Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrifikacija numatyta per Kirtimus.

    Comment


      Ne, elektrifikacija numatyta per apylanką, per Vaidotus.

      Comment


        Projekto „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas” tikslas – modernizuoti Vilniaus geležinkelio aplinkkelio ruožą Kyviškės–Valčiūnai–Vaidotai– Paneriai bei Vilnius– Kirtimai–Valčiūnai.
        https://madeinvilnius.lt/transportas...ktrifikavimui/
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Visiškai beprasmiškas dalykas. Nebent leistų traukinį Vilnius - oro uostas - Vaidotai - Kaunas. Tam, kad keleiviniai traukiniai greitai pravažiuotų Vaidotus, reikėtų įrengti atskirą kelią (bent vieną, nebūtinai du), nes kai pro Vaidotus važinėjo dyzeliniai traukiniai, tai jie ten vilkdavosi. Ir ne dėl to, kad buvo trys stotelės, o dėl to, kad daugybė iešmų ir greitis ribotas.
          Bet žinant, kas laukia keleivinio susisiekimo artimiausiu metu, visiškas beprasmis taškymasis lėšomis...
          Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 10:48.

          Comment


            Baltarusijos žiniasklaida praneša, kad Lietuvos iniciatyva stabdomas krovininių traukinių eismas per Stasylų - Benekainių (Bieniakonie) pasienio punktą.
            Spėliojama, kad tai susiję su tuo, kad Stasylose nėra rentgeno įrangos kontrabandinių krovinių radimui. Traukiniai važiuos per Kenos stotį, kur yra tokia įranga.

            Naša niva 2023.02.15
            Почему Литва закрывает движение поездов через пограничный переход Стасилос-Бенякони?

            https://m.nashaniva.com/ru/articles/310411/

            Comment


              Yra straipsnis ir lietuviškai. Tik ir ten remiamasi tuo paćiu pirminiu šaltiniu - Belstat surastu Baltarusijos geležinkelių Bresto padalinio dokumentu dėl eismo stabdymo per Stasylas

              LRT.lt 2023.02.15
              Stasylų geležinkelio kontrolės punktas uždaromas kroviniams iš Baltarusijos ​​​​​​https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...s-baltarusijos

              Comment


                Įdomumo dėlei klausimas, kodėl nėra traukinio Vilnius-Šalčininkai? Politiniai sprendimai? Ar toks išvis yra buvęs nepriklausomoje Lietuvoje? Atrodo miestas šalia bėgių, traukiniai iki Jašiūnų važiuoja. Atrodo paimk pastatyk stotį ir pratęsk maršrutą.

                Comment


                  Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                  Įdomumo dėlei klausimas, kodėl nėra traukinio Vilnius-Šalčininkai? Politiniai sprendimai? Ar toks išvis yra buvęs nepriklausomoje Lietuvoje? Atrodo miestas šalia bėgių, traukiniai iki Jašiūnų važiuoja. Atrodo paimk pastatyk stotį ir pratęsk maršrutą.
                  Buvo toks maršrutas. Iki Šalčininkų stoties rekonstrukcijos traukinys važiavo iki ties pervaža su 126 keliu buvusios Tartoko stotelės. Vėliau dėl rekonstrukcijos ir geležinkelio aptverimo sutrumpino iš pradžių iki Senųjų Stasylų, vėliau pratęsė iki tiesiog Stasylų (skaityk: Šalčininkų stoties). Berods 2014 dėl mažų keleivių srautų maršrutas uždarytas, bet prieš porą metų vėl atnaujintas, bet tik iki Jašiūnų.

                  Pagrindinė problema - stotelės ruože yra toli nuo gyvenviečių, atvykus traukiniu į Šalčininkus iki miestelio dar yra maždaug 2-4 km. Bet čia realiai būdinga visam Lietuvos geležinkelių tinklui.
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.02.15, 14:21.

                  Comment


                    LR Muitinė.lt 2023.02.16
                    Užkardant kontrabandą krovininiai traukiniai iš Stasylų bus nukreipiami į Kenos punktą
                    Užkardant kontrabandą krovininių traukinių, į Lietuvą atvykstančių iš Baltarusijos, eismas nuo vasario 16 d. bus organizuojamas tik per Kenos geležinkelio pasienio kontrolės punktą (PKP). Per Stasylų geležinkelio PKP tokie sąstatai nevyks, kol čia bus įrengta stacionari rentgeno kontrolės sistema – tai planuojama padaryti 2024 m. pabaigoje. (...)

                    Iš Baltarusijos į Lietuvą per Stasylų PKP gabenamos ir VSAT sulaikytos kontrabandos kiekiai pastaraisiais metais yra žymiai išaugę. 2022 m. VSAT nustatė 28 kontrabandos atvejus bei sulaikė 2 540 669 pakelius cigarečių, iš Baltarusijos krovininiais sąstatais atgabentų per Stasylų PKP. Šie sulaikymai sudaro net 87,6 proc. viso pernai pasieniečių sulaikytų geležinkeliu gabentų rūkalų kiekio.

                    Vidutiniškai per parą iš Baltarusijos į Lietuvą per Stasylų PKP įvažiuoja 2 kroviniai sąstatai.

                    https://lrmuitine.lt/web/guest/nauji...0004d28019fea3

                    Comment


                      Nagi, ką mano protingieji kurmiai?
                      Kirtimai, vaizdas iš Dariaus ir Girėno g. galo į šiaurę.

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230228_121043_res.jpg
Views:	1148
Size:	236,3 kB
ID:	2033559

                      Comment


                        O apie ką reikia manyti? Kad statomi elektros stulpai?

                        Comment


                          elektrifikacija itariu?
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            LR Muitinė.lt 2023.02.16
                            Užkardant kontrabandą krovininiai traukiniai iš Stasylų bus nukreipiami į Kenos punktą
                            Kontrabanda čia ne prie ko. Tiesiog pigiau laikinai uždaryti ruožą, nei jį laikyti dėl 1 poros traukinių kas kelias dienas...

                            Jašiūnų stoties pervažos link nuo Šalčininkų (Baltarusijos) pusės.



                            Comment


                              15min.lt 2024.09.13
                              Interviu su LTG Infra vadovu V. Žalimu užsimenama apie atšaką nuo Jašiūnų stoties iki Rūdninkų poligono.
                              Numatomas ir keleivinis eismas su dideliais keleivių srautais.
                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-2303502
                              Paskutinis taisė Romas; 2024.09.13, 07:57.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Buvo toks maršrutas. Iki Šalčininkų stoties rekonstrukcijos traukinys važiavo iki ties pervaža su 126 keliu buvusios Tartoko stotelės. Vėliau dėl rekonstrukcijos ir geležinkelio aptverimo sutrumpino iš pradžių iki Senųjų Stasylų, vėliau pratęsė iki tiesiog Stasylų (skaityk: Šalčininkų stoties). Berods 2014 dėl mažų keleivių srautų maršrutas uždarytas, bet prieš porą metų vėl atnaujintas, bet tik iki Jašiūnų.

                                Pagrindinė problema - stotelės ruože yra toli nuo gyvenviečių, atvykus traukiniu į Šalčininkus iki miestelio dar yra maždaug 2-4 km. Bet čia realiai būdinga visam Lietuvos geležinkelių tinklui.
                                Iki Tartoko stotelės traukiniai niekada nevažiavo. Paskutiniai važiavę arčiausiai Šalčininkų važiavo iki Stasylų stoties. Dar anksčiau (sovietmečiu) važiavo priemiestinis traukinys Vilnius-Lyda kuris stojo Tartoko stotelėje, kuri ir vadinosi Šalčininkai. Nes nuo šios stotelės iki miesto apie 1 km. šalia Tartoko kaimas. Šiaip jau pagal kažkokias geležinkelių nuo seno nuostatas traukiniai galėjo važiuoti tik iki stoties. Nors Trakus irgi galima laikyti tik stotele, bet ji bent jau galinė ir turbūt turėjo kažkada budėtojus. Tuo tarpu Tartokas (Šalčininkų stotelė), buvo tik peronas su kioskeliu bilietų kasininkei. Vienintelė vėliau padaryta išimtis kai traukiniai pradėjo važiuoti tik iki stotelės, o ne į stotį buvo Vilniaus oro uostas.

                                Comment


                                  Nėra ten jokių išimčių. VNO stotelėje buvo įrengti šviesoforai ir ji teoriškai tapo stotyje, iki tol traukinys važiuodavo iki Kirtimų. Traukinys negali tarpstotyje pradėti važiuoti į kitą pusę, tai turi būti stotyje.

                                  Comment


                                    Prie Lietuvos priemiestiniai traukiniai važiavo iki Lydos ar Benekainių iki kažkur 2000-ųjų, jei neklystu.

                                    Šalčininkų stotelė priklausė Baltarusijos geležinkeliui su visu ruožu iki sienos. LG šitas ruožas buvo perduotas 1994 m., pasikeičiant su Baltarusija LG valdytais ruožais nuo sienos iki Druskininkų, Pariečės stotis imtinai, ir visu ruožu nuo sienos iki Adutiškio Baltarusijos teritorijoje. Adutiškio stoties klausimas tapo aktualus nustatant valstybinę sieną kiek vėliau. Lietuva gavo minėtą ruožą iki Šalčininkų (ten dar kažkur apie kilometrą nuo Šalčininkų stotelės Vilniaus link buvo riba).

                                    Comment


                                      Geležinkelių pervažos Šalčininkų rajone. Visos jos kerta geležinkelį Vilnius - Stasylos -Lyda

                                      www.mapy.cz

                                      Arčiausiai Baltarusijos sienos, kelyje RK3927 Tribonys – Karolina esanti Tribonių pervaža
                                      Foto 2012.05
                                      Vaizdas važiuojant nuo Šalčininkų / Benekainių pasienio punkto link Tribonių


                                      Vaizdas Baltarusijos sienos link


                                      Šviesoforas yra jau Baltarusijos teritorijoje


                                      Tartoko pervaža kelyje KK126 Šalčininkai – Butrimonys – Eišiškės
                                      Sovietų laikais čia buvo stotelė Velikjije solečniki, kuri priklausė ne Pabaltijo, o Baltarusijos gležinkeliams

                                      Foto 2012.05
                                      Vaizdas važiuojant nuo Eišiškių link Šalčininkų


                                      Vaizdas link Baltarusijos sienos


                                      Vaizdas link naujojo pasienio terminalo
                                      Jis tapo mažiau reikalingas, kai 2022 metais sustojo trąšų krovinių srautai


                                      Čiužakampio pervaža kelyje RK3907 Šalčininkai – Čiužiakampis – Mažosios Sėlos
                                      Foto 2008.08


                                      Jašiūnų pervaža kelyje KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai​
                                      Foto 2024.06
                                      Vaizdas nuo Jašiūnų link Rūdninkų


                                      Foto 2025.02
                                      Vaizdas nuo stoties link Jašiūnų miestelio

                                      Comment


                                        BNS 2025.03.30
                                        Ministerija siūlo tiesti 9 km ilgio geležinkelį į Rūdninkų karinį miestelį
                                        Lietuvai statant Vokietijos karinei brigadai būtiną karinį miestelį Rūdninkuose, Susisiekimo ministerija siūlo nutiesti naują apie 8,6 kilometro ilgio 1520 milimetrų pločio geležinkelio vėžę atkarpoje tarp Jašiūnų ir Stasylų, Šalčininkų rajone

                                        „Vokietijos brigados veiksmų plane numatytas tikslas brigados didžiąją dalį dislokuoti Lietuvoje 2025–2026 metais, o visą operacinį pajėgumą pasiekti iki 2027 metų pabaigos. Todėl visiškam operaciniam pajėgumui pasiekti būtina kuo anksčiau įrengti pagal Vokietijos parengtus reikalavimus (...) nurodytą infrastruktūrą“, – Vyriausybės nutarimo projekte rašo ministerija.

                                        Krašto apsaugos viceministrė Orijana Mašalė vasarį interviu BNS sakė, jog geležinkelio atšaka į Rūdninkų poligoną yra viena kariniam mobilumui svarbių strateginių krypčių, ja būtų gabenama tiek karinė technika, tiek personalas. Anot jos, projekto vertė siektų apie 60 mln. eurų.
                                        „Vyksta konsultacijos tiek su Susisiekimo ministerija, tiek su „Lietuvos geležinkeliais“, kaip visa tai galime padaryti, nes Vokietijos brigadai tai yra labai svarbu. Vokiečiai, žinome, yra įpratę prie susisiekimo geležinkeliu“, – tuomet sakė O,. Mašalė.

                                        Pasak nutarimo projekto, poligono teritorijoje driektųsi apie 1,6 km geležinkelis bei rampa, skirta kroviniams ar sunkiajai karinei technikai krauti, Vokietijos brigados kariams įlaipinti.
                                        Kartu būtų įrengtos pervažos kelyje Sližiūnai–Gerviškės–Narkuškės bei Biržės gatvėje prie Dainavos kaimo, taip pat pralaidos, o prireikus – signalizacijos, ryšių ir elektros tiekimo įrenginiai.

                                        Projektą įgyvendintų Lietuvos geležinkelių infrastruktūros įmonė „LTG Infra“.
                                        Ministerija skaičiuoja, kad vėžei nutiesti visuomenės poreikiams reikės paimti 10–12 žemės ūkio paskirties sklypų ar jų dalių, kurie priklauso privatiems asmenims arba yra nuomojamoje valstybės žemėje. Dalis jos būtų statoma teritorijoje, kurioje sklypai nėra suformuoti. (...)

                                        https://diena.lt/naujienos/lietuva/s...esteli-1218422

                                        Comment


                                          Pagal aprašymą geležinkelio atšaka nuo pagrindinio Vilniaus -Stasylų geležinkelio atsišakos už Merkio upės, ties Dainavos kaimu.
                                          Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 04:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X