Irgi kažkoks buvęs geležinkelio pastatas gale perono nuo Kretingos pusės.
Maždaug ties šviesoforu seniau baigėsi Reicho geležinkelis. Siena buvo už kalvos, kuri dabar nukasta, bet jos likučiai matosi kairėje ir dešinėje pusėse.
Tada grįžtu atgal į pietinį kelyno galą. Tas kairėje esantis kelias yra privažiuojamasis kelias prie elevatoriaus. Tačiau nemačiau ženklo apie privažiuojamojo kelio ribas. Taigi, tas ir kiti keliai vakarinėje stoties pusėje, einantys lygiagrečiai pagrindiniams stoties keliams, visgi irgi yra stoties keliai. Pietinėje kelyno pusėje jie nesijungia su pagrindiniais stoties keliais, patekti į juos galima tik iš šiaurinio kelyno galo.
Kelio į elevatorių nuotraukas visgi patalpinsiu temoje apie privažiuojamuosius kelius.
Taigi, pradedu judėti.
Vaizdas atgal, elevatoriaus link.
Kiek paėjus pirmyn.
Vėl vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Šis kelias ant kurios stoviu už mano nugaros nebenaudojamas. Jis veda prie birių (o gal ir nebirių - keliu nėjau) krovinių iškrovimo aikštelės.
Toliau einu pirmyn. Dalis aukščiau minėto kelio į iškrovimo aikštelę visgi naudojamas. Matosi, kad buvo iškraunama akmens anglis.
Akmens anglimi prekiaujanti įmonė. Tai ji iškraudinėjo anglį, nors ir ne ties šiais vartais. Angliai transportuoti tikriausiai buvo nutiestas ir tas kelias, bet jis nenaudojamas.
Pravažiavo manevrinis šilumvežis su grūdovežiais.
Stoties kelyne stovėjo sąstatas konteinerių-refrižeratorių ir elektros stočių jų maitinimui.
Vaizdas atgal, Klaipėdos link.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Ir dar kiek paėjus pirmyn.
Vaizdas atgal. Lentelė su ženklu apie privažiuojamojo kelio ribą. Bet jis galioja dešiniajam keliui.
Kaip matyti priešpaskutinėje praeito pranešimo nuotraukoje, kelynas suka dešinėn arčiau pagrindinių kelių ties Kretingos stoties pastatu. Dar kiek paėjus, aiškiai matyti antrame nuo krašto kelyje stovinti technika. Jos nuotraukų daugiau bus temoje apie drezinas ir kitą spec. techniką.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.
Paėjus pirmyn, ties riba, kai biagiasi vagonais ir kelio technika užstatyti keliai. Vaizdas šiaurinio stoties kelyno galo link.
Buvęs sandėlis su rampa šalia bėgių, kurio kraštas matosi aukščiau esančioje nuotraukoje. Dabar jame įrengti butai.
Nuotraukose matosi ir prieš metus, ar panašiai, pailgintas pirmasis peronas. Sovietmečiu ir turbūt iki remonto peronas buvo dar ilgesnis. Maždaug prie pirmo perono galo iš šiaurinės pusės būta dar vienos rampos, kada nugriauta nežinau. Ir pirmame plane neužfiksuata vėlesnis stoties tarnybinis pastatas (buvęs) bei šalia jo esantis tipins tarpukario geležinkeliečių gyvenamasis namas.
Buvau suklydęs su Tarvydų ir Šlikių vietos identifikavimu. Dabar jau tikrai gerai. Naujos nuotraukos. Šlikiuose baigiasi dvikelis link Kretingos ir yra aklikelis.
Gan intensyviai vyksta darbai tarpstotyje Lieplaukė-Telšiai. Platinama iškasa antrąjam keliui ir betonuojama atraminė sienelė, arčiau Telšių stoties ruošiamasi platinti sankasą, rekonstruoti pralaidas (praginas). Nuėmus velėną vietomis matosi akmeniniai iškasos šlaito sutvirtinimai (lankai), kurie padaryti geležinkelio tiesimo metu.
Gruodžio 24 d. 15:05-16:00h, kaip įprasta kiekvieną šeštadienį, per LRT radiją vyko laida "Atrask Lietuvą". Šį kartą - iš Telšių šiaurės-rytinėje pašonėje esančio Degaičių parko. Žurnalistė Jolanta Jurkūnienė įdomybių pristatė daug: aplankyti vertą Degaičių parką, jame esantį sunkiausią pasaulyje dviratį, taip pat seniūno darbštumą ir ... jo šmaikštumą.
Į laidos vedančiosios klausimą apie atstumą nuo Degaičių iki Telšių, šmaikštusis ir su savo barzda rekordų daug užregistravęs seniūnas atsakė įdomiai: "anksčiau Degaičius ir Telšius skyrė vieni geležinkelio bėgiai, dabar skiria dveji..."
Gruodžio 24 d. 15:05-16:00h, kaip įprasta kiekvieną šeštadienį, per LRT radiją vyko laida "Atrask Lietuvą". Šį kartą - iš Telšių šiaurės-rytinėje pašonėje esančio Degaičių parko. Žurnalistė Jolanta Jurkūnienė įdomybių pristatė daug: aplankyti vertą Degaičių parką, jame esantį sunkiausią pasaulyje dviratį, taip pat seniūno darbštumą ir ... jo šmaikštumą.
Į laidos vedančiosios klausimą apie atstumą nuo Degaičių iki Telšių, šmaikštusis ir su savo barzda rekordų daug užregistravęs seniūnas atsakė įdomiai: "anksčiau Degaičius ir Telšius skyrė vieni geležinkelio bėgiai, dabar skiria dveji..."
Ir ką..? Siūlau diskutuoti labiau į temą, o ne kur pasakė du žodžius apie bėgius.
Ir ką..? Siūlau diskutuoti labiau į temą, o ne kur pasakė du žodžius apie bėgius.
Tai prašome........................
Ko aš neparašiau apie geležinkelį Telšių apylinkėse, tegul parašo kiti forumo dalyviai. Kad ir - iki kur dabar nuo Telšių link Duseikių yra dveji bėgiai, o paskui lieka vieni. Ir t.t. ir t.t.
2017 04 14 keletas foto iš traukinio tarpdurio Telšiuose
Toliau link Klaipėdos, iki tos Lieplaukės suvaryta tikriausiai didžioji dalis Žemaitijos ekskavatorių, sunkvežimių ir kitos technikos, stumdo kalnus, pila pylimus palei geležinkelį, betonuoja 4603 kelio viaduką, vaizdai tikrai įspūdingi
Paskutinis taisė digital; 2024.02.14, 19:13.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Gerbiami forumiečiai, tiek daug informacijos iš geležinkelių statybų prie Vilniaus, bet geležinkelio amžiaus statyba vyksta ruože Telšiai - Lieplaukė. Ir atrodo jau eina į pabaigą. Gaila, kad niekas neįdeda jokių fotoreportažų. Neseniai važiavau Vilnius - Klaipėda - Vilnius, tai buvau apstulbęs nuo atliekamų darbų masto - nukasamos didžiausios kalvos, ekskavatorių gausybė. Darbų mastas fantastiškas, aišku matyt ir investicijos nerealios. Matyt LG sudėtingiausiame ruože (įkalnės prasme) įrengs modernų dvikelį ruožą. Projektas apie tai berods buvo dar 2010 metais žurnale BRM.
Comment