Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Pauostis yra Klaipėdos stoties kelynas. Užterštas gruntas buvo išvežtas rekonstruojant kelyną. Bent jau oficialiai.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #42
      Įdomu, kokia situacija su WC nedidelėse ir vidutinėse stotyse. Plungėje kiek pamenu gana normalus ir yra stoties viduje, o štai Telšiuose jo ieškoti nereikia, tereikia pasitelkti uoslę, kuri nuves į avarinės būklės lauko tualetą. Galėtų LG įrengti ir normalų sanitarinį mazgą...

      Comment


        #43
        Telšių geležinkelio stotis tarpukaryje. Autorius F. Boruchovičius.

        Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.03.27, 07:44.

        Comment


          #44
          Foto tai liuks, tik šaltinius prirašyk prie jų

          Comment


            #45
            Vakar per Balticum televizija laidoje ŽEMAITIJOS LABIRINTAIS rodė istorija kaip atsirado geležinkelis žemaitijoje.
            Laida kartojama: ketvirtadieniais 09.15 ir 18.15 val. ir sekmadieniais 09.00 val.
            Galima kartojima žiūrėti ir internete
            Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

            Comment


              #46
              1930-1932m. Geležinkelio Telšiai-Kretinga statybos.


              Telšiai

















              Plungė.



              Tilto statyba per Salantos upę.













              Tilto statyba per Akmenos upę.




              Surinkta iš tuometinės žiniasklaidos.
              Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.04.20, 13:49.

              Comment


                #47
                Puikios nuotraukos. Tik Kretinga jau tarybinių laikų.

                Comment


                  #48
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Puikios nuotraukos. Tik Kretinga jau tarybinių laikų.
                  Tu teisus. Ačiū už pataisymą.

                  Comment


                    #49
                    Kažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
                    O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?

                    Comment


                      #50
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
                      O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?
                      Tiesė lietuviai, Danų inžinieriams vadovaujant.

                      Comment


                        #51
                        Kad dirbo lietuviai darbininkai, tai aišku, bet konkrečiai kuo užsiiminėjo danai? Buvo rangovais, kaip dabar sakoma, ar tik vykdė projektavimo darbus, konsultavimo darbus, vykdė techninę priežiūrą ir pan.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kad dirbo lietuviai darbininkai, tai aišku, bet konkrečiai kuo užsiiminėjo danai? Buvo rangovais, kaip dabar sakoma, ar tik vykdė projektavimo darbus, konsultavimo darbus, vykdė techninę priežiūrą ir pan.
                          Danai vygdė projektavimo darbus, vygdė tech. priežiūrą. Pridavė darbus susisiekimo ministrui Vytautui Vileišiui 1932m. spalio m.
                          Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.04.20, 16:05.

                          Comment


                            #53
                            Sunku patikėti, kad 60 km ruožas buvo nutiestas per 2-2½ metų

                            "Lietuvos aidas" 1932.03.10 Nr.56
                            Telšių - Kretingos geležinkelio tiesimas

                            Comment


                              #54
                              Bajorai.



                              Pirmojo Pasaulinio karo metais.



                              Iki tiesiant liniją į Liepoją... Šiauriausias Vokietijos imperijos geležinkelių taškas - Bajorų stoties aklikelis link sienos su Rusijos imperija.



                              http://ruciane-nida.org/sercemazur/index.php

                              Comment


                                #55
                                Fotoreportažas iš ruožo Kretinga - Telšiai.

                                Pradėjau nuo viaduko per geležinkelį Kretingoje. Vaizdas link Klaipėdos.



                                Po viaduku. Tiesiai - į Skuodą, dešinėn - į Šiaulius.



                                Uploaded with ImageShack.us

                                Tas pats, tik nuo viaduko.



                                Ten, kur pastatas ir šalia jo dešinėje stovi vagonai - vagonų plovykla.





                                Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:18.

                                Comment


                                  #56
                                  Tolumoje Šventosios g. pervaža Kretingoje. Vaizdas Kretingos stoties link.



                                  Geležinkeliečių gyvenamasis namas šalia pervažos. Tipinis projektas, tokių ir dar didesnių ar mažesnių yra visame ruože iki Telšių.



                                  Pravažiavo krovininis traukinys. Vaizdas link tilto per Akmeną.



                                  Tiltas per Akmeną.







                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:07.

                                  Comment


                                    #57
                                    Ties Padvarių pervaža. Vaizdas Kūlupėnų link.



                                    Kaip matyti iš tarpukario žemėlapio, nuo šios vietos buvo geležinkelio atšaka.


                                    Žemėlapis iš VDU leidyklos DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniais žemėlapiai", 2010 m.

                                    Dabar dalis geležinkelio pylimo naudojama kaip kelias.





                                    Iškasa Žemupio (dabar Burkštinas) prieigose.



                                    Pylimas prie Burkštino, per kurį būta medinio tilto.



                                    Buvusio medinio tilto per Burkštiną poliai.



                                    Kitame Burkštino krante linijos likučių neaptikau. Dalis buvusio geležinkelio dabar patenka į paukštyno teritoriją. Ši atšaka buvo į karjerą Kurmaičiuose, kuris naudotas geležinkelio linijos tiesimui. Pokaryje dalis karjero buvo užtvindyta pastačius Akmenos užtvanką.
                                    Tačiau 1939 ar 1940 m. laikraštyje teko skaityti, kad buvo numatyta jungiamoji linija tarp Šiaulių - Kretingos ir Kretingos - Skuodo geležinkelių. Kad važiuojant į Šventosios uostą nereikėtų važiuoti į Kretingą ir keisti važiavimo kryptį. Tačiau straipsnyje minima jungtis Darbėnai - Kartena (dabar Kūlupėnai). Visgi tikriausiai viskas taip ir liko projekte, jokie darbai nebuvo pradėti. Tačiau gali būti, kad dalis karjero linijos galėjo būti planuojama panaudoti jungčiai, o straipsnyje minimas tik santykinis pavadinimas Darbėnai - Kartena...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:39.

                                    Comment


                                      #58
                                      Ties Klibių pervaža buvo to paties pavadinimo stotelė.
                                      Vaizdas Kūlupėnų link.



                                      Kretingos link.



                                      Ties Klibių pervaža befotografuojant pralėkė į Kretingą...



                                      Tęsinys bus. Ar rodo visas nuotraukas?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:08.

                                      Comment


                                        #59
                                        Kita buvusi stotelė - Voveraičiai. Tarpukario žemėlapyje (žr. 55 pranešimą) ji pavaizduota prie pervažos.
                                        Prie Voveraičių pervažos link Kūlupėnų.



                                        Į priešingą pusę.



                                        Tačiau tarybiniame pokario žemėlapyje yra pažymėta Voveraičių stotis kiek toliau link Kūlupėnų, o stotelės prie pervažos nėra. Toje vietoje yra geležinkeliečių namas, statytas tiesiant geležinkelį. Name gyvenantys žmonės sakė, kad stoties jame būta. Be to ir dabar vienas butas naudojamas kaip sandėlis. Pylimas ties ta vieta rodo kad būta dvikelio.



                                        Uploaded with ImageShack.us



                                        Ties buv. Voveraičių stotimi Kūlupėnų link.



                                        Kretingos link.



                                        Uploaded with ImageShack.us
                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 21:59.

                                        Comment


                                          #60
                                          Kūlupėnai, tarpukaryje - Kartena.



                                          Plungės link.







                                          Tipinis gyvenamasis namas.



                                          Ir tipinis tvartas. Taip, pagal projektą buvo numatyti tvartai su srutų surinkimo duobe.



                                          Tęsinys bus.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 12:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X