Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąŠaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, išleidžia žmones ant žemės! Šiaip tai buvo keli seni pabėgiai sumesti - peronas.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąŠaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKaliningrado geležinkeliuose iš magistralinių yra tik TEP70, M62, 2M62 ir 2M62U.
Comment
-
Šiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąŠiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąRemontuojamas.
Statomas modernus geležinkelio tiltas per Šešupę
Kristina VAITKEVIČIENĖ
Pilviškiuose pradėtas statyti dvikelis geležinkelio tiltas per Šešupę, kainuosiantis kelis milijonus litų.
Svarbų geležinkelių infrastruktūros projektą „Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas–Rokai–Jiesia ir Kauno–Kybartų linijos modernizavimas" vykdo AB „Panevėžio keliai". Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą.
Šiuo metu prie Pilviškių geležinkelio triūsia subrangovai – UAB „Viadukas". Kaip sakė darbų vykdytojas inžinierius Kazys Česnauskas, dabar vykdomi paruošiamieji darbai. Bendrovės darbininkai išmontuoja vieną geležinkelio bėgių atšaką ir ardo senesnįjį tiltą per Šešupę, kuriuo traukiniai važiuoja iš Pilviškių į Kybartus. Kai tiltas bus nuardytas, jo vietoje išaugs naujas dviejų kelių statinys. Vietoje esamų dviejų geležinkelio tiltų, kuriais eismas vyksta skirtingomis kryptimis, suprojektuotas naujas dvikelis kombinuotos konstrukcijos (metalinis ir gelžbetoninis) geležinkelio tiltas. Tilto plotis bus 11,82 m, didžiausia ašies apkrova – 30 t.
Iki statybų pabaigos traukinių eismas vyks kairiuoju, naujesniuoju, tiltu, kuriuo paprastai buvo grįžtama nuo Kybartų. Projekto pabaigoje ir antrasis tiltas bus išmontuotas.
Subrangovų darbus prižiūri UAB „Viadukas" darbų vadovas Aleksandras Batiuškovas, kuris rūpinasi technikos atgabenimu, darbuotojų apgyvendinimu ir statybų spartumu. Mat darbai turėjo prasidėti jau praeitais metais, tačiau kol buvo sutvarkyti visi biurokratiniai reikalai, viskas užsitęsė, o pabaigtuvių terminų niekas nenukėlė. Pradėtus darbus trukdo ir šalta žiema. Tačiau statybininkai labiausiai baiminasi pavasario, kai patvinstanti Šešupė paverčia kelius neišvažiuojamais.
AB „Panevėžio keliai" geležinkelio atšakoje iš Kauno į Kybartus ne tik numačiusi pastatyti dvikelį geležinkelio tiltą, bet ir rekonstruoti dvi geležinkelio stotis. Sutartis dėl projekto darbų su užsakove AB „Lietuvos geležinkeliai" pasirašyta 2010 m. balandžio 2 d. Visų darbų kaina – 23,44 mln. Lt.
Naujas dvikelis tiltas – modernus statinys, kuris garantuos, kad nekils pavojus esant dideliems greičiams. Modernizavus atšaką traukinių greitį bus galima padidinti iki 160 kilometrų per valandą.
Siekiant užtikrinti naujojo tilto funkcionalumą, projekto vykdymo metu bus pertvarkyta ir Jiesios geležinkelio stotis. Jos kelių išdėstymo keitimas reikalingas tam, kad į Kauno aplinkkelį atsišakojančia juosta važiuojantys traukiniai galėtų greičiau atlaisvinti pagrindinę liniją. Pervažiavimo iš vienkelio aplinkkelio ruožo į pagrindinę liniją Kybartų link vietoje traukinių greitį siekiama padidinti iki 80 kilometrų per valandą.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Jūrėje
Būdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBūdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.
Comment
-
Anksčiau nebuvo, ar anksčiau tik nepastebėjau, bet šiandien nustebau prieš Mauručių stotį nuo Jūrės-Kazlų Rūdos pusės kairėje kairiųjų bėgių (netaisyklingojo kelio) pusėje pamatęs įėjimo šviesoforą, sudėtimi lygiai tokį kaip dešinėje taisyklingojo kelio pusėje, tik dar su tomis sukryžiuotimis lazdomis, kurios reiškia šviesoforo neveikimą.
Ar toks šviesoforas kairiajam keliui yra prieš Mauručių stotį atvažiuojant nuo kauno, taip pat prieš Kazlų Rūdos stotį, dar neįsitikinau. Įsitikinau, kad atvažiavus į Jiesią kairėje kairiojo kelio pusėje šviesoforas dar mažasis.
Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
Tik ar jos papildomai nesukels avarijų tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių stočių esančiose penkiose pervažose (kai praleidę vieną traukinį vairuotojai ta pačia kryptimi iškart kito nesitikės)? Aišku viena: neatsargių pėsčiųjų (praieksti traukinį atsistojusių ant netaisyklingojo kelio) žus daugiau...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMatyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
Comment
Comment