Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien pastebėjau kad nuo Kauno iki Kazlų Rūdos važiuoja du konduktoriai, vienas Kazlų Rūdoje išlipa ir laukia kito traukinio atgal į Kauną, ir su juo grįžta.
    Antradienį kai važiavau tai matomai konduktorė buvo viena, nes ji traukinyje tiesiog bėgiojo po vagonus.

    Comment


      keista , gal sportavo?

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Kaip tai kam? Iešmams junginėt, kroviniams priimt, žiūrėt, kad traukiniai nesusidurtų...
        Jūrės geležinkelio stotyje iešmų nėra, kroviniai nepakraunami ir neiškraunami.
        Kad traukiniai nesusidurtų, Jūrėje žiūrima: pusiauautomatinės traukinių eismo blokuotės funkcijas stotis atlieka, kol nuo Mauručių iki Kybartų dar neveikia automatinė blokuotė.

        Comment


          Kybartų geležinkelio stotis



          www.ak-ansichtskarten.de

          Comment


            Pilviskiai. Cia dar naudojamas, ar siap eksponatas?



            Comment


              Greičiausiai naudojamas.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
                Šiandien pastebėjau kad nuo Kauno iki Kazlų Rūdos važiuoja du konduktoriai, vienas Kazlų Rūdoje išlipa ir laukia kito traukinio atgal į Kauną, ir su juo grįžta. (...)
                Aš traukinyje Kaunas-Kybartai dviejų konduktorių nepastebėjau per visą praėjusią vasarą.

                Comment


                  „Panevėžio keliai” baigė 23 mln. Lt vertės projektą

                  http://verslas.delfi.lt/automoto/pan....d?id=59708741
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Kas čia per pastatas Kybartų geležinkelio stoties zonoje. Pirmojo pasaulinio karo metai

                    ebay.de

                    Comment


                      Statinys stovejo ant valstybines sienos, pietrytineje begiu puseje /kaireje sedejo carines Rusijos pareigunas, desineje - prusas/. Uz ka konkreciai jie buvo atsakingi - nezinau.

                      Atsiprasau uz svepla rasta, esu ne Lietuvoje.
                      www.dvylikakedziu.lt

                      Comment


                        Kai teko prieš tris savaites judėt šiuo maršrutu,tai buvo vienas konduktorius,sedėjau pirmame vagone - šilumvežyję? , tai jis nuėjo iki galo,atžymėjo ir atgal pas mašinistą... Daugiau nesirodė konduktorių,tik labai neaiškiai sakė stotelių pavadinimus ir "atsargiai durys užsidaro"
                        Paskutinis taisė Mantukas05; 2012.11.01, 14:18.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          O šiame ruože yra Pajiesio stotelė? Nes kažkur forume lyg kažkas kažką minėjo apie tai.
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            O šiame ruože yra Pajiesio stotelė? Nes kažkur forume lyg kažkas kažką minėjo apie tai.
                            Tokia stotelė kažkada buvo tarp Kauno ir Jiesios stočių, ten kur pagelžkelėje yra sodai. Beje, stotelė Jiesia kažkada buvo ne kur dabar stotis Jeisa, o Jiesios gatvės pervažoje.

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Tokia stotelė kažkada buvo tarp Kauno ir Jiesios stočių, ten kur pagelžkelėje yra sodai. Beje, stotelė Jiesia kažkada buvo ne kur dabar stotis Jeisa, o Jiesios gatvės pervažoje.
                              Tai čia praktiškai iš stoties net isibėgėt nereikėdavo traukiniui. Beja kai buvau toje minėtoje vietoje,tai man lyg pasirodė,kad kadaise buvo stotelė, o perkelė toliau,turbūt,kad ten sodų daugiau ir pan. ...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Jiesios stotis atsirado kai buvo nutiestas Kauno apvažiavimas per HE užtvanką.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jiesios stotis atsirado kai buvo nutiestas Kauno apvažiavimas per HE užtvanką.
                                  Bet traukinio sustojimas iš buv. Jiesios stotelės į dab. Jiesios stotį ne iš karto nusikėlė?

                                  Comment


                                    Galbūt Iš pradžių dabartinė Jiesios stotis net nebuvo stotimi, o tik pralanka su kokiu nors kilometriniu pavadinimu. Bet tai turėjo būti gal neilgai. Kaunas augo ir susisiekimą miesto ribose perėmė autobusai. Geležinkelio stotelės buvo panaikintos. Tai turėjo įvykti maždaug 60-65 m. Kauno HE atidaryta 1960 m. Neaišku, ar geležinkelis iš karto buvo nutiestas. Visgi iš Palemono iki statybų aikštelės jau iki tol buvo nutiesta normali geležinkelio linija. Klausimas, tik ar kartu su elektrinės paleidimu (ar netrukus po jo) buvo atidarytas traukinių eismas, ar visgi geležinkelio linijos užbaigimas užtruko dar kelis metus. 1952 m. geležinkelių schemoje jau nebėra nei Jiesios, nei Pajiesio stotelių, bet yra Aleksotas. Tačiau tai nereiškia, kad stotelių nebuvo. Tose schemose tyčia ir netyčia būna privelta klaidų.

                                    Comment


                                      Fotoreportažas Kazlų Rūda - Pilviškiai.

                                      Pradedu šiek tiek prieš Kazlų Rūdą. Tiltas per Pilvę.



                                      Tiltelis per Rudupį Kazlų Rūdoje.



                                      Ties pervaža rytinėje stoties dalyje, stoties pastato link.



                                      Ten pat, Kauno link.



                                      Stoties pastatas.



                                      Senasis stoties pastatas.



                                      Žvilgsnis nuo perono Vakarų link.



                                      Rampa.

                                      Comment


                                        Vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Kybartų link.







                                        Kauno link.



                                        Rugsėjo pabaiga, vyko kelyno rekonstrukcija.



                                        Comment


                                          Pervaža vakarinėje stoties kelyno dalyje. Nutiesus RailBalticą, prisidės dar vienas kelias.



                                          Ties pervaža stoties link.



                                          Kybartų, Marijampolės link. Kelias į kairę - į Marijampolę.



                                          Tarp kelio į Marijampolę ir kelių į Kybartus buvo atšaka į miške esančią tarybinę karinę bazę. Toliau paėjus matosi pylimas.



                                          Iš Kazlų Rūdos tarybiniais metais buvo nutiestas plačiojo geležinkelio atšaka iki Jūrės (kuri yra šiauriau Kazlų Rūdos; nepainiokite su to paties pavadinimo geležinkelio stoties gyvenviete). Dabar atšaka išardyta, naudojama tik nedidelė jos dalis aptarnaujanti "Swedspan Girių Bizonas". Atšaką iki Jūrės pažymėjau raudona plona linija. Mėlynai pažymėjau išardytą atšaką į "Swedspan Girių Bizonas" teritoriją. Naudojamas tik privažiuojamasis kelias, esantis arčiau magistralinės linijos. Didžioji išardyto geležinkelio į Jūrę pylimo dalis naudojama kaip kelias. Vienoje vietoje nufotografavau (nuotrauka po ortofotonuotrauka).





                                          Prieš pat Antrąjį pasaulinį karą buvo pradėtas tiesti geležinkelis Kazlų Rūda - Šakiai. Nuo Kazlų Rūdos stoties buvo supiltas pylimas. Dabar pradėto tiesti geležinkelio trasos dalis ties Kazlų Rūda patenka į "Girių Bizono" teritoriją. Aišku, nieko ten jau nebeiškilę. Tačiau kiek toliau yra pylimo liekanų fragmentas, gerai matomas ortofotonuotraukoje (apvedžiau juodai). Deja, vietoje labai sunku ką aptikti. Ypač tuomet, kai dar viskas žaliuoja. Visgi pylimo fragmentą aptikau. Jo nuotrauka. Pavasarį, kol dar augalai nežaliuoja, matytųsi geriau.



                                          Žiūrint į ortofotonuotrauką (aukščiau esanti tos teritorijos neapima), dar nemažai pylimo fragmentų yra išlikę miškuose į vakarus nuo Kazlų Rūdos. Tačiau ten yra veikiantis poligonas ir patekti nerizikavau.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 21:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X