Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt akmenys iš ankstesnio tilto.



    Lauksim pavasario, turėtų pasikeisti aplinka tada apsilankysiu, nebent kolega aplenks mane
    Paskutinis taisė Sefas210; 2012.02.10, 22:57.
    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

    Comment


      Akmenys - chaltūra totali. Pažiūrėkite į kampus. Akmenys supjaustyti plonom "riekelėm" ir priklijuoti kaip plytelės...

      Comment


        tai juk tiltas is esmes naujas..

        Comment


          Vis tiek galėjo normaliai padaryti. Ar negalėjo kampinių akmenų bent jau išpjauti L formos?

          Comment


            Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?

            Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Semaforai LG nenaudojami.
              Tu matei šviesoforus.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Semaforai LG nenaudojami.
                Tu matei šviesoforus.
                Atsiprašau,suklydau,tik va butų įdomu sužinoti kas ten nutiko,kad tokį vaizdą teko pamatyti...
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?

                  Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
                  Geležinkelis nuo Vilniaus iki Mauručių yra su automatine traukinių eismo reguliavimo blokuote. Kai tarp ne stotyje esančių šviesoforų esanti bėgių atkarpa yra laisva, šviesofore deda leidžiantysis signalas. Kybartų kryptimi laisvos buvo dvi ar daugaiu atkarpų, tai ir degė žalias (jei būtų ką tik pravažiavęs traukinys ir antros atkarpos dar neatlaisvinęs, degtų geltonas). Traukinys iš Kauno į Jiesią, matyt, jau buvo nuvažiavęs seniai, tai ta kryptimi ir degė žalias...
                  Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Geležinkelis nuo Vilniaus iki Mauručių yra su automatine traukinių eismo reguliavimo blokuote. Kai tarp ne stotyje esančių šviesoforų esanti bėgių atkarpa yra laisva, šviesofore deda leidžiantysis signalas. Kybartų kryptimi laisvos buvo dvi ar daugaiu atkarpų, tai ir degė žalias (jei būtų ką tik pravažiavęs traukinys ir antros atkarpos dar neatlaisvinęs, degtų geltonas). Traukinys iš Kauno į Jiesią, matyt, jau buvo nuvažiavęs seniai, tai ta kryptimi ir degė žalias...
                    Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.
                    Ačiū Aš ir galvojau dabar,ar nebus taip kaip minėjai,jog pasikeitė kol priėjau,bėgiais nėjau,nes galvojau dar pasienietis ateis ir pasitiks mane
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Niekas geležinkelių nesaugo.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Ačiū Aš ir galvojau dabar,ar nebus taip kaip minėjai,jog pasikeitė kol priėjau,bėgiais nėjau,nes galvojau dar pasienietis ateis ir pasitiks mane
                        Pasieniečiai po Kauną neslankioja, o seka traukinius iš sraigtasparnių.

                        Comment


                          Seka traukinį iš Kaliningrado.
                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                          Comment


                            Tai ten budelėje prieš tiltą nieko nėra? Bet kameros yra.
                            Na kokia gražesnę dieną reikės pasivaikščioti ten aplink,gal foto padarysiu
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Niekas geležinkelių nesaugo.
                              Kaune geležinkelio tiltas per Nemuną saugomas. Kokia karinė organizacija saugo, nežinau. Tik ne pasieniečiai... Sargybinių būdelės yra abiejuose geležinkelio tilto galuose. Geležinkelio tunelis taip pat saugomas.
                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
                              Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
                              11:30h. DR1A į Kauną parvažiuoja ne iš Šeštokų, o iš Kybartų.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Kaune geležinkelio tiltas per Nemuną saugomas. Kokia karinė organizacija saugo, nežinau. Tik ne pasieniečiai... Sargybinių būdelės yra abiejuose geležinkelio tilto galuose. Geležinkelio tunelis taip pat saugomas.

                                11:30h. DR1A į Kauną parvažiuoja ne iš Šeštokų, o iš Kybartų.
                                Kad tunelis saugomas,tai aš tą žinau,o,kad iš Šeštokų parašiau,nes stotyje pasitikslinau,grafike,nebent grafikas pasikeitė...
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Tiltą tikriausiai saugo Viešojo saugumo tarnyba prie VRM.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    ...
                                    kad iš Šeštokų parašiau,nes stotyje pasitikslinau,grafike,nebent grafikas pasikeitė...
                                    Stotyje kažką nenužiūrėjai
                                    Aš vietinių keleivinių traukinių eismą tarp Kauno ir Kazlų Rūdos žinau kaip savo penkis pirųtus, kadangi važinėju palyginti dažnai.
                                    Traukinys Nr 694 iš Kybartų išvyksta 10:00h, Kaune būna 11:30h.
                                    Iš Šeštokų į Kauną yra vienintelis keleivinis traukinys Nr.394. Iš Šeštokų išv. 15:05h, į Kauną atv. 16:37h.
                                    Šią tiesą nesunku būtų pasitikslinti www.litrail.lt
                                    Panašus tvarkaraštis galioja jau ne pirmus metus.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tiltą tikriausiai saugo Viešojo saugumo tarnyba prie VRM.
                                      O ką tada saugo GELSAUGA? Skaičiau,kad vagonų patikrą atlieką ir pan. Tai gal ir tiltus,tunelį?B)
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Stotyje kažką nenužiūrėjai
                                        Aš vietinių keleivinių traukinių eismą tarp Kauno ir Kazlų Rūdos žinau kaip savo penkis pirųtus, kadangi važinėju palyginti dažnai.
                                        Traukinys Nr 694 iš Kybartų išvyksta 10:00h, Kaune būna 11:30h.
                                        Iš Šeštokų į Kauną yra vienintelis keleivinis traukinys Nr.394. Iš Šeštokų išv. 15:05h, į Kauną atv. 16:37h.
                                        Šią tiesą nesunku būtų pasitikslinti www.litrail.lt
                                        Panašus tvarkaraštis galioja jau ne pirmus metus.
                                        Nesiginčysiu su Jumis kolega,aš tą tvarkaraštį mačiau stotyje,bet pilnai tikiu Jūsų žodžiais,beto tvarkaraštis buvo atspauzdintas ir užkištas už stendo
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Tunelį saugo Viešojo saugumo tarnyba. Tikriausiai ir tiltus. "Gelsauga" saugo stotis, vagonus ir t.t. Taip pat užsiima valymu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X