Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    22 d.

    Comment




      Ortofotonuotraukoje viršuje pažymėjau Senajiesio g. tiltelį. Jis įdomus tuo, kad gerai išsilaikęs ir ant jo išlikę tikriausiai originalūs turėklų stulpeliai.









      Ties tilteliu, Garliavos link. Dešinėje sodai.



      Paėjus kelis šimtus metrų į priekį, Garliavos link. Važiuojant tuo keliuku palei geležinkelį dešinėje, pasiekiama Jiesios stotis. Aš ją pasiekiau iš kitos pusės pėsčiomis.

      Paskutinis taisė Al1; 2011.10.02, 10:10.

      Comment


        Antrasis tiltas per Jiesią nuo Kauno Jiesios stotyje.







        Yra 3 kaskados. Gaila, nufotografuoti iš toliau nebuvo kaip. Buvo šlapia ir slidu.





        Jiesios stotis Kauno link. Keista, kad stotyje tik vienas peronas Garliavos link, o Kauno link perono nėra, nors 3 traukiniai per dieną sustoja. Perono vietoje, berods, keli seni pabėgiai...



        Vyksta naujo pastato statybos.

        Paskutinis taisė Al1; 2011.10.02, 11:38.

        Comment


          Einant nuo Jiesios stoties link Garliavos.



          Žvilgsnis atgal, link Jiesios.



          Dar paėjus į priekį - trečiasis tiltas per Jiesią, skaičiuojant nuo Kauno.



          Žvelgiant Jiesios stoties link.









          Paskutinis taisė Al1; 2011.10.02, 11:38.

          Comment


            Einant link Garliavos. Naujų šviesoforų "pamatai".



            Dar kiek paėjus - ketvirtasis tiltas per Jiesią, skaičiuojant nuo Kauno.







            Tiltas yra visai netoli Garliavos stoties. Fotografuota prie tilto - matosi Garliavos peronas.



            Tas pats traukinys ant tilto. Taigi, kaip matyti, iš keturių tiltų per Jiesią, trys gan neblogai išsilaikę. T.y. atramos išsilaikiusios. Pirmojo tilto atramos betoninės, nors pačioje apačioje, berods, yra kelios akmenų eilės.

            Paskutinis taisė Al1; 2011.10.02, 10:27.

            Comment


              Garliava.



              Peronas Kauno link.







              Tarp Garliavos ir Mauručių tarpukaryje ir pokaryje buvo Stanaičių stotelė.



              Ties pervaža, Mauručių link.



              Į priešingą pusę.

              Comment


                Mauručiai.



                Kauno link.





                Kazlų Rūdos link.



                Vakariniame stoties gale.





                Kazlų Rūdos link.



                Tęsinys bus.
                Paskutinis taisė Al1; 2011.10.02, 10:43.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Vyksta naujo pastato statybos.

                  Atvaizdas
                  Kokį ten pastatą stato?

                  Visgi dar nemažai peronų Lietuvoje reikia atnaujinti.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Nežinau.

                    Comment


                      vidurinysis (is triju analogisku) Jiesios tiltas jau irasytas i vertybiu registra..

                      Comment


                        Vidurinysis tai šitas? http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=146

                        Comment


                          Tęsiu toliau.
                          Pabališkiai.


                          Kauno link.



                          Pabališkiai, Kauno link.



                          Tarp Pabališkių ir buvusios Skriaudžių stotelės, Pabališkių link.



                          Čia būta Skriaudžių stotelės (nuo Jūrės 3,3 km). Panaikinta pokaryje.
                          Jūrės link.





                          Pabališkių link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2011.10.03, 19:22.

                          Comment


                            sitas

                            Comment


                              Jūrė.





                              Kazlų Rūdos link.



                              Kauno link.



                              Pabėgių liekanos.



                              Tęsinys bus.

                              Comment


                                Šioks toks atnaujinimas:
                                Tiltas jau baigiamas. Iki kalėdų planuoja traukinių eismą paleisti.






                                Ruošiamas pagrindas bėgiams iš abiejų pusių:


                                Comment


                                  Įdomus straipsnelis

                                  Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę

                                  http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213

                                  Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.

                                  Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "

                                  Comment


                                    Mano žiniomis, Jūrės geležinkelio stoties pagrindinis pastatas siūlomas į vertybių registrą. Įdomu, ar dar tokių pačių pastatų yra kur pastatyta?

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Įdomus straipsnelis

                                      Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę

                                      http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213

                                      Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.

                                      Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
                                      Prieš pusantro šimto metų jokios elektrinės būti negalėjo. Tas pastatas galbūt buvo naudojamas kitoms reikmėms ir vėliau pritaikytas elektrinei. Nebent elektrine vadinamas sandėlis, kuriame buvo laikomos baterijos, šėrusios telegrafą.

                                      Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
                                      Mano žiniomis, Jūrės geležinkelio stoties pagrindinis pastatas siūlomas į vertybių registrą. Įdomu, ar dar tokių pačių pastatų yra kur pastatyta?
                                      Tai tarpukario pastatas. Ne, nėra.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Prieš pusantro šimto metų jokios elektrinės būti negalėjo. Tas pastatas galbūt buvo naudojamas kitoms reikmėms ir vėliau pritaikytas elektrinei. Nebent elektrine vadinamas sandėlis, kuriame buvo laikomos baterijos, šėrusios telegrafą.



                                        Tai tarpukario pastatas. Ne, nėra.
                                        o kodėl negalėjo būti elektrinė?
                                        Dėl Jūrės, Iš kur toks užtikrintumas, kad nėra? Gal tuomet autorinis darbas?

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Įdomus straipsnelis

                                          Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę

                                          http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213

                                          Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.

                                          Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
                                          Šis, 1865 m. pastatytas mūrinukas ir prancūzų inžinierių sumontuota technika iš pradžių elektros negamino, nes pramoniniai elektros generatoriai atsirado tik 1870 m. Ten veikusi garu varoma siurblinė pompavo vandenį į bokštą. Praėjus maždaug 20 metų, t.y. apie 1885 - 1890 metus ėmė gaminti ir kintamą elektros srovę. Tikėtina, kad derėtų revizuoti Lietuvos technikos evoliucijos istoriją ir pirmosios elektrinės laurus iš Rietavo perleisti Kybarčiukams - taip ta vietovė vadinosi.







                                          www.dvylikakedziu.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X