Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai kitose Europos šalyse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Prancūzų neapsižiūrėjimas išėjo į naudą, nes teko sutvarkyti visas senovines platformas. Įdomu, ar Europoje egzistuoja kažkoks platformų standartas apskritai.

    Ispanų problema ta, kad tie geležinkeliai yra siaurukai, o projektavo standartinius traukinius.

    Comment


      #42
      Britai sako, kad šita žiopla klaida ispanams kainuos kapeikas palyginus su jų HS2 nekontroliuojamai besipučiančia sąmata ir paviršutiniškai atlikta poveikio aplinkai studija.

      Comment


        #43
        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
        Britai sako, kad šita žiopla klaida ispanams kainuos kapeikas palyginus su jų HS2 nekontroliuojamai besipučiančia sąmata ir paviršutiniškai atlikta poveikio aplinkai studija.
        Tai tokių be galo besiplečiančių samatos požiuriu projektų Europoje ne vienas ir ne du, žinomiausias pavyzdys tikriausiai EPR reaktorius Prancūzijoje (sąmata išaugo 6 kartus ir pabaigos dar nėra). Po tokių HS2 pirmo etapo statybų, įdomu, ar išvis nenutrauks antrojo (viena atšaka gi jau nubraukta).

        Comment


          #44
          Kiek mačiau forume nebuvo įkelta, tad pasidalinu Europos piliečių iniciatyva dėl greitųjų geležinkelių, jungiančių ES sostines.
          Connect European Capitals by High-Speed Rail | Connect European Capitals by High-Speed Rail (connect-capitals-hsr.eu)

          Comment


            #45
            Tarkim iš Vilniaus sugalvojau nuvažiuot į Valenciją Ispanijoje. Lietuvos geležinkeliai leidžia planuoti keliones tik šalies viduje. Kitas šaltinis išmeta siūlymus susipirkti bilietus kiekvienoje šalyje atskirai, patiekia 6 nuorodas. Nejau nėra kažkokio tranzitinio vieno traukinio skersai Europos? Google Maps lėktuvo bilieto kainą panašu realistiškai atvaizduoja, bet traukiniais ir autobusais rodo 4 persėdimus ir kaina 8 Eur. Vien traukiniais nėra įmanoma keliaut? Su mašina rodo visur remontus, bet vis tiek keliom valandom greičiau.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1132
Size:	1,66 MB
ID:	2084420
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              #46
              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vien traukiniais nėra įmanoma keliaut?[/ATTACH]
              Vien traukiniais - ieško nuo pat Vilniaus:Tokios kelionės trukmę estimate'ina ~55h. Tiesa ne visi Ispanijos traukiniai yra tarptautinėse sistemose. Ir apskritai tarptautinių traukinių bookinimas su persėdimais yra akmens amžiuje palyginus su lektuvais. Kiekvieną bilietą teks pirkti atskirai, nieks tau negarantuoja connection'o, kiekvienoj šalyje skirtingos vežimo salygos ir pan. Nebent kas turi Eurail Pass'ą arba kokį nors turbo kelionių draudimą gali sau leisti žaisti taip keliaudami.

              Comment


                #47
                Parašė felar Rodyti pranešimą

                Vien traukiniais - ieško nuo pat Vilniaus:Tokios kelionės trukmę estimate'ina ~55h. Tiesa ne visi Ispanijos traukiniai yra tarptautinėse sistemose. Ir apskritai tarptautinių traukinių bookinimas su persėdimais yra akmens amžiuje palyginus su lektuvais. Kiekvieną bilietą teks pirkti atskirai, nieks tau negarantuoja connection'o, kiekvienoj šalyje skirtingos vežimo salygos ir pan. Nebent kas turi Eurail Pass'ą arba kokį nors turbo kelionių draudimą gali sau leisti žaisti taip keliaudami.
                O kam tas mazochizmas? 9 val. ir esi Valensijoje ir tik už 120 Eur.

                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1094
Size:	28,5 kB
ID:	2084432
                Flickr

                Comment


                  #48
                  Įdomiau pamatyt tranzitinių šalių vaizdų ir radiacijos negauni . Jei kas 6 valandos persedinėt kiekvienoj šaly, tai miegojimo vagonu net nepasinaudosi. Net į restoraną nejauku eit, o tai bus "šaukštai po pietų", kai persėst reiks....

                  Kainos geros gaunasi, jei gerai suprantu, tai pvz. vien nuo Vokietijos iki Šveicarijos 183 Eur. Norisi pirmos klasės? +137,80 Eur.

                  Tai kam ta Rail Baltica 2 tada, bus "smagu turėti"? Jei tik iki Varšuvos nuvažiuot, tai geriau dviračių taką nutiestų su poilsiaviete pakeliui, su dvirką paimčiau tokį atstumą EU skatina keliones traukiniu, o net nėra bendros el. svetainės su .eu galūne?


                  Paieškoje išmetami bilietai tik apie Lenkiją, Vokietiją, Austriją ir Šveicariją. Išskleidinėjau rezultatus kelis kartus.

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1076
Size:	20,1 kB
ID:	2084454
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1091
Size:	19,3 kB
ID:	2084453
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    #49
                    Manau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.

                    Comment


                      #50
                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Manau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.
                      Į Varšuvą naktiniai traukiniai per arti. Varšuva yra labai geru geležinkelių susisiekimui atstumu nuo Vilniaus/Kauno paprastais dienos maršrutais ir tai bus svarbiausia keleivių kryptis, o ne Ryga, nekalbant apie Taliną. Berlynas, Viena, Praha ir t.t., žinoma, būtų idealūs maršrutai naktiniams traukiniams.

                      Comment


                        #51
                        Parašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:

                        Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) politika skirta visos Europos geležinkelio linijų, kelių, vidaus vandenų kelių, jūrų laivybos maršrutų, uostų, oro uostų ir geležinkelio terminalų tinklo įgyvendinimui ir plėtrai. Galutinis tikslas - užpildyti spragas, pašalinti kliūtis ir technines kliūtis, taip pat stiprinti socialinę, ekonominę ir teritorinę sanglaudą ES. Dabartinė TEN-T politika grindžiama Reglamentu (ES) Nr. 1315/2013 (https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...LEX:32013R1315).

                        Be naujos fizinės infrastruktūros kūrimo, TEN-T politika remiamas inovacijų, naujų technologijų ir skaitmeninių sprendimų taikymas visų rūšių transportui. Siekiama pagerinti infrastruktūros naudojimą, sumažinti transporto poveikį aplinkai, padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir saugą.

                        TEN-T sudaro du tinklo "sluoksniai":

                        - Pagrindinį tinklą sudaro svarbiausios jungtys, jungiančios svarbiausius mazgus, ir jis turi būti baigtas iki 2030 m.

                        - Visapusiškas tinklas apima visus Europos regionus ir turi būti baigtas iki 2050 m.

                        Pagrindinio tinklo pagrindą sudaro devyni pagrindinio tinklo koridoriai, kurie buvo nustatyti siekiant racionalizuoti ir palengvinti koordinuotą pagrindinio tinklo plėtrą. Juos papildo du horizontalieji prioritetai - Europos geležinkelių eismo valdymo sistema (ERTMS) (transport.ec.europa.eu/transport-modes/rail/ertms_en (anglų kalba)) ir jūrų greitkeliai (transport.ec.europa.eu/transport-modes/maritime/motorways-sea_en (anglų kalba)). Koridorių ir dviejų horizontaliųjų prioritetų priežiūrą vykdo Europos Komisijos paskirti Europos koordinatoriai.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          #52
                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Parašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:
                          Aktyvistas Jon Worth kelia šitas problemas į viešumą. Jo nuomone, realistiškiau pirmiausia sukurti naktinių maršrutų tinklą.
                          https://jonworth.eu/

                          Kaip ten bebūtų, Lietuva pati gali pasidaryti savo naktinį traukinį Varšuva–Kaunas–(Vilnius) vos per porą metų, nelaukdama Rail Balticos naktinių traukinių. Tai jau būtų didžiulis palengvinimas keliaujantiems, turistų ir keleivių pritraukimas. Užbaigus Rail Balticą jau iškart pratęsti turimus naktinius maršrutus iki Berlyno, Prahos, Vienos.
                          Idėja: naktiniai traukiniai į Lietuvą
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            #53
                            Toks naktinis reisas iki kokio Berlyno būtų nerealu, pakeistų avia ir autobusus. Ekologija.

                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              #54
                              In Europe, a Rail Renaissance is Underway - The New York Times (nytimes.com)

                              Comment


                                #55
                                Tender for high-speed TGV between Lisbon and Porto launched - Portugal Resident

                                Comment


                                  #56
                                  Įdomu, kad net neužsimena apie RB, nors tai kaip ir didžiausias geležinkelių projektas Europoje šiuo metu.

                                  Comment


                                    #57
                                    Polish Pesa increases footprint in Romania with new 62-train contract | Romania Insider (romania-insider.com)

                                    Comment


                                      #58
                                      Siemens ieško admino kuris supranta Windows 3.11 nes yra dar naudojama traukinių srityje
                                      https://t.me/uniannet/124729
                                      https://www.theregister.com/2024/01/...1_trundles_on/
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #59
                                        Kadangi projektas apima kelias Europos valstybes, publikuoju šioje temoje. Geležinkelių koridoriaus Videržemio regionas - Skandinavija projektas lyg ir didesnis už Rail Baltica.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X