Parašė ivas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Antradienį Kaune atidaromas rekonstruotas geležinkelio tunelis (foto)
Kauno geležinkelio tunelis, kuris remontui buvo uždarytas 2007 metų rudenį, antradienį bus atidarytas eismui. Pirmadienį tunelis valstybinės komisijos buvo pripažintas tinkamu naudoti.
Tunelio rekonstrukcijos darbų metu buvo renovuotos geležinkelio konstrukcijos, elektros, signalizacijos, avarinio ryšio linijos, įrengtos naujos saugos sistemos, atnaujintas apšvietimas, išardyta neveikusi tunelio sausinimo bei vandens surinkimo sistemos ir įrengta nauja drenažų sistema, kuri renka ne tik atsirandantį tunelyje gruntinį vandenį, bet ir vandenį, atsirandantį ant tunelio skliautų.
Vienas sudėtingiausių tunelio remonto darbų – tunelio skerspjūvio platinimas. 108 metrų ruožas buvo praktiškai perstatomas iš naujo, restauruoti originalūs portalai. Betonuojant tunelio skliautą buvo specialiai šiam tunelio skerspjūviui pagamintas klojinys.
Tuneliu traukinių judėjimas galės vykti iki 83 km/h greičiu vietoj iki rekonstrukcijos buvusio 40 km/h greičio.
Projekto vertė – 80 mln. litų be PVM. 85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė Europos Sąjunga, likusią dalį padengs Vyriausybė ir „Lietuvos geležinkeliai“.
Comment
-
Parašė ivas Rodyti pranešimąiš Kauno važiuojant tuneliu kelionė turėtų trukti ilgiau, tunelyje bus tikrinami stabdžiai, greitis 40km/h stovi ženklai
Comment
-
Parašė delfi.ltPo rekonstrukcijos atidaromas vienintelis Baltijos šalyse Kauno geležinkelio tunelis
http://tv.delfi.lt/video/utRn83mJ/
Comment
-
Parašė STIFF Rodyti pranešimąĮdomu, kam tos lemputės blykčioja?Paskutinis taisė ivas; 2009.11.17, 07:57.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIs Vilniaus irgi stabdziai tikrinami, prie Burbiskiu.
jei nelabai aisq, norėjau pasakyti, kad važiuojant nuo Kauno greitis ribojamas tuneliu, o nuo Vilniaus ne.
Comment
-
Parašė miurdock Rodyti pranešimąAmžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas
Comment
-
Vakar, po rekonstrukcijos atidarytas dar 1861 m. statytas, gražus kaip nuotaka, Kauno tunelis. Jo ilgis ~1300 m, rekonstrukcijos kaina - 100 Mln Lt, t.y. 1 cm kainavo ~770 Lt. Po rekonstrukcijos traukiniai tuneliu galės važiuoti 83 km/val. greičiu. 1991 m. Vokietijoje atidarytas naujas (ne rekonstruotas) Mündener tunelis, kurio ilgis 10500 m, kainavo ~100 Mln € (345 Mln LT), t.y. 1 cm kaina ~95 € (~328 Lt). Tuneliu traukiniai gali važiuoti 240 km/val. Vadinasi per 20 m. kainų prasme (deja, ne technine) mes pavijome ir dvigubai aplenkėme 1991 m. Vokietiją. Na, pagaliau, nes buvo nusibodę laukti...
Comment
-
1991 metais eurų dar nebuvo.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai blemba, kas čia per piktinimaisi, pasižiūrėkit į to tunelio sienas, vien viena plyta kiek kainuoja, ten gi ne cementinė siena. Tai gal žmonės galvoja, kad geriau išmest kokį nors didikų sarkofagą, o juos geriau sukišt į skardinę dėžę? aišku bus pigiau, nereikės kišt pinigų restauravimui. Istoriją suremontuot visada sunkiau, negu sukurti naują.DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
2009-11-16
Traukiniai tuneliu važiuoja nuo antradienio (papildyta)
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...pildyta-248868
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąBuvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNa sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment