Rodyk tu ka nori, bet savo svaiciojimus kazkuo rimtesniu pagrisk. Nepyk, bet yra uz tave daugiau turinciu informacijos. Pakartosiu - EISMAS PER TURMANTA ARTIMIAISU METU NESUINTENSYVES.
(savo pirmame pranesime sakydamas "rysio priemones" turejau omenyje kelio ir stoties blokuotes).
Keliavau rudeny nuo Pabrades iki Turmanto maciau visas stotis: SVencioneliu, Duksto ir t.t ir neprofesionalo akimis pasirode kad ten nieko nevyksta, vagonu stotyse nera, nei vieno silumvezio nemaciau laukiant prasilenkimo ir t.t tik DR1A Ignalinoj stovejo
To Siemens: jei nori pamatyt kas yra traukiniu eismas siulau apsilankyti Gaiziunu stotyje prekinis su 2M62 arba ER20 pravaziuoja kas 15-20min ir taip vyksta visa para
jei nori pamatyt kas yra traukiniu eismas siulau apsilankyti Gaiziunu stotyje prekinis su 2M62 arba ER20 pravaziuoja kas 15-20min ir taip vyksta visa para
Kiek mačiau, Gaižiūnų buvusiame geležinkelio stoties name yra butai. Tikriausiai tie žmonės negirdi žadintuvų...
Kiek mačiau, Gaižiūnų buvusiame geležinkelio stoties name yra butai. Tikriausiai tie žmonės negirdi žadintuvų...
Zinok nezinau teko man Gaiziunuose pabuvot 2 kartus po 3 valandas mazdaug, nesitryniau prie buvusios stoties,bet pastatas apsiures matosi kad jo LG nenaudoja, stoties budetojai dirba kitame pastate baltu plytu kokia 400m nuo senosios stoties ir ten aplamai tose apylinkese gyvena publika megstanti "koncertus"
Keliavau rudeny nuo Pabrades iki Turmanto maciau visas stotis: SVencioneliu, Duksto ir t.t ir neprofesionalo akimis pasirode kad ten nieko nevyksta, vagonu stotyse nera, nei vieno silumvezio nemaciau laukiant prasilenkimo ir t.t tik DR1A Ignalinoj stovejo
To Siemens: jei nori pamatyt kas yra traukiniu eismas siulau apsilankyti Gaiziunu stotyje prekinis su 2M62 arba ER20 pravaziuoja kas 15-20min ir taip vyksta visa para
Geriau tegu atvyksta į Kaišiadoris ar Lentvarį, va tada tikrai pamatys tikrą traukinių eismo itensyvumą
Geriau tegu atvyksta į Kaišiadoris ar Lentvarį, va tada tikrai pamatys tikrą traukinių eismo itensyvumą
Gaiziunuose labai idomu stebet kaip traukiniai prasilenkineja, ypac tarp 16:00-17:00 kaip du prekiniai vienas nuo Livintu kitas nuo Jonavos praleidzia Vilnius-Klaipeda tas kur nuo Jonavos net nespeja visiskai sustot ir jau jam uzdega zalia sviesa, arba idomu ziuret kaip M62K manevruoja ir zaliuzes kas 5min atidaro/uzdaro, teko matyt netgi kaip 2M62 manevravo paskui nuruko i Kalnenu puse su 4 vagonais
Švenčionėlių GS pastatą palygindamas su Jonavos GS truputį persūdei. Jeigu būtum palyginęs su Lentvariu tai pritarčiau. Galbūt projektuodami Jonavos stotį arhitektai ir dirbo caro laikais, tačiau pati stotis iškilo jau Lenino laikais.
Na gal ir persūdžiau. Beje, čia http://lt.wikipedia.org/wiki/Jonavos...inkelio_stotis rašo, kad pastatyta 1871m. Beje, Lenino laikais Rusijos architektai jau Jonavoje jau nebestatė — Lietuva buvo nepriklausoma valstybė.
O kas čia nuostabaus, kad iešmas ant gelžbetoninių pabėgių? Jau senokai tokius mačiau Valčiūnuose.
paprasciausiai nesitikejau toj stotelej juos pamatyt. na Vilnius, Radviliskis - tai juk centrai. o cia, stoty, kurioj net keleiviniai nebestoja... juk toks iesmas gerokai brangesnis uz iesma ant mediniu pabegiu (taciau ir taranauja zymiai ilgiau).
Comment