Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
Geležinkelis nuo Vilniaus iki Mauručių yra su automatine traukinių eismo reguliavimo blokuote. Kai tarp ne stotyje esančių šviesoforų esanti bėgių atkarpa yra laisva, šviesofore deda leidžiantysis signalas. Kybartų kryptimi laisvos buvo dvi ar daugaiu atkarpų, tai ir degė žalias (jei būtų ką tik pravažiavęs traukinys ir antros atkarpos dar neatlaisvinęs, degtų geltonas). Traukinys iš Kauno į Jiesią, matyt, jau buvo nuvažiavęs seniai, tai ta kryptimi ir degė žalias...
Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.
Geležinkelis nuo Vilniaus iki Mauručių yra su automatine traukinių eismo reguliavimo blokuote. Kai tarp ne stotyje esančių šviesoforų esanti bėgių atkarpa yra laisva, šviesofore deda leidžiantysis signalas. Kybartų kryptimi laisvos buvo dvi ar daugaiu atkarpų, tai ir degė žalias (jei būtų ką tik pravažiavęs traukinys ir antros atkarpos dar neatlaisvinęs, degtų geltonas). Traukinys iš Kauno į Jiesią, matyt, jau buvo nuvažiavęs seniai, tai ta kryptimi ir degė žalias...
Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.
Ačiū Aš ir galvojau dabar,ar nebus taip kaip minėjai,jog pasikeitė kol priėjau,bėgiais nėjau,nes galvojau dar pasienietis ateis ir pasitiks mane
Kaune geležinkelio tiltas per Nemuną saugomas. Kokia karinė organizacija saugo, nežinau. Tik ne pasieniečiai... Sargybinių būdelės yra abiejuose geležinkelio tilto galuose. Geležinkelio tunelis taip pat saugomas.
Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
11:30h. DR1A į Kauną parvažiuoja ne iš Šeštokų, o iš Kybartų.
Kaune geležinkelio tiltas per Nemuną saugomas. Kokia karinė organizacija saugo, nežinau. Tik ne pasieniečiai... Sargybinių būdelės yra abiejuose geležinkelio tilto galuose. Geležinkelio tunelis taip pat saugomas.
11:30h. DR1A į Kauną parvažiuoja ne iš Šeštokų, o iš Kybartų.
Kad tunelis saugomas,tai aš tą žinau,o,kad iš Šeštokų parašiau,nes stotyje pasitikslinau,grafike,nebent grafikas pasikeitė...
...
kad iš Šeštokų parašiau,nes stotyje pasitikslinau,grafike,nebent grafikas pasikeitė...
Stotyje kažką nenužiūrėjai
Aš vietinių keleivinių traukinių eismą tarp Kauno ir Kazlų Rūdos žinau kaip savo penkis pirųtus, kadangi važinėju palyginti dažnai.
Traukinys Nr 694 iš Kybartų išvyksta 10:00h, Kaune būna 11:30h.
Iš Šeštokų į Kauną yra vienintelis keleivinis traukinys Nr.394. Iš Šeštokų išv. 15:05h, į Kauną atv. 16:37h.
Šią tiesą nesunku būtų pasitikslinti www.litrail.lt
Panašus tvarkaraštis galioja jau ne pirmus metus.
Stotyje kažką nenužiūrėjai
Aš vietinių keleivinių traukinių eismą tarp Kauno ir Kazlų Rūdos žinau kaip savo penkis pirųtus, kadangi važinėju palyginti dažnai.
Traukinys Nr 694 iš Kybartų išvyksta 10:00h, Kaune būna 11:30h.
Iš Šeštokų į Kauną yra vienintelis keleivinis traukinys Nr.394. Iš Šeštokų išv. 15:05h, į Kauną atv. 16:37h.
Šią tiesą nesunku būtų pasitikslinti www.litrail.lt
Panašus tvarkaraštis galioja jau ne pirmus metus.
Nesiginčysiu su Jumis kolega,aš tą tvarkaraštį mačiau stotyje,bet pilnai tikiu Jūsų žodžiais,beto tvarkaraštis buvo atspauzdintas ir užkištas už stendo
Comment