Buvęs depas greta Kaišiadorių stoties tarp Vilnius-Kaunas ir Kaišiadorys-Radviliškis linijų. Pavyko rasti Viešųjų pirkimų svetainėje, šio depo tvarkymo projekto dokumentus, iš jų ir sužinojau, kad jis statytas dar 1889 m. Foto 2013 m. gegužės.
Vos sutalpinau į kadrą - dar žingsnis atgal ir jau prasideda gyventojų bulvių laukas.
76 km/h? Tai dar greitai važiavo. Paskutinį kartą kai variau, matavau su GPS viso ruožo greitį, neviršijo 60... Nuo Gaižiūnų iki Jonavos senu ruožu ir virš 100 net spaudė
2013-12-24
Pasivaikščiojau žuoliais trupučiuką maršrutu Neveronys -- Kalnėnų gel. st.
Vaizdas į Jonavos pusę:
Į Neveronis:
Hidrotechninės konstrukcijos:
Artėjant prie Kalnėnų stoties: viadukas per kelią Išorai -- Užusaliai ir Šešuvą:
Kur bepažvelgsi, visur autovežiai:
Stoties vaizdai:
Toks jausmas, kad tuoj pasirodys kokia nors Pesa-620M. Deja...
Per visą kelionę (~1,5 -- 2 val.) nesutikau nė menkiausio riedmens. Pasisekė tik jau pasiekus Kalnėnus (važiavo Neveronių/Palemono kryptim):
Atrodo, visas ruožas, įskaitant viaduką, paruoštas antrojo kelio tiesimui, bet kodėl vandens pralaidos padarytos tik per vienos vėžės plotį? Vistiek viskas naujai padaryta, tai kodėl iš karto nedarė per visą plotį? Jei ties antrą kelią, reikės perdarinėti pralaidas.
Atrodo, visas ruožas, įskaitant viaduką, paruoštas antrojo kelio tiesimui, bet kodėl vandens pralaidos padarytos tik per vienos vėžės plotį? Vistiek viskas naujai padaryta, tai kodėl iš karto nedarė per visą plotį? Jei ties antrą kelią, reikės perdarinėti pralaidas.
tam ir dare viengubas, kad antra karta darant daugiau pinigu galima butu isisavint Biznis visur - biznis....
Atrodo, visas ruožas, įskaitant viaduką, paruoštas antrojo kelio tiesimui, bet kodėl vandens pralaidos padarytos tik per vienos vėžės plotį? Vistiek viskas naujai padaryta, tai kodėl iš karto nedarė per visą plotį? Jei ties antrą kelią, reikės perdarinėti pralaidas.
Ačiu už nuotraukas. Smagu buvo matyt įamžintus savo darbus
Kalnėnuose dažnai manevruodavo traukiniai su naftos produktais, ten yra privažiuojamasis kelias į naftos bazė. Beje baltarusišk benzą ar dyzeli perkraudavo į autocisternas kurios daugumoj priklausė PL
tam ir dare viengubas, kad antra karta darant daugiau pinigu galima butu isisavint Biznis visur - biznis....
O tas antras kelias ten kada nors bus? Tilžės-Klaipėdos ruože nuo XIX a. tiltai dviems keliams numatyti, o pralaidos ne. Antro kelio iki šiol nėra ir turbūt niekada nebus.
tam ir dare viengubas, kad antra karta darant daugiau pinigu galima butu isisavint Biznis visur - biznis....
Įdomu kada tas antras kelias bus , gal kas turit kokių žinių? Nes žemė (jei taip galima pavadint) , paruošta tam keliui , bei klausimas nuotraukų autoriui , nuo kurios vietos tiksliau pradėjot fotografuoti?
Comment