O kas draudzia pafantazuoti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Apie šiuos kinų planus tiesti vėžes iki pat Londono neblogas straispsnis yra: http://www.technologijos.lt/n/techno...s?name=S-11938
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIdomu, kiek kainuotu Lietuvoje nutiesti panasaus ilgio linija Vilnius - Kaunas - Klaipeda su tarpinemis stotimis tik Kaune ir, pavyzdziui, Vidukleje? Pastarojoje butu galima irengti keleivinio transporto mazga - perkelti autobusu stoti is Kryzkalnio, sukoordinuojant autobusu ir, galbut traukiniu ruoze Pagegiai - Siauliai (Radviliskis) eisma. Kelione is Vilniaus i Klaipeda uztruktu tik 1 val. - 1 val 15 min. Is Vilniaus i Kauna - 20-25 min.
Comment
-
Parašė Big Cat Rodyti pranešimąEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnNors paskutiniame žemėlapyje išties galėtų būti pažymėtas storas raudonas punktyras (statomas) kartu su plonu raudonu (veikiantis).Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kinai greičiau stato savo geležinkelius, nei braižo schemas
Malačiai.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnPaskaičius Wikipediją, matyti, kad tas žemėlapis ir kitur nelabai sutinka su ten minimais projektais. Nors gal autorius tiesiog nenorėjo pernelyg daug visko pripeckioti.
Comment
-
Nu, įdomu, įdomu su tuo Maglevu. Kol kas šis daikčiukas yra labai nuostolingas, tiesiog labai neapsimoka jį statyti. Bet gal intencija yra dirbti su šia technologija toliau ir viltys dedamos į tai, kad ateityje bus rastas būdas, kaip sumažinti statybos kaštus, ar kad ši technologija atvers kažkokius kelius naujoms technologijoms.
Comment
-
Parašė Big Cat Rodyti pranešimąNu, įdomu, įdomu su tuo Maglevu. Kol kas šis daikčiukas yra labai nuostolingas, tiesiog labai neapsimoka jį statyti. Bet gal intencija yra dirbti su šia technologija toliau ir viltys dedamos į tai, kad ateityje bus rastas būdas, kaip sumažinti statybos kaštus, ar kad ši technologija atvers kažkokius kelius naujoms technologijoms.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kinai siuo metu aktyviai iesko uoste krovos terminalo konteineriams baltijos salyse. Lietuvoj nerado bet jau beveik sutare del terminalo rygoje.
Ta linija kur cia anksciau buvo aptarta Europa - Kinija skirta ne keleiviu vezimui, o kroviniams i europa permest. Siuo metu laivu konteineris vidutiniskai keliauja iki 6 savaiciu + didele keliones rizika del audru ir svarbiausia piratu, o gelezinkeliu butu pervezama iki rygos per 2-3 savaites ir tada mazesniais laivais iki europos uostu dar per savaite t.y. beveik 2 kartus greiciau nei laivais + is esmes be rizikos.
Comment
-
China Expands Its Investment in Rapid Transit, Paving Way for Future Urban Growth
Most of China’s growth is concentrated in its large urban centers, which will house fifty percent of the country’s population by 2020 and 75% by 2050. For these increasingly huge megacities, the central government has no choice but to develop adequate measures to transport the population. Following the American model of car dependence is simply not possible because of high densities and inadequate space. With its high-speed rail network, now the longest in the world, the Chinese are providing efficient intercity links into downtowns.
But it’s in urban rail networks that the country has made the biggest strides towards increasing mobility within cities. Shanghai’s huge Metro, the longest on earth, is just one among eleven currently operating in China. Dozens of other cities have rapid transit systems either under construction or in planning.
Now the central government has made a commitment to spend up to one trillion one hundred billion U.S. dollars by 2015 on such grade-separated urban public transportation corridors. This is part of a one trillion-dollar investment in urban infrastructure nationwide; China will also spend $450 billion on railway construction over the same period. By the end of this year, China will offer a total of 870 miles of metro systems, up from around 600 today, on the way to 1,900 miles in five years. Far more is planned by 2020, especially in the east coast powerhouses of Beijing, Shanghai, and the Guangzhou-Shenzhen-Hong Kong megaplex.
Urban infrastructure investment has consumed an average of 2.6% of China’s GDP since 1994. With a national growth rate predicted to hold at between seven and ten percent a year, the country will be able to guarantee its huge level of investment.
Total infrastructure investment across all levels of government accounts for roughly 1% of American GDP. The U.S. commits about $100 billion a year to all forms of transportation spending.
Whether China’s spending will be enough to prevent the rapid rise in car use there is unknown. Chinese’s per capita automobile ownership has increased from 24 cars per 1,000 people to 40 per 1,000, though that’s far less than the 765 cars per 1,000 people in the United States. The country’s decision to implement tolls on virtually all new highways and the use of vehicle restrictions in the central zones of cities like Shanghai and Beijing will spur more use of public transit.
China better be preparing for the future, though, when it will need to spend more rebuilding its infrastructure than constructing it anew. One hopes the Chinese have developed more stable long-term operations and maintenance funds than have those of us in North America.
Link
Comment
-
Parašė JohnPradedama statyti pagrindinė Pekinas - Šanchajus HSR linijos dalis
Atvaizdas
Work begins on China's ambitious rail link
http://www.independent.co.uk/travel/...k-2033894.html
Comment
-
Parašė JohnTas ir daroma. Ir, beje, greičiau, nei bet kur kitur bet kada pasaulio istorijoje
http://www.undp.org.cn/modules.php?o...atid=10&sid=10
Beje, įdomu, kaip tu įsivaizduoji šalies kėlimą iš skurdo, nestatant naujos infrastruktūros? Geležinkeliai ir kitas transportas yra vienas eminių dalykų mažinant skurdą, nes tai traukia investicijas, turizmą, gerina sąlygas verslui ir suteikia daugiau galimybių vietos žmonėms.
Comment
Comment