Tęsiu toliau. Ortofotonuotraukoje apatinėje dalyje pažymėjau pervažą.
Ties pervaža Radviliškio link.
Dotnuvos link.
1926 m. tvarkaraštyje yra stotelė Mantviliškis, kuri nutolusi nuo Dotnuvos 6,9 km. Ją ortofotonuotraukoje pažymėjau taip pat, ji maždaug ortofotonuotraukos centre. Ties ta vieta Radviliškio link.
Ten pat, Dotnuvos link.
Pirmojo pasaulinio karo vokiškame žemėlapyje yra nurodyta Piliamanto stotis ar pralanka. Ortofotonuotraukoje jos vietą pažymėjau P. Ji buvo už 8,2 km nuo Dotnuvos.
Dotnuvos link.
Radviliškio link.
Vėliau tarpukaryje atsirado Mantviliškio stotelė ties pervaža, kuri pažymėta viršutiniu O. Mantviliškio stotelė buvo už 8,5 km nuo Dotnuvos, jei tarybiniai žemėlapiai nemeluoja, piečiau pervažos, maždaug čia (vaizdas Dotnuvos link).
Kitoje pervažos pusėje, Radviliškio (Gudžiūnų) link.
Ties pervaža Radviliškio link.
Dotnuvos link.
1926 m. tvarkaraštyje yra stotelė Mantviliškis, kuri nutolusi nuo Dotnuvos 6,9 km. Ją ortofotonuotraukoje pažymėjau taip pat, ji maždaug ortofotonuotraukos centre. Ties ta vieta Radviliškio link.
Ten pat, Dotnuvos link.
Pirmojo pasaulinio karo vokiškame žemėlapyje yra nurodyta Piliamanto stotis ar pralanka. Ortofotonuotraukoje jos vietą pažymėjau P. Ji buvo už 8,2 km nuo Dotnuvos.
Dotnuvos link.
Radviliškio link.
Vėliau tarpukaryje atsirado Mantviliškio stotelė ties pervaža, kuri pažymėta viršutiniu O. Mantviliškio stotelė buvo už 8,5 km nuo Dotnuvos, jei tarybiniai žemėlapiai nemeluoja, piečiau pervažos, maždaug čia (vaizdas Dotnuvos link).
Kitoje pervažos pusėje, Radviliškio (Gudžiūnų) link.
Comment