Lietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
J. Basanavičiaus a. 9, Vilkaviškio m.
Išsikėlė iš Kybartų m. Vištyčio g. 40
http://118.lt/imones/ll-tara-uab/7990215
Comment
-
Parašė Sefas210 Rodyti pranešimąStatomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Įtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.
Comment
-
Metropolis
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.
Comment
-
Kitose šalyse būta įvairiai. Bet su Pilviškių stotimi iš tiesų keistoka. Jei iš pradžių stoties būta medinės, tai dėl kokių priežasčių vėliau reikėjo perstatyti. Tuo labiau, kad Pilviškiai ir XX a. pradžioje buvo tik miestelis, o pati stotis ne mazginė, kaip kad Lentvaris, ar esanti pusiaukelėje tarp Daugpilio ir Vilniaus, maždaug 100 km tiek nuo vieno, tiek nuo kito miesto. Tais laikais (XIX a. šešto dešimtmečio pabaiga) tai buvo labai didelis atstumas traukiniams.
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąĮdomu, ar dabartinė Kybartų stotis ta pati, kuri buvo statyta kaip aukščiausios klasės caro laikais. Iš Romo nuotraukų (žr. kelis pranešimus aukščiau) tikrai nepasakyčiau, kad Kybartų stotis tokiai klasei priklausytų. Kaip suprantu, tuometinė Virbalio stotis stovėjo dabartiniuose Kybartuose.
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąĮdomu, ar dabartinė Kybartų stotis ta pati, kuri buvo statyta kaip aukščiausios klasės caro laikais. Iš Romo nuotraukų (žr. kelis pranešimus aukščiau) tikrai nepasakyčiau, kad Kybartų stotis tokiai klasei priklausytų. Kaip suprantu, tuometinė Virbalio stotis stovėjo dabartiniuose Kybartuose.Paskutinis taisė Mazgelis; 2011.08.30, 22:14.
Comment
Comment