Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Buvo tai temoje "Kelionė traukiniu" http://www.miestai.net/forumas/showt...001#post387001

    Kažkodėl niekas man nepaprieštaravo, niekas nepapildė, tai situaciją išmėginti sumaniau pats. Iš Kazlų Rūdos į Kauną tą dieną sumaniau važiuoti "kybartiniu" Nr 698.
    Kai tik išvažiavo traukinys Vilnius-Šeštokai (jam praleisti ir buvo pavėlintas 698-ojo važiavimas), stoties radijo mazgas pranešė apie traukinio Kybartai-Kaunas atvykimą į pirmą kelią. Traukinio laukę žmonės truputėlį sutriko (nes traukiniai iš Kybartų vis atvyksta į antrą), bet buvo aišku, kad tokį siurprizą sukėlė traukinių tvarkaraštį dalinai tą dieną pakeitę darbai. Stoties nelyginiame gale (link Kybartų) buvo matyti dirbantys kranai, kita geležinkelio technika, žmonės oranžinėmis liemenėmis. Tame stoties gale vyko iešmų keitimo darbai. Tai dėl jų traukinys iš Pilviškių atvažiavo nesavujoju keliu (kairiaisiais bėgiais). Buvo kažkiek keistoka, kad tame Kazlų Rūdos stoties gale nepervažiavo į savąjį antrą, bet vėlgi - darbai leika darbais: tokjios galimybės nebuvo.
    Važiuojant situaciją stebėjau įdėmiai. Tam sunkumų nebuvo, nes kai kuriose vietose (pačioje Kazlų Rūdos stotyje, prieš Jūrę ir stotyje, prieš pervažas, prieš Mauručius greitis krisdavo iki 20 km/h. Mauručių stoties nelyginiame gale traukinys persirikiavo į savąjį kelią, stotyje sustojo įprastiniame. Buvo truputėlį neaišku, kodėl traukinys kairiaisiais bėgiais važiavo nuo Kazlų Rūdos iki Mauručių, jei jokie darbai čia nevyko. Kad persirikiuoti negali Jūrėje, aišku - šioje stotyje iešmų nėra.
    Traukiniui artėjant prie Garliavos, pasidarė aišku, kad Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje iš pirmo kelio į vadinamą taisyklingąjį Kauno krypties kelią iešmo nėra (vasarą vykę stoties kelyno rekonstrukcijos darbai jo neįrengė). Todėl į pirmą Kazlų Rūdos stoties kelią patekusiam traukiniui kairiaisiais bėgiais beliko važiuoti iki Mauručių. Nuo Pilviškių iki Mauručių susidaro 37 km.
    Lieka klausimėlis, ar nebuvo paprasčiau lyginiame stoties gale (Kauno krypties, prie Miškų urėdijos) traukiniui iš pirmo kelio manevruoti į antrą?

    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h. Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.
    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h.
    Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.

    Comment


      #22
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
      Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h.
      Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.
      Ten kur dirbo buvo ribojamas greitis.

      Comment


        #23
        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
        Ten kur dirbo buvo ribojamas greitis.
        Ne tik tai ten. Papildysiu.
        Netaisyklinguose keliuose (kairiuose bėgiuose) įėjimo į stotis šviesoforų dažniausiai nebūna. Bent nėra prieš Kazlų Rūdą, Jūrę, Mauručius. Pagal kokį signalą traukinys priimamas į stotį, garantuoti negaliu. Bet spėju - stoties budėtojas traukinio mašinistui praneša radijo ryšio priemonėmis. Tada traukiniui įvažiuojant į stotį ir važiuojant per ją iki jos kelyno pabaigos greitis apribotas iki 20 km/h. Kartais nebūna ir išėjimo šviesoforų. Bent Kazlų Rūdos pirmame kelyje nėra. Tokiu atveju stoties budėtojas (ar kitas darbuotojas) atneša ir mašinistui (ar padėjėjui) įteikia raštišką išvykimo leidimą.
        Nelabai žinau, kokiu pagrindu, bet greitis buvo maždaug iki tiek lėtinamas prieš kiekvieną geležinkelio pervažą, esančią ne stotyje (trys tokios yra tarpstotyje Jūrė-Mauručiai).
        Neįprasta kelionė gegužės 18d. laukia traukinio Nr698 Kybartai-Kaunas. Tiesa, jau kažkiek trumpesnė: Kybartai išv. 12.40; (...) Kazlų Rūda 13.38-39; Jūrė 13.45-46; (...) Kaunas atv. 14.17.
        Atkreipiu dėmesį, kad Kazlų Rūdos stotyje tuo pačiu laiku turi būti tą dieną 10 minučių paankstintas trauknys Vilnius-Šeštokai.

        Comment


          #24
          Stotelių būta daugiau...

          Skaitydamas temą "Buvę traukinių tvarkaraščiai" http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8214&page=4
          nustebau sužinojęs apie kažkada buvusias stoteles tarp Kybartų (tada buvo Virbalis) ir Kauno. Įdomumo dėlei dar kartą surašau stotis ir stoteles, buvusias 1940 metais.
          Virbalis 0 km
          Alvitas 8
          Biliūnai 12
          Simaniliškiai 14
          Vilkaviškis 18
          Mažučiai 23
          Alksnėnai 26
          Pilviškiai 30
          Bagotoji 39
          Krūveliai 44
          Kazlų Rūda 50
          Jūrė 56
          Skriaudžiai 60
          Pabališkiai 63
          Mauručiai 68
          Stanaičiai 72
          Garliava 77
          Pajiesys 81
          Jiesia 83
          Kaunas 87

          Jiesia buvo ne ten, kur dabar Jiesios stotis, o kur Jiesios gatvės pervaža Kaune. Dar dabar kai kuriuose Kauno miesto žemėlapiuose ten žymima geležinkelio stotis (stotelė) Jiesia. Ir buvusios Pajiesio stotelės vieta nuo dabartinės Jiesios stoties (kur atvažiavus nuo Kybartų išsiskiria geležinkeliai į Kauną ir Rokus) skiriasi per kilometrą.
          Pagal 1940 m. birželio 16 d. įsigaliojusį tvarkaraštį visose stotyse ier stotelėse stodavęs keleivinis traukinys iš Virbalio (Kybartų) į Kauną nuvažiuodavo per 2 val. 47 min., o tik Vilkaviškyje, Pilviškiuose ir kazlų Rūdoje stodavusiam greitajam užtekdavo 1 val. ir 13 min. (dabar dyzelinis traukinys nuvažiuoja per 1 val. 32 min., niekur pakeliui nestojantis tarptautinis Nr312 Kaliningradas-Charkovas - per 1 val. 6 min.).

          Kažkada prisimenu kaip traukinyje vienas rusas karininkas įrodinėjo, kad tarp Jūrės ir Pabališkių turėtų būti stotelė Skriaudžiai, ir stebėjosi, kad tokios nėra.
          Kažkada vaikštinėdamas po Vilkaviškio rajoną pagelžkelėje tarp Vilkaviškio ir Alvito aptikau rampos liekanas. Kokia stotis (stotelė) ten buvo (Simanėliškiai ar Biliūnai), nenustačiau (reikės susiruošti kitą kartą ir atidžiau patikslinti atstumą - bus aiškiau).
          Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.12, 23:46.

          Comment


            #25
            Gegužės 18 d. pakeistu grafiku važiavo dyzelinis traukinys Nr 698 Kybartai-Kaunas. Iš Kybartų išvyko 20 minučių vėliau nei įprasta.
            Kazlų Rūdos stotyje kelio remonto nebuvo. Teko nugirsti apie kelio remontą su vienų bėgių uždarymu tarpstotyje Vilkaviškis-Pilviškiai, kuriame įprastu grafiku važiuodamas tas traukinys lenkia su 147-u Maskva-Kaliningradas.
            Kazlų Rūdos stotyje pagal pakeistus grafikus turėjo būti prasilenkimas su 396-u Vilnius-Šeštokai, bet abu dyzeliukai susitiko Jūrėje. 10 minučių anksčiau tą dieną turėjęs važiuoti Vilnius-Šeštokai vėluodamas pateko į savo pastovų grafiką.

            Comment


              #26
              Kolekciją papildžiau dar vienu senoviniu atviruku - Pilviškių geležinkelio stotis. 1915 m.; anotacijoje pažymėta, kad pastatas nukentėjęs nuo gaisro.

              www.dvylikakedziu.lt

              Comment


                #27
                Senoji Kybartų geležinkelio stotis, kuri buvo laikoma ilgiausiu tokios paskirties statiniu visoje Euripoje (taip tvirtindavo rusų valdininkai). Be 200 m ilgio laukimo salės ir kitų patalpų, dar buvo prijungtas angaras, kuriame "ilsėdavosi" atsarginis caro ekipažo garvežys, asmeninis vagonas ir dar keli vagonai jo svitai. Jie buvo skirti kelionei į Vakarus. Taigi, statinys galėjo siekti ir 300 metrų ... Daugiau negu perpus sumažėjo per Pirmąjį pasaulinį karą.













                Traukiniai. jiems skirti bėgiai, tiltai ir pan. iki 1917 m. Kybartuose














                Visos nuotraukos, išskyrus pirmąją, yra iš mano kolekcijos. Jų yra ir daugiau.
                www.dvylikakedziu.lt

                Comment


                  #28
                  Ką žinot apie Kazlų Rūdos geležinkelio stotį. Pernai vasarą pradėjo ardyti salės sienas, dažus, paliko tik vieną kasą. Darbai sustojo iki dabar. Ir nieko nedaro, nedirba... Pernai tai vieną darbą padarė kad stogą pakeitė

                  Comment


                    #29
                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    Ką žinot apie Kazlų Rūdos geležinkelio stotį. Pernai vasarą pradėjo ardyti salės sienas, dažus, paliko tik vieną kasą. Darbai sustojo iki dabar. Ir nieko nedaro, nedirba... Pernai tai vieną darbą padarė kad stogą pakeitė
                    jau tuoj prates darbus. buvo finansiniu problemu

                    Comment


                      #30
                      Pagal informaciją www.litrail.lt tvarkaraščiuose, 2010m. spalio 19 d. (antradienį) bus paralyžuotas keleivinių traukinių eismas (nors rašoma - vienai dienai "keičiamas tvarkaraštis" tarp Kauno ir Kybartų. Kai kurie traukiniai važiuos sutrumpintais maršrutas Kybartai-Mauručiai arba Mauručiai-Kybartai, o iš Kauno į Mauručius ir iš Mauručių į Kauną traukinių keleiviiai bus pervežami autobusais. Marijampolės kryptimi tai jausis mažiau: 6:10 val. traukinys iš Kauno į Marijampolę bus, 13:07val. iš Kauno į Šeštokus važiuos įprasta tvarka, važiuos ir į Marijampolę16:10, bet 44 minutėmis vėliau...
                      Iš Kauno į Kybartus tą dieną traukinys bus tik 15:15val.
                      Rimtą kelionę traukiniu tokią dieną geriau nenumatyti, kas kita - pažintinę (pažiūrėti, pafilmuoti, pafotkinti...). Abiem atvejais reikia gerai įsigilinti į informaciją www.litrail.lt ir geležinkelio stotyse.
                      Akivaizdu, kad toks "perversmas" gausis dėl darbų Jiesios geležinkelio stotyje. Eismas nuo pat Kauno net iki Mauručių tą dieną liks vienais bėgiais. Kiek važinėju, traukinių prasilenkimų ten pamatau daug, ir visiškai aišku, kodėl iki Mauručių sutrumpinti kai kurie Kybartų ir Marijampolės traukinių maršrutai. Beje, tą dieną nevažiuos netgi palyginti vėlyvas vakarinis traukinys Kaunas-Kazlų Rūda (nuo spalio 11 d. išv. 19:30 val.): jo keleiviai bus nuvežami autobusais. Matyt, spalio 19 d. darbai Jiesios stotyje į vakarą užsitęs ilgai...
                      Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.13, 18:51.

                      Comment


                        #31
                        Fiek tiek vėliau - Kazlų Rūdos stoties nuotraukos...

                        Comment


                          #32
                          O Kazlų Rūdos dabar renovuojama...

                          Comment


                            #33
                            Tai jau geriau vieną dieną ilgiau, negu dvi dienas

                            Comment


                              #34
                              Gal pries koki menesi pradejo normaliai remontuoti,o taip darbai vasara ir pavasario pabaigoje buvo apstoja, pries pora savaiciu tvarke fasada buvo ismuse daug staciakampiu formos sienose galvojau kad paliks atviras plytas del grozio,bet tuoj viska uztinkavo, gaila nespejau nufotografuoti (velavau pirkti bilieta skubejau) rytoj gryztu namo gal iseis nuofotografuoti....
                              Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                              Comment


                                #35
                                Pažadėtosios muotraukos




                                Comment


                                  #36
                                  Senasis pastatas jau seniai suremontuotas, vienam gale gyvena zmones,kitoje didesneja puseje kavine.

                                  Nepadarei nuotrauku is vidaus?
                                  Paskutinis taisė Sefas210; 2010.10.13, 21:02.
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    #37
                                    Speju ketvirtadieni arba sestadieni fotografavai
                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      #38
                                      Sefui20: šeštadienį šį.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                        Senasis pastatas jau seniai suremontuotas, vienam gale gyvena zmones,kitoje didesneja puseje kavine.

                                        Nepadarei nuotrauku is vidaus?
                                        O aš maniau, kad visam name kavinė...

                                        Comment


                                          #40
                                          Nuotraukų iš vidaus? Ne, mama kvietė greit atbėgt turgun...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X