Pauostis yra Klaipėdos stoties kelynas. Užterštas gruntas buvo išvežtas rekonstruojant kelyną. Bent jau oficialiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPuikios nuotraukos. Tik Kretinga jau tarybinių laikų.
Comment
-
Kažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad dirbo lietuviai darbininkai, tai aišku, bet konkrečiai kuo užsiiminėjo danai? Buvo rangovais, kaip dabar sakoma, ar tik vykdė projektavimo darbus, konsultavimo darbus, vykdė techninę priežiūrą ir pan.Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.04.20, 16:05.
Comment
-
Bajorai.
Pirmojo Pasaulinio karo metais.
Iki tiesiant liniją į Liepoją... Šiauriausias Vokietijos imperijos geležinkelių taškas - Bajorų stoties aklikelis link sienos su Rusijos imperija.
Iš http://ruciane-nida.org/sercemazur/index.php
Comment
-
Fotoreportažas iš ruožo Kretinga - Telšiai.
Pradėjau nuo viaduko per geležinkelį Kretingoje. Vaizdas link Klaipėdos.
Po viaduku. Tiesiai - į Skuodą, dešinėn - į Šiaulius.
Uploaded with ImageShack.us
Tas pats, tik nuo viaduko.
Ten, kur pastatas ir šalia jo dešinėje stovi vagonai - vagonų plovykla.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:18.
Comment
-
Tolumoje Šventosios g. pervaža Kretingoje. Vaizdas Kretingos stoties link.
Geležinkeliečių gyvenamasis namas šalia pervažos. Tipinis projektas, tokių ir dar didesnių ar mažesnių yra visame ruože iki Telšių.
Pravažiavo krovininis traukinys. Vaizdas link tilto per Akmeną.
Tiltas per Akmeną.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:07.
Comment
-
Ties Padvarių pervaža. Vaizdas Kūlupėnų link.
Kaip matyti iš tarpukario žemėlapio, nuo šios vietos buvo geležinkelio atšaka.
Žemėlapis iš VDU leidyklos DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniais žemėlapiai", 2010 m.
Dabar dalis geležinkelio pylimo naudojama kaip kelias.
Iškasa Žemupio (dabar Burkštinas) prieigose.
Pylimas prie Burkštino, per kurį būta medinio tilto.
Buvusio medinio tilto per Burkštiną poliai.
Kitame Burkštino krante linijos likučių neaptikau. Dalis buvusio geležinkelio dabar patenka į paukštyno teritoriją. Ši atšaka buvo į karjerą Kurmaičiuose, kuris naudotas geležinkelio linijos tiesimui. Pokaryje dalis karjero buvo užtvindyta pastačius Akmenos užtvanką.
Tačiau 1939 ar 1940 m. laikraštyje teko skaityti, kad buvo numatyta jungiamoji linija tarp Šiaulių - Kretingos ir Kretingos - Skuodo geležinkelių. Kad važiuojant į Šventosios uostą nereikėtų važiuoti į Kretingą ir keisti važiavimo kryptį. Tačiau straipsnyje minima jungtis Darbėnai - Kartena (dabar Kūlupėnai). Visgi tikriausiai viskas taip ir liko projekte, jokie darbai nebuvo pradėti. Tačiau gali būti, kad dalis karjero linijos galėjo būti planuojama panaudoti jungčiai, o straipsnyje minimas tik santykinis pavadinimas Darbėnai - Kartena...Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:39.
Comment
-
Kita buvusi stotelė - Voveraičiai. Tarpukario žemėlapyje (žr. 55 pranešimą) ji pavaizduota prie pervažos.
Prie Voveraičių pervažos link Kūlupėnų.
Į priešingą pusę.
Tačiau tarybiniame pokario žemėlapyje yra pažymėta Voveraičių stotis kiek toliau link Kūlupėnų, o stotelės prie pervažos nėra. Toje vietoje yra geležinkeliečių namas, statytas tiesiant geležinkelį. Name gyvenantys žmonės sakė, kad stoties jame būta. Be to ir dabar vienas butas naudojamas kaip sandėlis. Pylimas ties ta vieta rodo kad būta dvikelio.
Uploaded with ImageShack.us
Ties buv. Voveraičių stotimi Kūlupėnų link.
Kretingos link.
Uploaded with ImageShack.usPaskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 21:59.
Comment
Comment