Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
Collapse
X
-
Teko išbandyti naujesnę, tik kai kuriuose traukiniuose sutinkamą, biznio klasę, kuri gana smarkiai skiriasi nuo kituose Kinijos HSR traukiniuose įprastos biznio klasės. Kelionė Shanghai-Nanjingnan kainavo ~75 Eur už ~300km ilgio kelionę (grubiai, panašiai kaip Vilnius-Telšiai), kas yra daugiau, nei paprastai kainuoja biznio klasė šitame maršrute.
Pirma klasė tame pačiame traukinyje kainuoja ~34 Eur, antra klasė ~21 Eur. Kainų skirtumai trap klasių gana dideli. Šiaip, net ilgoms kelionėms visiškai užtenka 1 klasės, nes vietos ten sočiai net 200cm žmogui būtų. Biznio klasė yra toks jau biškiuką išsidirbinėjimas, nors matyt yra paklausa ir tokiam produktui, nes, kiek mačiau, visos biznio klasės vietos buvo užimtos, kaip ir visos kitos vietos traukinyje.
Shanghai-Nanjingnan kelionės trukmė 1 val. 15 min., kas reiškia ~240km/h vidutinį greitį su viena tarpine stotele (Changzhoubei), nes šiek tiek užtrunka, ko išvinguriuoja pro Šanchajaus urbanizuotas teritorijas ir nedaro pilno greičio, kol realiai neišvažiuoja už miesto.
Pilnas traukinio G14 maršrutas yra Shanghai-Beijingnan, nors aš važiavau tik iki Nanjingo, kur po pusvalandžio sėdau į kitą traukinį ir išvažiavau atgal į Šanchajų. Potyriai, aišku, puikūs, kaip ir turėtų būti tokiame traukinyje su tokio lygio servisu ir komfortu. Per Covido laikotarpį, panašu, atsitiko šiek tiek pakeitimų tiek su bilietų sistemomis, tiek su galimybėmis jomis naudotis užsieniečiams. Dabar žymiai paprasčiau nusipirkti bilietą online iš kelionių agentūros, nebėra (ar bent jau aš nemačiau) popierinių bilietų. Prie vartelių galima tiesiog nuskanuoti pasą, QR kodą ar kažkokią tai E-card. Bet yra ir darbuotojai, prie kurių priėjus galima išsiaiškinti, jeigu kyla klausimų. Yra Business class lounge, bet nebespėjau pasinaudoti.
Video su trumpais titrais (monetos testas 2:12 ir 2:38)
CR400BF-BZ traukinys, vienas iš naujesnių modelių su 17 vagonų (anksčiau ilgiausi EMU buvo iš 16 vagonų), talpina 1283 keleivių. Šitas specifinis reisas (G14), kaip ir dar keli, važiuoja 350km/h greičiu. Likę "velkasi" ant 300km/h
1 platforma (pagal lietuvišką terminologiją peronas), iš kurios paprastai važiuoja G14 iš Šanchajaus stoties į Pekino Pietinę stotį. Šiaip, pagridninė Šanchajaus stotis dabar skaitosi Hongqiao, kuri yra gerokai didesnė ir modernesnė, bet ji gana toli nuo centro ir užtrunka ilgiau iki jos nusibelsti su metro. Shanghai stotis gerokai patogesnė, nes yra beveik centre
Biznio klasės interjeras. Turbūt geriausias ir patogiausias traukinio interjeras, kokiu kada nors yra tekę važiuoti. Greitis tarp Šanchajaus ir Nanjingo visur 330-348km/h (išskyrus vieną sustojimą Changzhou), komforto lygis pasakiškas, visiškai smooth ride, kokio nėra tekę matyti niekur kitur, įskaitant Japonijos 320km/h Shinkanseno linijas. Žodžiu, KosTmosas ir Naujieji vasiukai on steroids kvadratu
Kiekviena biznio klasės kėdė atrodo maždaug taip. Valdosi elektra, galima pilnai ištiesti kaip lovą ir miegoti, yra staliukas šone, taip pat išlankstomas staliukas, infotainment sistema, wireless telefono pakrovėjas ir t.t. Labai panašiai kaip normalių avialinijų biznio klasė
Pro langą Shanghai stotyje
Infotainmento sistema. Rodo visokią info apie traukinį, kaip greitį, temperatūrą, dabartinę vietą ir t.t.
Smulkūs užkandžiai ir vanduo
Duoda ir šlepetes, plius ausų kamštukus ir blindfold akių raištį, norintiems miegoti
Maistas irgi įeina į bilieto kainą, nors čia buvo turbūt vienintelė vieta, kur galėjau prie kažko prisikabinti. Tas ready mealas buvo tiesiog kažkoks pigus mikrobanginėje pašildytas šlamštas. Sunku įsivaizduoti, kaip tai galėtų sueiti kažkam, kas perka bilietą už ~300 Eur iš Šanchajaus į Pekiną ir nori pavalgyti. Aišku, galima tiesiog atsinešti maisto iš stoties restoranų arba dar yra galimybė užsisakyti kažką per appsą (kaip pas mus Wolt) ir gauti pristatymą tiesiai į trauinį kurioje nors tarpinėje stotelėje. Ir dar neduoda alaus už dyką (nors galima traukinyje nusipirkti). Anyway, už tokią kainą galėtų tiesiog duoti traukinyje normalesnį maistą ir bent jau vieną ar porą alaus įskaičiuoti į bilieto kainą
Kėdės valdymas
USB ir elektra. Pasigedau USB C arba daugiau Amperų, nes 2.1A šiais laikais jau nebėra good enough
Nanjingnan stotis. Biškį per trumpa kelionė tokioje prabangioje klasėje, bet pabandymui užteko
Paskutinis taisė John; 2023.12.12, 01:24.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąUSB ir elektra. Pasigedau USB C arba daugiau Amperų, nes 2.1A šiais laikais jau nebėra good enough
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
2A yra USB PD 1 specifikacijos standartas, traukinys irgi tu laiku, tai normalu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokie traukiniai in service nuo 2019 metų. Tais laikais jau seniai buvo USB C ir su gerokai daugiau, nei 2A. Aišku, tikrai ne visur, bet visgi būtų nice to have.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš pasigooglinau, kad traukinio projektas buvo baigtas kurti 2014. Nesvarbu, kada rinkoje atsirado. Būtų reikėję perdaryti.
Comment
-
Antra dalis. Kelionė 1 klase iš Nanjingo atgal į Šanchajų, bet ne į Shanghai, o į Shanghai Hongqiao stotį.
Traukinys atgal: CRH380CL, pirma klasė, kas buvo nemažas downgrade, lyginant su biznio klase. Kaina ~30 Eur. Pats traukinys irgi važiavo "lėtai", neperlipdamas 300km/h.
Maršruto žemėlapis:
By Yveltal - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/inde...curid=62560767
Video
Nanjingnan stoties peronai
Keliai, einantys į Nanjingnan stotį
Nanjingnan atvykimo erdvė. Viršuje yra išvykimo salė, apačioje metro platformos
Užstatymas aplinkui stotį
Pagrindinis Nanjingnan stoties pastatas
Paskutinis taisė John; 2023.12.14, 00:11.
- 5 patinka
Comment
-
Nanjingnan stoties prieeigos
Stoties išvykimo salė
Peronai
Užrašai tik hieroglifais, bet, jeigu reikia, gerai pagelbėja Google Translate ar panašūs appsai
Pirmos klasės vagonas
Vietos sočiai, net didesniems žmonėms
Shanghai Hongqiao stotis
Keliai prie stoties
Atvykimo erdvė
CR400BF traukinys atvažiuojantis į Shanghai Hongqiao
- 5 patinka
Comment
Comment