Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    siaubas, kodėl taip negreit dar ir taip vėluoja?

    Comment


      #22
      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      siaubas, kodėl taip negreit dar ir taip vėluoja?
      šiolaikinės , europinės, technologijos truputį pjovėsi su tarybinėm, + didelis popierizmas.

      p.s.vakar berots jau kontaktinį išbandynėjo

      Comment


        #23
        Tai kad neveluoja. Jei neklystu, tai uzdarius pernai tuneli ir buvo planuota siemet atidaryti spali ar lapkriti.

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai kad neveluoja. Jei neklystu, tai uzdarius pernai tuneli ir buvo planuota siemet atidaryti spali ar lapkriti.
          Veluoja, is pradziu planavo Spalio 1 atidaryti
          考纳斯, 立陶宛

          Comment


            #25

            Šaltinis: http://datos.kvb.lt/index.php?option...rija&Itemid=73
            Sekite savo banknotus

            Comment


              #26
              Kauno geležinkelio tunelio statyba, A. Rohrbacho nuotrauka 1861 m.


              Šaltinis: http://www.kamane.lt/lt/atgarsiai/fo...a/fatgarsis109
              Sekite savo banknotus

              Comment


                #27
                Sugriautas Kauno tunelis, 1944 liepos mėn.


                Šaltinis: http://datos.kvb.lt/en/index.php?opt...rija&Itemid=73
                Sekite savo banknotus

                Comment


                  #28
                  Traukiniai tuneliu važiuos

                  Kelis kartus atidėliotas Kauno geležinkelio stočiai priklausančio rekonstruojamo tunelio atidarymas turėtų įvykti po kelių savaičių.

                  „Vykdant darbus padaryta klaidų. Jas reikėjo taisyti. Be to, paaiškėjo ir tam tikrų statybinių momentų apie kuriuos iš anksto nebuvo įmanoma žinoti", - sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" projekto vadovas Mindaugas Papakulis.

                  Anot jo, unikalų, vienintelį Baltijos šalyse naudojamą geležinkelio tunelį reikėjo papildomai paplatinti ir paaukštinti 108 metrais. Mat pagrindinės jo konstrukcijos po 1944 metais vykusio karo buvo gerokai pažeistos.

                  "Tunelis dabar gražesnis ir saugesnis. O tai ypač svarbu. Rekonstruotu tuneliu bus galima važiuoti greičiau", - sakė M. Papakulis. Iki remonto traukiniai Kauno geležinkelio tuneliu galėjo važiuoti ne didesniu kaip 40 kilometrų per valandą greičiu, o dabar leistinas greitis sieks 100 kilometrų per valandą.

                  Skaityti toliau...

                  Šaltinis: kaunastrans.lt
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.03, 16:55.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #29
                    aukštinti 108 metrais
                    na na ar ne per daug išaukštintas?

                    Comment


                      #30
                      panasu klaida, paaukstinta 108 metrai ilgio.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        #31
                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                        na na ar ne per daug išaukštintas?
                        Įsivėlusi klaida, kadangi straipsnis yra ne mano, bet kaunoaleja.lt nuosavybė, tai dėl to neturiu galimybės pakoreguoti skaičius, nes jų nežinau, tad pakoregavau sakinį į kiek abstraktesnį. Ačiū, kad pastebėjote klaidą, viską vienam sužiūrėt tikrai sunku
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #32
                          Gal kas iš forumiečių žino konkrečiau tas priežastis? Kadangi jos techninės, tai labai įdomu, nes objektas labai specifinis...
                          Ir Specialisto, gaila, nebesimato forume, tiek naudingos informacijos suteikdavo žmogus.
                          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                          Comment


                            #33
                            Parašė dr. Rodyti pranešimą
                            Gal kas iš forumiečių žino konkrečiau tas priežastis? Kadangi jos techninės, tai labai įdomu, nes objektas labai specifinis...
                            Ir Specialisto, gaila, nebesimato forume, tiek naudingos informacijos suteikdavo žmogus.
                            Kiek žinau, buvo nesuderinta elektros ir priešgaisrinė sistemos. Gaisro atveju, įsijungus putoms ar vandeniui, automatiškai neatsijungtų elektra ir visi keleiviai būtų kepti viščiukai. Bent tokį aiškinimą girdėjau iš vieno, dalyvavusio ekskursijoje po tunelį.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Kiek žinau, buvo nesuderinta elektros ir priešgaisrinė sistemos. Gaisro atveju, įsijungus putoms ar vandeniui, automatiškai neatsijungtų elektra ir visi keleiviai būtų kepti viščiukai. Bent tokį aiškinimą girdėjau iš vieno, dalyvavusio ekskursijoje po tunelį.
                              Siaubas, o kaip tokią klaidą galėjo sugebėt palikt? Pagal idėją, tai projekte negalėjo būti palikta tokia klaida, tik statybininkai galėjo taip pasidarbuot
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #35
                                na, aš girdėjau kitą priežastį, šiek tiek absurdiškesnę, bet sukeliančia juoko (Aišku čia panašiau į viena boba sakė stilių) Žodžiu, gaunasi taip, kad išpylė skaldą, sudėjo bėgius ir tada pamatė, kad truputi žemoka dviaukščiams traukiniams. Taigi reikia šį tą perdaryti, o priežastis ne tokia, apie kuria norėtus garsiai kalbėti
                                Na bet gal čia tik juokai Tikiuosi

                                ps. Oficialus Lietuvos Geležinkelių pranešimas tikrai sumažintu tokių "keistų" gandų...

                                Comment


                                  #36
                                  Nu skamba tikrai absurdiškai jau vien dėl to, kad ar dviaukštis, ar ne dviaukštis, bet tilpt turi po tuo pačiu laidu, ir ne tik tunelyje, bet ir visam ruože.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    #37
                                    Ne nu paskutinė versija tai nesąmonė kažkokia. Neįtikima visiškai.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      #38
                                      kol LG nepasake teisybes, visos versijos atrodo itikinamos. del aukscio irgi. skalda tai nera toks daiktas, kuri gali milimetru tikslumu pakloti. kelis sluoksnius pyle, nuo kiekvieno po pora trejeta cm - stai ir paklaida
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        kol LG nepasake teisybes, visos versijos atrodo itikinamos. del aukscio irgi. skalda tai nera toks daiktas, kuri gali milimetru tikslumu pakloti. kelis sluoksnius pyle, nuo kiekvieno po pora trejeta cm - stai ir paklaida
                                        šiaip jei kiek žinotumėt apie gamybą, žinotumėt, kad viskam yra leistinos paklaidos, pločiui iki +-10cm, aukščiui iki +-3cm, aisq būna paklaidos pagal projektą...
                                        Paskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:34.

                                        Comment


                                          #40
                                          gamybinių klaidų daug tunelyje nebuvo, buvo projekte nenumatytų niuansu, tokių kaip kontaktinio tinklo atjungimas gaisro atveju, pradiniam variante berots buvo numatytas mechaninis priešgaisrinės sistemos paleidimas.
                                          kas dėl per žemo tunelio - tai bobutės pasakos, ar 1no aukšto ar 2jų traukinys, gabaritai lieka tie patys. kontaktinio aukštis taip pat nesikeitalioja.
                                          be to per tunelį praėjo tiek komisijų, įvairiausiu ir tiek naujų minčių jiem te kilo, kad visi žaksėjo. ypatingai prieš atidarymą.
                                          Paskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X