneiras. Linijos ilgis maždaug 500km. Deja jokių realių darbų iki šiol dar nebuvo pradėta dėl milžiniškos kainos. Paskutinis planas statybas ir linijos operavimą perleisti privačiai kompanijai. Įdomu ar tai pavyks įgyvendinti tikrovėje. Realu būtų jei tuo užsiimtų kokia kinijos kompanija statybom atsivežusi darbo jėgą ir technologiojas iš Kinijos.
          Pilna bedarbių, ypač pietinėje Europos dalyje, kurie galėtų nebrangiai dirbti. Arba darbingų valstybės išlaikytinių. Vis tiek geriau, nei viską pirkti iš Kinijos.
          Flickr

          Comment


            Parašė John
            O kokią sąmatos dalį sudaro atlyginimai darbininkams? Kažin, ar tiek daug, kad dėl to ženkliai keistųsi visa projekto kaina. Yra kur kas daugiau veiksnių.
            Ko gero apie ar ne mažiau 50proc.

            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Pilna bedarbių, ypač pietinėje Europos dalyje, kurie galėtų nebrangiai dirbti. Arba darbingų valstybės išlaikytinių. Vis tiek geriau, nei viską pirkti iš Kinijos.
            Jų apkarpytos bedarbio pašalpos yra 2x ar 3x kiniečio statybininko atlyginimo

            Realiai Europoje bėda yra tiek dėl finansavimo, tiek dėl skirtingų šalių interesų, dėl skirtingų verslo grupuočių ir vietinių politikų interesų, dėl žemės nuosavybės perėmimo.

            Yra tokia nebloga Europos komisijos programa pavadinimu TEN-T pagal kurią skiriamas finansavimas svarbiausiems ES infrastruktūros koridoriams. Blogai yra tai, kad procentaliai jie finansuioja tik nedidlę dalį projekto t.y. 20 ar 30 proc. Kitus turi pridėti šalys iš savų biudžetų ir jeigu joms bendras Europai reikalingas koridorius nėra toks svarbus kaip kiti jie neskuba skirti likusią dalį finansavimo.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Pilna bedarbių, ypač pietinėje Europos dalyje, kurie galėtų nebrangiai dirbti. Arba darbingų valstybės išlaikytinių. Vis tiek geriau, nei viską pirkti iš Kinijos.
              Vėl ne visai į temą, bet Europoje tokie ne dirba, o protestuoja. Tame tarpe ir prieš geležinkelių tiesimą - yra net gi visas judėjimas No TAV Italijoje, kurio tikslas kovoti prieš greituosius geležinkelius, dažnai ir visai negražiais būdais.
              kaip?

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Jų apkarpytos bedarbio pašalpos yra 2x ar 3x kiniečio statybininko atlyginimo
                Apie tai ir eina kalba, galima už bedarbio pašalpas ir atidirbti kaip nors, bet beabejo iš politinės (teisinės) pusės neįmanoma priversti žmogaus dirbti tai, ko jis nenori...
                Paskutinis taisė Lettered; 2012.12.27, 20:26.
                Flickr

                Comment


                  Aš ir neteigiau kad tai pagrindinė priežastis. Žinoma kad tokie dalykai kaip HSR dažniausiai atsiranda būtent ten kur pirma priimamas politinis sprendimas STATOM, o paskui jau žiūrima kaip ir už kiek, nes kai imama skaičiuoti ar visa tai apsimoka finansiškai dažnai galai nesueina kad ir kaip bandoma pritraukti.

                  Comment


                    Pora CRH380 pietinėje Pekino stoty


                    P.S. O ar buvo kurta tema apie paprastuos Kinijos geležinkelius?

                    Comment




                      O gal pasidalinsi daugiau įspūdžių iš stoties ir traukinio? Kur teko važiuoti, kokiu traukiniu ir kokie potyriai su bilietų gavimu bei pačia kelione?

                      Teko neseniai važiuoti trumpą, beveik "priemiestinį" maršrutą su "G" (CRH3) traukiniu iš Shenzhen North (pastaroji yra, imho, bene gražiausia ir moderniausia geležinkelio stotis, kokią teko kada nors matyti) į Guangzhou South. Galvodamas, kad G ir D designacijos greitieji traukiniai tarp SZ ir GZ iš įvairių stočių važiuoja vidutiniškai kas ~5 miņutes ir gauti bilietą nekils problemų tiesiog nuvažiavus į stotį prieš išvykimą, nusprendžiau, kad bilieto iš anksto pirkti neverta. Pasirodo, klydau. Viskas baigėsi tuo, kad teko prasėdėti stotyje 4 valandas, nes bilietų nebuvo ne tik į 2-ą/economy klasę, bet ir į 1-ą klasę ir net į deluxe klasę (tą, kur su išsitiesiančiais foteliais ir interaktyvia entertainment sistema). Kaip suprantu, bent kai kuriuose maršrutuose, kol kas tiesiog fiziškai neužtenka traukinių, kad būtų sudaryti optimalūs grafikai.

                      O temos apie paprastus Kinijos geležinkelius nebuvo.
                      Paskutinis taisė John; 2013.08.01, 13:33.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą


                        O gal pasidalinsi daugiau įspūdžių iš stoties ir traukinio? Kur teko važiuoti, kokiu traukiniu ir kokie potyriai su bilietų gavimu bei pačia kelione?

                        Teko neseniai važiuoti trumpą, beveik "priemiestinį" maršrutą su "G" (CRH3) traukiniu iš Shenzhen North (pastaroji yra, imho, bene gražiausia ir moderniausia geležinkelio stotis, kokią teko kada nors matyti) į Guangzhou South. Galvodamas, kad G ir D designacijos greitieji traukiniai tarp SZ ir GZ iš įvairių stočių važiuoja vidutiniškai kas ~5 miņutes ir gauti bilietą nekils problemų tiesiog nuvažiavus į stotį prieš išvykimą, nusprendžiau, kad bilieto iš anksto pirkti neverta. Pasirodo, klydau. Viskas baigėsi tuo, kad teko prasėdėti stotyje 4 valandas, nes bilietų nebuvo ne tik į 2-ą/economy klasę, bet ir į 1-ą klasę ir net į deluxe klasę (tą, kur su išsitiesiančiais foteliais ir interaktyvia entertainment sistema). Kaip suprantu, bent kai kuriuose maršrutuose, kol kas tiesiog fiziškai neužtenka traukinių, kad būtų sudaryti optimalūs grafikai.

                        O temos apie paprastus Kinijos geležinkelius nebuvo.
                        Būtinai, tik porcijomis ir biški veliau, nuotraukų irgi bus, tik dėja ne tiek, kiek būti galėtų - nes pamečiau telefoną, kuriam liko daug nuotraukų iš peronų, laukimo salių ir t.t., kur nebuvo laiko ar galimybės ištraukti fotiką. Pravažiuota traukiniais tikrai nemažai - Beijing - Shanghai - Suzhou - Nanjing - Jinan - Tai'an - Qingdao, po to Dalian - Shenyang - Beijing. Važiuota nuo G klasės traukinių iki bendrų vagonų be vietos Bendra nuomonė apie pačių geležinkelių organizaciją labai gėra, jokių problėmų nebuvo, ne labai brangiai, pvz. pats brangiausias bilietas iš Pekino į Šanchajų - US$114, antra klasė, per penkias valandas, beveik pastoviai su 300 km/h greičiu. Karta teko paveluoti į traukinį - bilietus pakeitė nemokamai į kitus į artimiauisiu laisvus, didmeščių kasose įmanonoma susitarti angliškai ir t.t.

                        Comment


                          Neveikė turnikėtai, tai sugebejau patekti į platformą su vienu traukiniu ankščiau, todėl spejau padaryti kelias foto)

                          Ta pati Pietų Pekino stotis




                          Tipinis išlipimas/įlipimas



                          Vyrukas rukė ir traukinio durys užsidarė, tas spėjo pakelti tokį skandalą, kad atejo keli stoties darbuotojai, viena iš jų matosi, galiausiai durys jam atidarė

                          Comment


                            Bus įdomu. G/D traukiniai yra visiškas gėris. Įdomu, kad paskutiniu metu šiek tiek pritilo (ar net visiškai užsičiaupė) Vakarų "ekspertai" bei "analitikai", kurie gana aršiai kritikavo visą šitą mega-projektą. Nebesigirdi kalbų nei apie "tuščias stotis", nei "pustuščius traukinius".

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Bus įdomu. G/D traukiniai yra visiškas gėris. Įdomu, kad paskutiniu metu šiek tiek pritilo (ar net visiškai užsičiaupė) Vakarų "ekspertai" bei "analitikai", kurie gana aršiai kritikavo visą šitą mega-projektą. Nebesigirdi kalbų nei apie "tuščias stotis", nei "pustuščius traukinius".
                              Aš ir tuščią vietą mačiau gal tik kartą ir tai buvo lėto tipo K traukinys, hardsleeperio tipo vagonas. Na ir būtu neteisinga nepaminėti, kad du kartus letėji traukiniai vėlavo, karta apie valandą, kita apie 20 minučių.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Bus įdomu. G/D traukiniai yra visiškas gėris. Įdomu, kad paskutiniu metu šiek tiek pritilo (ar net visiškai užsičiaupė) Vakarų "ekspertai" bei "analitikai", kurie gana aršiai kritikavo visą šitą mega-projektą. Nebesigirdi kalbų nei apie "tuščias stotis", nei "pustuščius traukinius".
                                Nes tie visi Vakarų ANALitikai varo politinę propagandą - juk Kinija Vakarams meta didžiulį iššūkį, o Vakarų atotrūkis nuo Kinijos vis mažėja.

                                Comment


                                  Shanghai Hongqiao Railway Station

                                  Peronai iš už stiklo.


                                  Vaizdas pro langą iš laukimo salės


                                  Nepasakyti, kad stotis milžiniška neįmanoma, vien kasų apie šimtas ir dar koks pusšimtis bilietų automatų.


                                  Vakaras, žmonių jau nedaug.

                                  Comment


                                    Iš architektūrinės pusės Kinijoje yra kur kas gražesnių geležinkelio stočių, bet pats Hongqiao transporto hub'as yra įspūdingas ir turbūt kad neturintis daug analogų pasauliniu mastu (žinau, skamba, kaip iš kokio SSRS propagandinio filmuko, tik kad šiuo atveju tai yra tiesa ).

                                    Iki neseniai tai buvo kaip ir didžiausia Kinijos geležinkelio stotis (nors pamatavus dimensijas Gūgliuje, praktiškai vienodo dydžio yra Guangzhou South stotis). Bet dabar rašoma, kad didžiausia yra nauja Hangzhou stotis (iki kurios ~40min. kelio traukiniu iš tos pačios Hongqiao stoties), atidaryta prieš mėnesį.
                                    Paskutinis taisė John; 2013.08.23, 00:43.

                                    Comment


                                      Dazniausias vaizdas iš lango važiuojant Šanchajaus apylinkėse.


                                      Kad dėl poros nuotraukų nekurt, tai pora vaizdų į pagrindinės Šanchajaus lėtųjų traukinių stoties kelyną. Fotografuota iš virš žemės esančios metro stoties, arčiau prieti nebuvo kur


                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nes tie visi Vakarų ANALitikai varo politinę propagandą - juk Kinija Vakarams meta didžiulį iššūkį, o Vakarų atotrūkis nuo Kinijos vis mažėja.
                                        Nes esi žiniasklaidos auka.
                                        Pastaruoju metu, bent jau lietuviškos internetinės spaudos antraščių pavadinimai nebeatitinka turinio, o turinis kaip holivudinio filmo scenarijus. Provokacija ant provokacijos.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Nes esi žiniasklaidos auka.
                                          Pastaruoju metu, bent jau lietuviškos internetinės spaudos antraščių pavadinimai nebeatitinka turinio, o turinis kaip holivudinio filmo scenarijus. Provokacija ant provokacijos.
                                          Pats toks esi. Aš kalbu apie turinį, o ne pavadinimus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X