tikrai viskas buvo i prieki numatyta kad nemaisytu. Tikrai yra minimalus planavimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Visai ne faktas, kad buvo numatyta. Greičiausiai nebuvo numatyta. Kol nėra antro kelio net projekte, tai negalima ir elektrifikacijos planuoti. Todėl reikės daplanuoti tą elektrifikaciją, kurios trūks esant antriems keliams. Be to reikės papildomų lėšų. Juk elektrifikacijai nesamų kelių lėšos nebuvo numatytos. Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku. Kaip ir pailgėja petis, padidėja mokestis (BČ sąskaita), bet ir atsiranda daug tuščio šilumvežių gainiojimo į/iš depo ir atlyginimų mokėjimo mašinistams. Arba RB. Bėgius nutiesė, o signalizacijos neįrengė. Ir kelinti metai jau taip? Taip ir su ta elektrifikacija ir antrais keliais bus. Amžinas (bent jau penkmečiui) eismo ribojimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos tai šen, tai ten.
Comment
-
Stotį 1930–1932 m. pastatė danų firma „Højgaard ir Schultz“, tiesusi geležinkelio Telšiai-Kretinga liniją. Oficialiai atidaryta 1932-10-29.
https://www.limis.lt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku.
Comment
-
Iš pradžių Jūs rašote - Kokia iš to nauda LG neaišku, o dabar, kad didesnės pajamos LG.
Kaip aš suprantu, Kenoje nėra lokomotyvų aptarnavimo punkto (ar jau yra?), tai reikia varinėti lokomotyvus iš Vilniaus / į Vilnių.
Tai vis dėlto kodėl buvo nuspręsta lokomotyvus keisti Kenoje, o ne Vilniuje?
Comment
-
Tai aš irgi nežinau. Tik numanau. Už ruožą Kenas - Vilnius anksčiau dalis pinigų atitekdavo BČ. Dabar pasiims LG. Be to su trumpėjo kelionės per Lietuvą laikas, nes Vilniuje stovima tik 5 minutes, o ne 20, kaip anksčiau. Aišku, LG nemanau, kad už dyką tai daro, nes šilumvežius reikia tuščiai varinėti į Keną ir atgal.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąBet ar kitiems RŽD traukiniams irgi tokią tvarką padarė?
Comment
-
Visiems tokia tvarka. Tik kyla klausimas, nafig ta elektrifikacija buvo reikalinga, jei tik 4 poros elektrinių į Minską ja naudojasi. Net priemiestis iki Kenos dyzelinis... Beje, kur pernai gale buvo paskelbti naujų elektrinių traukinių pirkimui preliminarios specifikacijos (kurios dar bus derinamos), numatoma pirkti tik elektrinius traukinius maršrutui Vilnius - Klaipėda. O kaip Radviliškis - Klaipėda priemiestis? Irgi liks dyzelinis? Genialu! LG turėtų nusipirkti bent 5-6 elektrinius traukinius priemiesčiui, tiek Kenos, tiek Trakų, tiek ir Klaipėdos - Radviliškio ruožams.Paskutinis taisė Al1; 2019.01.28, 13:17.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimą
ten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?
Comment
-
"Lietuvos geležinkeliai" modernizuoja pagrindinę šalies geležinkelių arteriją
„Lietuvos geležinkeliai" baigia vykdyti tarptautinį rangos darbų pirkimą skelbiamų derybų būdu dėl projekto „Antrojo kelio statyba ruože Plungė – Šateikiai projektavimo ir rangos darbai" bei nustatė pasiūlymų eilę. Geriausią pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai", o antrąjį geriausiąjį pasiūlymą - jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba, Leonhard Weiss RTE AS ir AS „A.C.B." Numatoma sudaryti sutarties vertė siekia 46,7 mln. Eur (be PVM)...
...Antrojo kelio statybos ruože Plungė – Šateikiai projektu numatoma rekonstruoti 13,9 km esamo geležinkelio kelio, pastatyti 13,9 km naujo geležinkelio kelio, rekonstruoti esamus tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažas, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti esamas elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus bei drenažo sistemas, pertvarkyti esamas Plungės ir Šateikių geležinkelio stotis, pailginant pagrindinių bei atvykimo ir išvykimo kelių naudingą ilgį. Siekiant efektyvinti manevrinį darbą, patenkinti klientų poreikius bei pagerinti jų aptarnavimą, Plungės sotyje bus vykdoma papildomo atvykimo/išvykimo kelio statyba.
Šiuo metu Plungė – Šateikiai ruože leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus šį projektą greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h. Tuo pačiu geležinkelio kelio ašies apkrova bus padidinta nuo 22,5 t (220,5 kN) iki 25 t (245 kN)...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Atsitiktinai užmačiau šį neseniai įkeltą video vienoje iš šio ruožo dalių (Telšiai- Lieplaukė)
Kas labiausiai kliuvo tai statybų trukmė. Žiūrint video pabaigoje rodo kad projekto pradžia buvo 2014-tų pabaiga ir projektas baigtas tik mažiau negu mėnesį atgal, tai seriously, jiem prireikė beveik PENKIŲ METŲ kad nutiesti vienuoliką km. antro kelio ir rekonstruoti 8 km esamo? Kažkaip nesueina man, vis del to ne kilometrinius tunelius ir tiltus statė, su tokiais jų tempais tai viso sudvejinto ruožo tarp Kaišiadorių ir Klaipėdos tektu laukti iki 22-ro amžiaus...
Ar čia kažko mes nesuprantame tinkamai, gal kas nors galėtu paaiškinti?Paskutinis taisė Raptor; 2019.11.10, 16:58.
Comment
Comment