Graži stotis - galėjo tokia ir Panevėžyje būti. Deja. Turim skarda apkaltą dėžę...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaišiadorys (Palemonas)-Gaižiūnai-Šiauliai
Collapse
X
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąGegužės mėnesį numatoma pasirašyti sutartį dėl antrųjų geležinkelių kelių statybos ruožuose Gaižiūnai–Jonava, Šilainiai–Kėdainiai projektavimo darbų.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąViename tiltas per Nerį, kitame - per Nevėžį...
Comment
-
Metropolis
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPer Nevėžį berods naujo reikės, o per Nerį tik kelią nutiesti, iškart dvikeliui pastatytas
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąĮdomu, kada ir dėl kokių priežasčių dvikelis per Nerį buvo "susiaurintas" iki vienkelio?
Comment
-
Truputis istorijos apie Jonavos tiltus:
Senajam tiltui-daugiau kaip šimtas metų
Ričardas ADAMONIS
Nedaug jonaviečių žino, kad prieš Antrąjį pasaulinį karą dabartinio tilto per Nerį vietoje vieną krantą su kitu jungė tik vasarą stovintis žemas medinis tiltas, o šalimais plaukiojo keltas. Upei užšalus, eidavo ir važiuodavo ledu, tiltą išardydavo , kad jo nenuneštų potvynis, kuris dažną pavasarį buvo panašus į šiųmetį , Beje, juo važiuoti ir eiti galėjai tik susimokėjęs . Jei neklystu, už vežimą reikėjo mokėti 10 ct, pėsčiajam - 5 ct. Automobiliai, kurių per dieną pravažiuodavo tik vienas kitas, sukdavo per nemokamą plento tiltą, stovėjusį greta geležinkelio tilto. Dabar ten išlikęs tik gražus tašytą akmenų vidurinysis tauras ...
© Naujienos, 2010-06-01
Pilnas straipsnis žemiau ...
Comment
-
Kėdainių geležinkelio stotis tarpukariu
1871 m. Kėdainiuose miestelio šiaurės pusėje pravestas Liepojos-Romnų geležinkelis,greit po to pastatyta mūrinė geležinkelio stotis.Iki pat II pasaulinio karo stotis nedaug tepasikeitė.
1944 m. rugpjūčio 1 d. vokiečiai palikdami miestą geležinkelio stotį susprogdino.Pokario metais pastatyta nauja tipinė geležinkelio stotis.
Comment
-
Gimbogala-Kėdainiai
1. Gimbogalos geležinkelio stotis
2. Baisogalos geležinkelio stotis yra Baisogalos geležinkelio stoties gyvenvietėje.
3. Baisogalos geležinkelio stotyje
4. Gudžiūnų geležinkelio stotis, kuri taip pat yra Gudžiūnų geležinkelio stoties gyvenvietėje
5. Gudžiūnų geležinkelio stoties pastatas iš gyvenvietės pusės
6. Dotnuvos geležinkelio stotis
7. Kėdainių geležinkelio stotis.
8.
Fotografijos darytos 2010-11-04Paskutinis taisė copper; 2010.11.18, 19:22.
Comment
-
Šilainiai-Gaižiūnai
1. Šilainių geležinkelio stotelė. Šalia yra Lietuvos fosfatų pramonės bendrovė "Lifosa"
2. Lukšių geležinkelio stotelė, esanti Slikių GS gyvenvietėje. Beje, anksčiau ir pati stotelė vadinosi Slikiai
3. Žeimių geležinkelio stotis
4. Jonavos geležinkelio stotis
5.
6. Buvęs Gaižiūnų geležinkelio stoties pastatas.
7. Gaižiūnų stoties kelynas ir naujasis stoties pastatas
Fotografijos darytos 2010-11-04
Comment
-
Reportažėlis iš Jonavos.
Stotis
Stoties kelynas paėjus link Gaižiūnų pusės
Iš tos pačios vietos link Gaižiūnų
Paskutinis iešmas
Viadukas per J.Basanavičiaus g.
Tiltas per Nerį
Plačiau apie Jonavos tiltą čiaPaskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.11.18, 23:37.
Comment
-
Parašė Wycka/\ Pastarosios nuotraukos labiau tiktų šiai temai: http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=9832&page=2
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNet nebūtina tokia tema, kaip ir apie stotis.
Pvz.:
[GB - FR] Maršrutas: Londonas - Paryžius
[ES. PT] Geležinkeliai Ispanijoje ir Portugalijoje
[TN] Geležinkeliai Tunise
GB. Londono metroI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
-
Tarpukaryje, kai Lenkija užgrobė Vilnių, geležinkelio linija tarp Kaišiadorių - Gaižiūnų nebuvo naudojama. Atgavus Vilnių, ši linija buvo rekonstruota ir 1940 m. rudenį ja prasidėjo traukinių eismas.
Iš laikraščio "Geležinkelininkas". www.e-paveldas.lt
1940 m spalio 20 d.
Comment
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
www.litrail.lt nesunku iššifruoti, kad Žeimiai jau nėra keleivinė stotis. T.y.- joje jau nestoja joks keleivinis traukinys. Greitųjų Vilnius-Klaipėda nestojimas suprantamas: jie yra greitieji, ir stengiamasi neužilginti jų važiavimo laiką iš Vilniaus į Klaipėdą. Įdomiau, kodėl nestoja penktadieniais ir sekamdieniais važinėjantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Ir, matyt, todėl, kad aplinkiniams gyventojams jo nereikia. Žeimių miestelis yra už kelių (gal kokių 5) kilometrų, artimiausia autobuso stotelė - Martyniškis.
Pasirodo, Žemiiai su Kaunu neturi susisiekimo ir autobusu. Kažkada buvęs priemiestinis autobusų maršrutas Kaunas-Batėgala-Kulva-Žeimiai-Šėta dabar sutrumpintas iki Batėgalos (matyt, Kulvos, Martyniškio, Žeimių,Šėtos ir aplinkinių vietovių gyventojams į Kauną važinėti nereikia arba jie važinėja su persėdimais Jonavoje).
Kiek žinau, geležinkelis nuo Jonavos iki Radviliškio yra su automatine traukinių eismo valdymo blokuote, tai gali iškilti klausimas, kam tada reikalinga tiek stočių. Ogi nuo Jonavos iki Žeimių geležinkelis yra dvikelis, nuo Žeimių iki Lukšių - vienkelis, nuo Lukšių iki Šilainių - vėl dvikelis, nuo Šilainių iki Kėdainių - vėl vienkelis. Antrus bėgius nuo Kėdainių iki Šilainių tiesti problemų kelia tiltas per Nevėžį, o kodėl jie netiesiami nuo Žeimių iki Lukšių, žinoti ne man...
Iš praeities prisimenu, kaip buvo mėginama pravesti dyzelinius traukinius maršrutaus Vilnius-Kėdainiai ir Kaunas-Kėdainiai, bet jie būdavo panaikinami tuojau pat. Priežastis aiški: nebūdavo keleivių...
Comment
-
Keleivių nėra, nes geležinkelis buvo nutiestas toli nuo miestų. Jonavoje irgi keleivių būtų daugiau, jei stotis būtų arčiau centro, o ir pats geležinkelis būtų nutiestas arčiau miesto. Tas pats ir Kėdainiuose. Tiesiant šią geležinkelio liniją, teritorijos, per kurias ėjo geležinkelis buvo menkai apgyvendintos ir jokių didelių miestų (išskyrus Kėdainius ir Jonavą) ar miestelių nebuvo. Nebuvo ir jie neišaugo, nes geležinkelis nevaidino jokios rolės. Ir tarpukaryje plėtojant tokius miestelius kaip Dotnuva, Gudžiūnai stengtasi jų neplėsti link geležinkelio.
Comment
Comment