O juk dviaukštis važiuoja tais pačiais 120 km/h kaip ir kiti keleiviniai traukiniai Lietuvoje...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMums belieka tik seilę varvinti.Paskutinis taisė andyour; 2010.09.29, 11:26.
Comment
-
Ne apie kainą eina kalba, o apie atsilikimą ir vėžlišką judėjimą į priekį. Kinijoje į geležinkelius investuoja valstybė. Ir aš tikrai nemanau, kad tos investicijos kada nors tiesiogiai atsipirks. Visgi tai verta daryti. Jei viską suprimityvinti (kaip kad LLRI šnekėtojai), tai nieko neapsimoka daryti. Verslas to savasi pinigais nedarys. O valstybė, jei darys, neturi tikėti iš to uždirbti tiesioginio pelno. Automobilių keliai irgi daug kainuoja, akcizas nepadengia labai didelės dalies išlaidų ir investicijų į autokelius. Jei visi autolaužų turėtojai būtų priversti mokėti realias kainas už naudojimąsi keliais, tai kitaip atrodytų viskas... Taip kad valstybėje kai kas turi galvoti, o ne vien tik klausytis lobistų iš "Linavos", LLRI, naftos produktų pardavėjų ir kitų interesų grupių...
Dėl stočių sutinku. Net ir išaugus keleivių srautams iki tarybinių laikų lygio, Lietuvos stotys pilnai pajėgios aptarnauti tokius srautus. Reikėtų tik jų rekonstrukcijos.Paskutinis taisė Al1; 2010.09.29, 12:00.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe apie kainą eina kalba, o apie atsilikimą ir vėžlišką judėjimą į priekį. Kinijoje į geležinkelius investuoja valstybė. Ir aš tikrai nemanau, kad tos investicijos kada nors tiesiogiai atsipirks. Visgi tai verta daryti. Jei viską suprimityvinti (kaip kad LLRI šnekėtojai), tai nieko neapsimoka daryti. Verslas to savasi pinigais nedarys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei visi autolaužų turėtojai būtų priversti mokėti realias kainas už naudojimąsi keliais, tai kitaip atrodytų viskas...
Comment
-
Jei kelionė į Klaipėdą truktų 1,5 val., o iš Kauno į Vilnių būtų galima nuvažiuoti per 30 min. už dabartinę kainą, tai keleivių būtų nemažai. Taip kad investicijos pasiteisintų su kaupu, nors jos ir neatsipirktų. Jei būtų buvę mąstoma pagal LLRI štampus XIX a., tai Lietuvoje geležinkelių nebūtų buvę nutiesta... Kelių taip pat...
Sunkusis transportas kelius gadina, o lengvasis užkemša kelius - pralaidumą reikia didinti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei kelionė į Klaipėdą truktų 1,5 val., o iš Kauno į Vilnių būtų galima nuvažiuoti per 30 min. už dabartinę kainą, tai keleivių būtų nemažai. Taip kad investicijos pasiteisintų su kaupu, nors jos ir neatsipirktų. Jei būtų buvę mąstoma pagal LLRI štampus XIX a., tai Lietuvoje geležinkelių nebūtų buvę nutiesta... Kelių taip pat...
Sunkusis transportas kelius gadina, o lengvasis užkemša kelius - pralaidumą reikia didinti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei kelionė į Klaipėdą truktų 1,5 val., o iš Kauno į Vilnių būtų galima nuvažiuoti per 30 min. už dabartinę kainą, tai keleivių būtų nemažai.Paskutinis taisė andyour; 2010.09.29, 15:54.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąXIX a. apskritai autotransportas neegzistavo, tad geležinkeliai buvo vienintelis susiekimo būdas be arklių.
Parašė andyour Rodyti pranešimąVilnius-Klaipeda traukinys gan nemazai sustojimu padaro ir kazin ar greitieji traukiniai visa ruoza toki greiti palaikytu. O Kaunas-Vilnius keliones trukme ir taip trumpa. Aiskus geriau investuoti i infrastruktura nei i kokius valdovu rumus
Nukrypom nuo temos. Jei jau hipotetiškai tiesti greitojo geležinkelio liniją Vilnius - Kaunas - Klaipėda, tai tik naują ir tiesia trasa, o ne per Šiaulius. Ir jokių tarpinių stočių, išskyrus Kauną, kas savaime suprantama, ir naują transporto mazgą kažkur ties Vidukle, į kurį suvažiuotų aplinkinių rajonų autobusai, gal netgi traukiniai Pagėgiai - Tauragė - Šiauliai, žmonės su automobiliais, ir tęstų kelionę traukiniu...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuriems veikėjams XIX a. atrodė, kad arkliai yra geras susisiekimo būdas menkai apgyvendintoje atsilikusioje šalies dalyje. Geležinkeliuis tegul tiesiais turtingos šalys ar ten, kur gyventojų daug. Tik kas pasakys, kodėl tos šalys ir yra turtingos? Taip ir dabar kai kam atrodo, kad geležinkeliai tegul lieka kokie yra, tegul konkuruoja su autotransportu tokie, kokie yra. Taigi nebus ta konkurencija ilga, jei toks požiūris dominiuos...
Comment
-
Na tai kas. JAV pasinaudojo istoriniu momentu, kai kuras buvo pigus ir automobilizavosi. Dabar kuras jau niekad toks pigus nebus, be to pasaulis pamatė, kokią neigiamą žalą aplinkai ir pačiam žmogui daro visuotinė automobilizacija. Urbanizacija JAV ekstensyvi, nes didelė teritorija ir mažas gyentojų tankis. Be to nemaža šalies dalis tinkama žmonių gyvenimui. Kitos šalys sau to leisti negali, ypač Europa, Japonija. Čia ir taip susipaudę. Netgi Kinija, pagal plotą, atrodanti nemaža, tik kad tinkamų gyventi teritorijų ne tiek ir daug...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa tai kas. JAV pasinaudojo istoriniu momentu, kai kuras buvo pigus ir automobilizavosi. Dabar kuras jau niekad toks pigus nebus, be to pasaulis pamatė, kokią neigiamą žalą aplinkai ir pačiam žmogui daro visuotinė automobilizacija.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKas sveikiau gyvena ar amerikieciai uzmiestyje nuosavame name ar europieciai mieste salia triuksmingos tersiancios gatves?
Ir taip jau labai nuo temos nukrypome.
Comment
-
Parašė JohnViskas gavosi taip, kad tokios kompanijos (Siemens, Kawasaki) tik pardavė savo technologijas ir kelis traukinius, o šiandien Kinijos HSR kompanijos su valdžios pagalba jau užsitikrino didžiąją dalį užsienio šalyse planuojamų HSR projektų pyrago ir galbūt netgi didžiąją dalį ruošiamų JAV HSR projektų.
Comment
-
Parašė JohnViskas gavosi taip, kad tokios kompanijos (Siemens, Kawasaki) tik pardavė savo technologijas ir kelis traukinius, o šiandien Kinijos HSR kompanijos su valdžios pagalba jau užsitikrino didžiąją dalį užsienio šalyse planuojamų HSR projektų pyrago ir galbūt netgi didžiąją dalį ruošiamų JAV HSR projektų. Nors panašu, kad ir tai dar tik pradžia.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąpats geriausias pavyzdys kaip nereikia prasideti su kinais.
Comment
Comment