Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaišiadorys (Palemonas)-Gaižiūnai-Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo betoninių plokščių tarp bėgių, vaizdas atgal.



    Čia grįžtant vakare. Vaizdas atgal, stoties pastatų link.



    Už sandėlių šiaurės vakarinio kelyno galo link yra Jungtinis komercinės ir techninės apžiūros punktas. Jis čia, dešinėje. Vaizdas Šiaulių link.



    Pats punktas įsikūrės tipiniame tarybiniame pastate, kuris renovuotas, o fasadas iš profiliuotos skardos. Tačiau prieš pastatą, tarp pastato ir geležinkelio stovi ši "metodinė priemonė".



    Yra net lentelė.



    Einu toliau pirmyn.



    Kelias dešinėn - jau minėtas privažiuojamasis kelias į pramonės įmonės Radviliškio mieste, kelias, kuris kerta Šiaulių g. (A9).



    Einu pirmyn elevatoriaus link. Kelias iš dešinės išvykimo kelyno apšvietimo atramų atžvilgiu yra pagrindinis Šiaulių krypties kelias. Juo važiuoja ir keleiviniai traukiniai Šiaulių link.



    Svarstyklės.



    Įvažiavimas į elevatorias teritoriją. Tolumoje stovi grūdovežis.
    Nuo tos vietos, kur kelyje stovi ekskavatorius, maždaug už 100-150 m yra Durpyno pervaža ir stotelė.



    Grįžtu atgal. Vaizdas atgal.



    Ties Durpyno pervaža. Išvykimo kelynas iš kito galo (nuo Šiaulių pusės).



    Iš kito šono.



    Manevravo TEM-TMH-048.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.03.02, 19:23.

    Comment


      Durpynas. Vaizdas Šiaulių link, stovint prieš pervažą.



      Stotelės vaizdas nuo pervažos. Kairysis kelias - linija į Pagėgius.



      Paviljonas.



      Keliai iš peronai.



      Dešinysis kelias - linija į Pakruojį.





      Į Radviliškį atvyksta prekinis traukinys.

      Paskutinis taisė Al1; 2017.03.05, 09:10.

      Comment


        Linija į Pakruojį maždaug 1 km eina palei liniją į Šiaulius, tada pasuka į šiaurę (dešinėje - į Pakruojį).



        Ten pat, vaizdas Radviliškio link.



        Ties Kutiškių pervaža, Šiaulių link. Dabartinė Kutiškių stotelė yra už 800 m nuo pervažos Šiaulių kryptimi. Tarpukaryje ir po Antrojo pasaulinio karo stotis buvo čia, ties pervaža. Nes būtent čia prie linijos Radviliškis - Šiauliai prisišliejo (prasidėjo) linija iš Pagėgių. Kairyrisis kelias ir yra linija į Pagėgius. Ji dabar eina iki pat Radviliškio stoties.



        Ten pat, Radviliškio link.



        Į Vilnių nuvažiavo 740ML.



        Į Radviliškį pravažiavo TEM-TMH-065.



        Vaizdas Radviliškio link.



        Kiek paėjus Šiaulių link. Vaizdas Radviliškio link. Čia būta Mankiškių stoties. Būtent Mankiškių, o ne Kutiškių.

        Paskutinis taisė Al1; 2017.03.05, 09:14.

        Comment


          Kutiškių stotelė. Vaizdas Šiaulių/Pagėgių link. Į Pagėgius - kairėn.



          Vaizdas Radviliškio link.



          Paviljonas.



          Pastatas šalia su stotelės pavadinimu. Dabar tai gyvenamasis namas, nors gal anksčiau dalis patalpų buvo naudojama geležinkelio poreikiams.



          Nuo perono galo Šiaulių ir Pagėgių link.



          Mankiškiai. Vaizdas Šiaulių link.



          Ten pat, vaizdas Radviliškio link.



          Paėjus peronu. Šiaulių link. Kairėje - linija iš (į) Pagėgių.



          Vaizdas Radviliškio (kairėn) ir Pagėgių (dešinėn) link. Anksčiau būta perono ir prie linijos į Pagėgius.



          Šiaulių link, stovint ant linijos į Pagėgius. Linija eina lygiagrečiai linijai Radviliškis - Šiauliai iki Šilėnų stoties.



          Tęsinys bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.03.05, 09:25.

          Comment


            Paskubėjau su nuotraukomis nuo Durpyno Šiaulių link. Pamiršau, kad yra dar nuotraukų iš Radviliškio depo kitos pietinės pusės. Ortofotonuotrauka.



            Pradedu nuo trikampio (kairysis apatinis kampas ortofotonuotraukoje). Vaizdas depo link.



            Ten pat, vaizdas trikampio galo link.



            Einu depo link. Bėgiai kairėn - į atsargos bazę. Dešinėje pusėje esantys bėgiai - į depą.



            Ten pat, vaizdas atgal.



            Einu depo link.



            Grįžtu ir einu atsargos bazės link.



            Iš atsargos bazės aptvertos teritorijos į neaptvertą išeinantys du aklikeliai. Bėgiai yra.



            Atsargos bazės rytiniai vartai.



            Bazėje stovėjo tik vienas garvežys L-0221 ir kranas ir ekskavatorius.





            Paskutinis taisė Al1; 2017.03.05, 20:40.

            Comment


              Kažkaip labai "reikalingi" atrodo tie pavilijonai prie linijos į Pagėgius, kurioje nėra keleivinio eismo...

              Comment


                Atsargos bazė iš vakarinės pusės.



                Vaizdas į priešingą pusę. Tik šiek tiek paėjus nuo bėgiu arčiau depo teritorijos. Bėgiai kairėje - į atsargos bazę, o dešinėje palei tvorą - į depą.



                Vaizdas depo link.



                Ten pat, į priešingą pusę, Durpyno link.



                Kiek paėjus bėgiai Durpyno link. Kelias kairėn - į atsargos bazę, kelias, nuo kurio fotografuota - į depą. Ten priekyje yra dar atšaka į Sulinkių durpyno durpių perkrovimo vietą.



                Vaizdas nuo kelio į depą iš pietų pusės. Priekyje pervaža - į atsargos bazę, arčiau teritorijos - į depą.



                Vaizdas Durpyno link. Priekyje matosi Durpyno pervaža.



                Tęsinys bus.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.03.05, 20:48.

                Comment


                  Šilėnai. Pietrytinis kelyno galas, vaizdas Radviliškio link.



                  Kiek kitu rakursu. Dešinysis kelias - linija į Pagėgius.



                  Šilėnų stoties link.



                  Ties Šilėnų pervaža. Vaizdas Radviliškio link. Tolumoje matosi vieta, iš kurios buvo fotografuotos trys aukščiau esančios nuotraukos.



                  Ties pervaža, Šilėnų stoties link.



                  Namas ties pervaža.

                  Comment


                    Šilėnų stoties kelynas. Šiaulių link.



                    Pastatai, peronai.



                    Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



                    Nuo perono.



                    Stoties pastatas.

                    Comment


                      Nuo perėjos prieš stoties pastatą. Radviliškio link.



                      Ten pat, Šiaulių link.



                      Vėl Radviliškio link su priartinimu. Aklikelis kairėje - buvusi atšaka į karjerą (apie 1,5-2 km į rytus).



                      Kiek kairėn. Vandentiekio bokštas tikriausiai gyvenvietės, o ne stoties.



                      Su priartinimu, Šiaulių link.



                      Rampa ir kranas. Nuo perėjos priešais stoties pastatą.



                      Kiek paėjus šonan.

                      Paskutinis taisė Al1; 2017.03.06, 19:40.

                      Comment


                        Einu keliu po kranu. Paėjus už krano, vaizdas atgal.



                        Stoties pastato link.



                        Sandėlys iš vagono šalia gelsvo administracinio pastato (paskutinės dvi nuotrakos prieš tai esančiame pranešime).



                        Einu toliau Šiaulių link, šiaurės vakariniame Šilėnų stoties gale yra "Geležinkelio tiesimo centro" (GTC) teritorija.



                        Dar paėjus arčiau.



                        Einu šiaurės vakarinio kelyni galo link. Stoties ir GTC kelynas. Vaizdas stoties pastatų link (Radviliškio link).



                        Kiek kitu rakursu, stovint ant pagrindinio kelio.



                        Pravažiavo DR1A-283 į Klaipėdą



                        GTC teritorija, vaizdas Šiaulių link.



                        Kranas KŽ662-056.

                        Paskutinis taisė Al1; 2017.03.06, 19:49.

                        Comment


                          Kelių vaizdas, Radviliškio link.





                          Dar kartą kranas.



                          Antrasis kranas - KŽ662-057.



                          GTC teritorija ir keliai.



                          Vaizdas Šiaulių link. Šilėnų stoties kelyno galas.



                          Paėjus kelis šimtus metrų Šiaulių link.



                          Vaizdas atgal, Šilėnų stoties pusėn.



                          Tęsinys bus.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.03.06, 19:56.

                          Comment


                            Tęsiu toliau.
                            Sodai. Vaizdas Šiaulių link.



                            Nuo perono galo Šilėnų link. Su priartinimu.



                            Radviliškio krypties paviljonas. Matosi aptverta aikštelė. Tai ne P&R, tai geležinkelininkų automobiliams skirta aikštelė.





                            Šiaulių krypties paviljonas.



                            Vaizdas Radviliškio link.



                            Į Klaipėdą važiuoja 740ML-001.

                            Paskutinis taisė Al1; 2017.03.07, 20:12.

                            Comment


                              Zoknių stoties pietrytinis galas. Vaizdas Radviliškio link. Kairėje matosi privažiuojamasis kelias. Tai neseniai nutiesta atšaka į oro uostą.



                              Ten pat, į priešingą pusę.



                              Atšakos į oro uostą vaizdas nuo magistralinės linijos.



                              Einu Zoknių stoties link. Vaizdas Radviliškio link.



                              Šiaulių link pravažiavo prekinis traukinys.



                              Zoknių stotis iš pietrytinio galo. Kelias kairėje - linija į Rėkyvą. Tarpukaryje kurį laiką čia buvo Lepšės stotis ar tikriausiai stotelė.



                              Zoknių stotis nuo linijos į Rėkyvą. Linijos Zokniai - Rėkyva nuotraukos bus vėliau.



                              Radviliškio link. Dešinėje - linija į Rėkyvą.



                              Kiek kitu rakursu.



                              Kiek paėjus pirmyn, Zoknių stoties pastatų link. Vaizdas Šiaulių link.



                              Ten pat, vaizdas atgal.

                              Paskutinis taisė Al1; 2017.03.07, 21:45.

                              Comment


                                Zoknių stoties pastatas.



                                Vaizdas Šiaulių link. Priemiestiniai traukiniai Zokniuose jau kelis metus nestoja, peronai irgi likviduoti.





                                Ten pat, vaizdas atgal, Radviliškio link.



                                GSM bokštas, dar vienas geležinkeliečių naudojamas pastatas ir už jo buvęs geležinkelio prižiūrėtojo namelis (ar kažkas panašaus), dabar gyvenamasis namas.



                                Iš arčiau.



                                Vaizdas Radviliškio link.



                                Ten pat, vaizdas Šiaulių link.

                                Paskutinis taisė Al1; 2017.03.07, 20:28.

                                Comment


                                  Šiaurės vakarinis Zoknių stoties kelyno galas. Vaizdas Šiaulių link.



                                  Zoknių stoties vaizdas nuo šiaurės vakarinio kelyno galo.



                                  Kiek paėjus Šiaulių link. Vaizdas atgal, Zoknių link.



                                  Zoknių stoties link ties buvusia Radviliškio / Bačiūnų g. pervaža.



                                  Ten pat, Šiaulių link.



                                  Ties šia pervaža tarpukaryje ir buvo Zoknių stotis, o šis namas tikriausiai yra buvęs stoties pastatas.



                                  Tęsinys bus.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.03.07, 20:44.

                                  Comment


                                    Privažiuojamasis kelias į oro uostą turbūt visai naujoje vietoje nutiestas?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Naujoje.

                                      Comment


                                        Tęsiu toliau. Dar reikia paminėti, kad Zoknių stotyje būta ir trikampio (šiaurės rytinėn pusėn, Pociūnų g. link).

                                        Serbentų g. viadukas Šiauliuose. Vienintelis tiltas tarp Radviliškio ir Šiaulių.



                                        Pravažiavo TEM-TMH-061 su vagonais.



                                        Ir ČME3ME-7185.



                                        Ties viaduku Zoknių link. Tarpukaryje kažkur čia, priekyje, būta Pabalių stotelės ar pralankos.



                                        Vaizdas Šiaulių link.



                                        Paėjus Šiaulių link. Vaizdas Šiaulių link. Kairėje privažiuojamasis kelias į pramoninį rajoną pietinėje miesto dalyje.



                                        Pravažiavo RA2 į Šiaulius.



                                        Minėtas privažiuojamasis kelias naudojamas. Vaizdas nuo jo magistralinės linijos link.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.03.08, 20:28.

                                        Comment


                                          Ties pėsčiųjų perėja per geležinkelį tarp Ragainės ir Dubijos g. Tiksliau kokie 50-70 m iki jos. Vaizdas Zoknių link. Dešinėje privažiuojamasis kelias į pietinėje miesto dalyje esantį pramoninį rajoną. Šiaulių stoties pietrytinis kelyno galas,



                                          Ties pėsčiųjų perėja, Zoknių link.



                                          Vaizdas Šiaulių stoties ink.



                                          Tipinis geležinkeliečių namelis. Aišku, gerokai perstatytas.



                                          Einu stoties link.



                                          Vaizdas atgal.



                                          Dar kiek paėjus. Privažiuojamieji stoties keliai iš pietvakarių pusės. Vyko skaldos krova.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.03.08, 20:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X