Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kelios naujos nuotraukos.
    (...)


    Stotis



    Taigi, stotyje bus 4 keliai.

    Stoties vieta:

    Paskutinis taisė Romas; 2010.05.16, 21:41. Priežastis: Kopija iš temos "Stasylų pasienio punktas"

    Comment


      #22
      Tik keistai parinkta stoties vieta - viduryje misko. Todel tokia stotis netinkama vietiniam keleiviniam susisiekimui. Galejo stoti irengti buvusios Salcininku stoteles vietoje.
      Jeigu tokiais pat neaiskiais kriterijais bus vadovaujamasi prokeltuojant RailBaltica, tai nereiketu stebetis, kad nauja Marijampoles ar Rokeliu (Kauno) keleivui stotys atsiras uzkampiuose.

      Comment


        #23
        Sveiki, ačiū už geras nuotraukas. Tačiau man iškilo vienas klausimas, kuris nebuvo paliestas šioje temoje. Kam aplamai reikalingas šis naujas pasienio punktas, kaip rašoma skirtas daugiausia keleiviams ? Pro šį postą gi dabar nevažiuoja (ir neplanuojama) joks tarptautinis keleivinis traukinys. Krovininiai formalumai yra sutvarkomi Vaidotuose, tai kam tos investicijos ?
        Paskutinis traukinys (181/182 Vilnius-Simferopolis) pro čia nustojo važinėti dar pernai . Gal kas turite kokių nors atsakymų ?

        Comment


          #24
          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
          Sveiki, ačiū už geras nuotraukas. Tačiau man iškilo vienas klausimas, kuris nebuvo paliestas šioje temoje. Kam aplamai reikalingas šis naujas pasienio punktas, kaip rašoma skirtas daugiausia keleiviams ? Pro šį postą gi dabar nevažiuoja (ir neplanuojama) joks tarptautinis keleivinis traukinys. Krovininiai formalumai yra sutvarkomi Vaidotuose, tai kam tos investicijos ?
          Paskutinis traukinys (181/182 Vilnius-Simferopolis) pro čia nustojo važinėti dar pernai . Gal kas turite kokių nors atsakymų ?
          Kažkokios kvailos ES direktyvos taip reikalauja, nes Lietuva yra išorinė ES šalis, todėl Baltarusijos šilumvežiai su prekiniais sąstatais negali važiuoti iki Vaidotų (kaip dabar yra Kenoje).

          Comment


            #25
            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            Kažkokios kvailos ES direktyvos taip reikalauja, nes Lietuva yra išorinė ES šalis, todėl Baltarusijos šilumvežiai su prekiniais sąstatais negali važiuoti iki Vaidotų (kaip dabar yra Kenoje).
            Jie Robertai važiuoja ir iki Vaidotų, keleiviniai važiuoja iki Vilniaus. Jeigu prireiktų galėtų važiuoti dar toliau, ES direktyvos tam neprieštarauja. Visa esmė piniguose. Kuo brolis baltarusas ilgiau būna LR teritorijoje, tuo daugiau jam už darbą LG tenka sumokėti. Lygiai tas pats su mūsų lokomotyvais BR teritorijoje. Todėl ir stengiamasi vieni kitų lokomotyvus kuo greičiau "išfutbolinti" iš savo teritorijos.

            Comment


              #26
              Betgi "baltarusia"i turetu pigiau kainuoti nei "lietuviai".

              Comment


                #27
                Aišku pas mus visi kas sau, bet dėl keleivių į Šalčininkus, tai pėsčiom per mišką pora kilometrų ypač rudenį ar žiemą vakarais tai tikrai eis tik iš bėdos kas, dar mažiau eis į traukinį, o va jeigu paleidus autobusą iš stoties į centrą už tą patį traukinio bilietą...

                Comment


                  #28
                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Aišku pas mus visi kas sau, bet dėl keleivių į Šalčininkus, tai pėsčiom per mišką pora kilometrų ypač rudenį ar žiemą vakarais tai tikrai eis tik iš bėdos kas, dar mažiau eis į traukinį, o va jeigu paleidus autobusą iš stoties į centrą už tą patį traukinio bilietą...
                  O autobusas kursuoja. Yra maršrutas Vilnius-Lyda (bent jau buvo).

                  Comment


                    #29
                    Butu keleiviu - gal kokiu 10-20 susirinktu. Ne visada, bet. Jei stotis butu ten, kur anksciau buvo stotele - ties pervaza Tartoke. Tartoke gyvenantiems pesciomis iki Salcininku autobusu stoties tiek pat, kiek iki gelezinkelio. Autobusai i Vilniu is stoties nevaziuoja per Tartoka.

                    Comment


                      #30
                      ?

                      Nieko nezinojau apie nauja stotele ir ivaziavau ten dviraciu, ten dabar visur tvoros, ten dar durnas sargas su sunimi buvo. O man pofig ir toliu vaziavau iki tartoku, dar ir 2 karta kai uzvaziavau atgal, tai sargas buvo visiskai pamises :-). Tai ten bus pasienio zona, 10 km. gelezines uzdangos miske iki pat stasylu, videokameros ir pan? Ir stotele 3,5 km. (+1km per miska)
                      nuo miesto? 100 mln. Litu i u..li tai vadinasi.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tartoke gyvenantiems pesciomis iki Salcininku autobusu stoties tiek pat, kiek iki gelezinkelio.
                        Pabandyk i nauja gel. Stotele is tartoko per miska tiesiai praeit, ten viskas vandens uzlieta. Nepraesi, nebent "po spalam" , o ten bus negalima, arba aplink 3km per aplinkini kelia

                        Comment


                          #32
                          Parašė Mi8a Rodyti pranešimą
                          Pabandyk i nauja gel. Stotele is tartoko per miska tiesiai praeit, ten viskas vandens uzlieta. Nepraesi, nebent "po spalam" , o ten bus negalima, arba aplink 3km per aplinkini kelia
                          As turejau omenyje sena stotele ties pervaza. Dabar ji panaikinta, nebera nei perono.

                          Comment


                            #33
                            Sukurta atskira tema Vilniaus - Stasylų - Lydos - Baranovičių - Lvovo geležinkeliui.
                            Nors ruožas Lietuvoje neilgas (~ 50 km), bet tema turėtų būti aktyvi, nes įdomi ir šio kelio istorija, į kelią investuojama ir dabar.

                            Jis nutiestas 1873 m. ir vadinosi Polesės geležinkeliu. Beje, dabartinis "LG" pastatas Mindaugo gatvėje vadinosi Polesės geležinkelių valdyba.
                            Už Rovno (Rivne) šis geležinkelis jungėsi su Austro-Vengrijos imperijos

                            Tarpukaryje Lvovas ir Vilnius buvo Lenkijos sudėtyje. Vilniaus geležinkelių valdybos (apygardos) ribos siekė iki Luninieco (kirtosi su Bresto - Gomelio geležinkeliu)
                            1939 m. iki Lvovo važinėjo 1 greitasis, 1 keleivinis, taip pat po 1 keleivinį iki Baranovičių ir iki Luninieco
                            Vietinių traukinių buvo daug:
                            > iki Kirtimų (Porubanek) - 1
                            > iki Valčiūnų (Wołczuny) - 3
                            > iki Jašiūnų (Jaszuny) - 4½
                            > iki Lydos - 1
                            > iki Nemuno (Niemen) - 1
                            1939 m. Vilnaius geležinkleių apygardos tvarkaraštis: http://parovoz.com/schedules/wilno19...no-luninec.php

                            1939 m. atgavus dalį Vilniaus krašto, siena buvo išvesta tarp Stasylų (LT) ir Šalčininkų / Vielikije Solečniki (BSSR)
                            1940-1941 m. Šalčininkai ir Dieveniškės atiteko Lietuvos SSR
                            Vokiečių okupacijos metais nuo 1942.04.01 "siena" buvo pasumta už Benekainių (Bieniakonie).

                            Sovietmečiu vėl grįžo senos sienos. Riba tarp PbltŽD ir BelŽD buvo Stasylose (taip buvo ir kurį laiką po nepriklausomybės paskelbimo).

                            Apie 1975-1980 m. važinėjo tolimieji traukiniai:
                            Leningradas - Lvovas (vienas per Rovną 183/184, kitas per Lucką 189/190
                            Ryga - Lvovas (traukinys į abi puses išvykdamas turėjo vienodus numerius 157, o atvykdamas iš abiejų krypčių 158, ar panašiai)
                            Buvo prikabinami vagonai: iš Leningrado - į Truskavecą, Prahą, Budapeštą, iš Vilnius į Truskavecą.
                            Vėliau ~ 1980-1985 m. atsirado traukiniai:
                            Ryga - Simferopolis (sukdavo į rytus nuo Sarnų)
                            Ryga - Odesa
                            Leningradas - Truskavecas (vasarą)
                            Leningradas - Černovcai

                            Vietinai traukiniai buvo:
                            į Lydą - 2
                            į Benekainis (Bieniakonie) - 4 ar 5

                            Mūsų laikais važinėja 4 traukiniai iki Stasylų. Nežinau, ar yra tolimųjų traukinių.

                            Krovininis eismas mažiau intensyvus, nei per Keną, bet gana intensyvus - čia statomas Stasylų (teisingiau, Šalčininkų) geležinkelio pasienio punktas (žr. atskirą temą
                            Stasylų pasienio punktas )
                            Šiame ruože veikia ir išreklamuotas maršrutas Stotis - oro uostas

                            Comment


                              #34
                              VSAT tinklapyje įdėtas pranešimas apie sienos pažeidėjus, kurie bandė pereiti
                              pasienio tiltą

                              VSAT 2009.09.18
                              Pasienyje su Baltarusija sulaikyti du nelegalai

                              Varėnos rinktinės pasieniečiai sulaikė du nelegalius migrantus, bandžiusius iš Baltarusijos geležinkelio bėgiais neteisėtai patekti į Lietuvą.

                              Ketvirtadienį naktį VSAT Varėnos rinktinės Tribonių užkardos pasieniečiai, naudodamiesi sienos kontrolės sistema UNISAS, ties Šalčininkų rajono Pamūrinės kaimu pastebėjo, kaip draudžiamoje vietoje traukinio bėgiais į Lietuvos teritoriją bando patekti du asmenys.
                              Šioje vietoje siena eina upelio, virš kurio driekiasi šiuo metu remontuojama geležinkelio linija, viduriu.
                              Tame tinklapyje įdėtos ir pasienio geležinkelio tilto nuotraukos (pasienio stulpai Nr. 574 ir 575): http://www.pasienis.lt/lit/Pasienyje...yti_du_ne/2993

                              Comment


                                #35
                                nuo naujoju metu gali buti kad bus uzdarytas marsrutas Vilnius-Stasylos.

                                Comment


                                  #36
                                  Kodėl uždarys ?

                                  Comment


                                    #37
                                    nezinau. as tik girdejau kad jis tokia planas atsaukti visi traukiniais i stasylos

                                    Comment


                                      #38
                                      Tai tik gandai. Bet realiai gali kai kuriuose reisus nuimti. O gal tai susije su naujos stoties Salcininkuose atidarymu. Gal traukiniai vaziuos iki naujos pasienio Salcininku stoties? Nors nematau tame prasmes - nera keleiviu. Nebent Stasylu stoties statusas butu pakeistas i stoteles...

                                      Comment


                                        #39
                                        Tai kad del bevizio rezimo neaisku kaip bus...

                                        Comment


                                          #40
                                          AB "Panevėžio keliai" išskirtiniai objektai 2009 m.

                                          2009 metais vykdomi metalinio tilto kryptimi Vilnius-Stasylos-Valstybės siena kapitalinio remonto darbai.
                                          Užsakovė – AB “Lietuvos geležinkeliai”.
                                          Sutartyje numatyta projekto vykdymo pabaiga - 2009 m. lapkričio 30 d.

                                          http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....ects&TopicID=6
                                          Ar rekonstruotas buvo šitas pasienio tiltas (foto su pasienio stulpais Nr. 574 ir 575)?
                                          http://www.pasienis.lt/lit/Pasienyje...yti_du_ne/2993

                                          Comment

                                          Working...
                                          X