siaubas, kodėl taip negreit dar ir taip vėluoja?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąsiaubas, kodėl taip negreit dar ir taip vėluoja?
p.s.vakar berots jau kontaktinį išbandynėjo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad neveluoja. Jei neklystu, tai uzdarius pernai tuneli ir buvo planuota siemet atidaryti spali ar lapkriti.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Kauno geležinkelio tunelio statyba, A. Rohrbacho nuotrauka 1861 m.
Šaltinis: http://www.kamane.lt/lt/atgarsiai/fo...a/fatgarsis109
Comment
-
Sugriautas Kauno tunelis, 1944 liepos mėn.
Šaltinis: http://datos.kvb.lt/en/index.php?opt...rija&Itemid=73
Comment
-
Traukiniai tuneliu važiuos
Kelis kartus atidėliotas Kauno geležinkelio stočiai priklausančio rekonstruojamo tunelio atidarymas turėtų įvykti po kelių savaičių.
„Vykdant darbus padaryta klaidų. Jas reikėjo taisyti. Be to, paaiškėjo ir tam tikrų statybinių momentų apie kuriuos iš anksto nebuvo įmanoma žinoti", - sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" projekto vadovas Mindaugas Papakulis.
Anot jo, unikalų, vienintelį Baltijos šalyse naudojamą geležinkelio tunelį reikėjo papildomai paplatinti ir paaukštinti 108 metrais. Mat pagrindinės jo konstrukcijos po 1944 metais vykusio karo buvo gerokai pažeistos.
"Tunelis dabar gražesnis ir saugesnis. O tai ypač svarbu. Rekonstruotu tuneliu bus galima važiuoti greičiau", - sakė M. Papakulis. Iki remonto traukiniai Kauno geležinkelio tuneliu galėjo važiuoti ne didesniu kaip 40 kilometrų per valandą greičiu, o dabar leistinas greitis sieks 100 kilometrų per valandą.
Skaityti toliau...
Šaltinis: kaunastrans.ltPaskutinis taisė Ametistas; 2009.11.03, 16:55.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
panasu klaida, paaukstinta 108 metrai ilgio.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąna na ar ne per daug išaukštintas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąGal kas iš forumiečių žino konkrečiau tas priežastis? Kadangi jos techninės, tai labai įdomu, nes objektas labai specifinis...
Ir Specialisto, gaila, nebesimato forume, tiek naudingos informacijos suteikdavo žmogus.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKiek žinau, buvo nesuderinta elektros ir priešgaisrinė sistemos. Gaisro atveju, įsijungus putoms ar vandeniui, automatiškai neatsijungtų elektra ir visi keleiviai būtų kepti viščiukai. Bent tokį aiškinimą girdėjau iš vieno, dalyvavusio ekskursijoje po tunelį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
na, aš girdėjau kitą priežastį, šiek tiek absurdiškesnę, bet sukeliančia juoko (Aišku čia panašiau į viena boba sakė stilių) Žodžiu, gaunasi taip, kad išpylė skaldą, sudėjo bėgius ir tada pamatė, kad truputi žemoka dviaukščiams traukiniams. Taigi reikia šį tą perdaryti, o priežastis ne tokia, apie kuria norėtus garsiai kalbėti
Na bet gal čia tik juokai Tikiuosi
ps. Oficialus Lietuvos Geležinkelių pranešimas tikrai sumažintu tokių "keistų" gandų...
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkol LG nepasake teisybes, visos versijos atrodo itikinamos. del aukscio irgi. skalda tai nera toks daiktas, kuri gali milimetru tikslumu pakloti. kelis sluoksnius pyle, nuo kiekvieno po pora trejeta cm - stai ir paklaidaPaskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:34.
Comment
-
gamybinių klaidų daug tunelyje nebuvo, buvo projekte nenumatytų niuansu, tokių kaip kontaktinio tinklo atjungimas gaisro atveju, pradiniam variante berots buvo numatytas mechaninis priešgaisrinės sistemos paleidimas.
kas dėl per žemo tunelio - tai bobutės pasakos, ar 1no aukšto ar 2jų traukinys, gabaritai lieka tie patys. kontaktinio aukštis taip pat nesikeitalioja.
be to per tunelį praėjo tiek komisijų, įvairiausiu ir tiek naujų minčių jiem te kilo, kad visi žaksėjo. ypatingai prieš atidarymą.Paskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:56.
Comment
Comment