Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tikrai viskas buvo i prieki numatyta kad nemaisytu. Tikrai yra minimalus planavimas.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Visai ne faktas, kad buvo numatyta. Greičiausiai nebuvo numatyta. Kol nėra antro kelio net projekte, tai negalima ir elektrifikacijos planuoti. Todėl reikės daplanuoti tą elektrifikaciją, kurios trūks esant antriems keliams. Be to reikės papildomų lėšų. Juk elektrifikacijai nesamų kelių lėšos nebuvo numatytos. Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku. Kaip ir pailgėja petis, padidėja mokestis (BČ sąskaita), bet ir atsiranda daug tuščio šilumvežių gainiojimo į/iš depo ir atlyginimų mokėjimo mašinistams. Arba RB. Bėgius nutiesė, o signalizacijos neįrengė. Ir kelinti metai jau taip? Taip ir su ta elektrifikacija ir antrais keliais bus. Amžinas (bent jau penkmečiui) eismo ribojimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos tai šen, tai ten.

      Comment


        Stotį 1930–1932 m. pastatė danų firma „Højgaard ir Schultz“, tiesusi geležinkelio Telšiai-Kretinga liniją. Oficialiai atidaryta 1932-10-29.



        https://www.limis.lt

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku.
          Įdomu, kodėl priėmė tokį sprendimą - lokomotyvus keisti Kenoje?

          Comment


            Didesnės pajamos LG. Kito paaiškinimo nėra.

            Comment


              Iš pradžių Jūs rašote - Kokia iš to nauda LG neaišku, o dabar, kad didesnės pajamos LG.
              Kaip aš suprantu, Kenoje nėra lokomotyvų aptarnavimo punkto (ar jau yra?), tai reikia varinėti lokomotyvus iš Vilniaus / į Vilnių.
              Tai vis dėlto kodėl buvo nuspręsta lokomotyvus keisti Kenoje, o ne Vilniuje?

              Comment


                Tai aš irgi nežinau. Tik numanau. Už ruožą Kenas - Vilnius anksčiau dalis pinigų atitekdavo BČ. Dabar pasiims LG. Be to su trumpėjo kelionės per Lietuvą laikas, nes Vilniuje stovima tik 5 minutes, o ne 20, kaip anksčiau. Aišku, LG nemanau, kad už dyką tai daro, nes šilumvežius reikia tuščiai varinėti į Keną ir atgal.

                Comment


                  Tai traukinys ir taip stovi Kenoje keliasdešimt minučių per tą laiką galima lokomotyvą ir pakeisti.
                  O lokomotyvus kartais tuščius varinėja ir į Nesterovą.

                  Comment


                    Savo eiga retai kada. Įkabina į keleivinį traukinį. Bandė keleiviniais ir krovinius tampyti prieš porą metų, kad tuščiai nevarinėti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Savo eiga retai kada. .
                      Bet pasitaiko. Ir tai 200 km, o ne 30.

                      Comment


                        Jei LG ne labdarą dalina, tai už tai RŽD apmoka. LG savo sąskaita varinėja nebent tada, kai sugenda koks lokomotyvas ir reikia jį pakeisti.

                        Comment


                          Tai aišku, kad ne labdara. Yra susitarimai, kas, kiek, kada užvažiuoja į svetimą teritoriją. Buna nenumatyti atvejai,

                          Comment


                            Lokomotyvus keičia Kenoje matyt dėlto, kad būtent sutrumpėtų stovėjimo laikas Vilniuje. RŽD vis trumpina ir nori toliau trumpinti traukinio "Gintaras" važiavimo laiką. Matyt dėlto ir derinasi su BČ/LG. Bet ar kitiems RŽD traukiniams irgi tokią tvarką padarė?

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Bet ar kitiems RŽD traukiniams irgi tokią tvarką padarė?
                              O kiek kitokių RŽD. Vienas Jantar kasdien, dar du kas antrą dieną.


                              Comment


                                Visiems tokia tvarka. Tik kyla klausimas, nafig ta elektrifikacija buvo reikalinga, jei tik 4 poros elektrinių į Minską ja naudojasi. Net priemiestis iki Kenos dyzelinis... Beje, kur pernai gale buvo paskelbti naujų elektrinių traukinių pirkimui preliminarios specifikacijos (kurios dar bus derinamos), numatoma pirkti tik elektrinius traukinius maršrutui Vilnius - Klaipėda. O kaip Radviliškis - Klaipėda priemiestis? Irgi liks dyzelinis? Genialu! LG turėtų nusipirkti bent 5-6 elektrinius traukinius priemiesčiui, tiek Kenos, tiek Trakų, tiek ir Klaipėdos - Radviliškio ruožams.
                                Paskutinis taisė Al1; 2019.01.28, 13:17.

                                Comment


                                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą

                                  ten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.
                                  Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                    Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?
                                    Dalinai jau dvikelis. Apie 10 km. nuo Kūlupėnų pusės.

                                    Comment


                                      "Lietuvos geležinkeliai" modernizuoja pagrindinę šalies geležinkelių arteriją
                                      „Lietuvos geležinkeliai" baigia vykdyti tarptautinį rangos darbų pirkimą skelbiamų derybų būdu dėl projekto „Antrojo kelio statyba ruože Plungė – Šateikiai projektavimo ir rangos darbai" bei nustatė pasiūlymų eilę. Geriausią pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai", o antrąjį geriausiąjį pasiūlymą - jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba, Leonhard Weiss RTE AS ir AS „A.C.B." Numatoma sudaryti sutarties vertė siekia 46,7 mln. Eur (be PVM)...

                                      ...Antrojo kelio statybos ruože Plungė – Šateikiai projektu numatoma rekonstruoti 13,9 km esamo geležinkelio kelio, pastatyti 13,9 km naujo geležinkelio kelio, rekonstruoti esamus tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažas, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti esamas elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus bei drenažo sistemas, pertvarkyti esamas Plungės ir Šateikių geležinkelio stotis, pailginant pagrindinių bei atvykimo ir išvykimo kelių naudingą ilgį. Siekiant efektyvinti manevrinį darbą, patenkinti klientų poreikius bei pagerinti jų aptarnavimą, Plungės sotyje bus vykdoma papildomo atvykimo/išvykimo kelio statyba.

                                      Šiuo metu Plungė – Šateikiai ruože leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus šį projektą greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h. Tuo pačiu geležinkelio kelio ašies apkrova bus padidinta nuo 22,5 t (220,5 kN) iki 25 t (245 kN)...
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Taip pat reikia pažymėti, kad jau beveik baigtas viadukas po geležinkeliu Plungėje.

                                        Comment



                                          Atsitiktinai užmačiau šį neseniai įkeltą video vienoje iš šio ruožo dalių (Telšiai- Lieplaukė)



                                          Kas labiausiai kliuvo tai statybų trukmė. Žiūrint video pabaigoje rodo kad projekto pradžia buvo 2014-tų pabaiga ir projektas baigtas tik mažiau negu mėnesį atgal, tai seriously, jiem prireikė beveik PENKIŲ METŲ kad nutiesti vienuoliką km. antro kelio ir rekonstruoti 8 km esamo? Kažkaip nesueina man, vis del to ne kilometrinius tunelius ir tiltus statė, su tokiais jų tempais tai viso sudvejinto ruožo tarp Kaišiadorių ir Klaipėdos tektu laukti iki 22-ro amžiaus...

                                          Ar čia kažko mes nesuprantame tinkamai, gal kas nors galėtu paaiškinti?
                                          Paskutinis taisė Raptor; 2019.11.10, 16:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X