Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai kitose Europos šalyse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Tarkim iš Vilniaus sugalvojau nuvažiuot į Valenciją Ispanijoje. Lietuvos geležinkeliai leidžia planuoti keliones tik šalies viduje. Kitas šaltinis išmeta siūlymus susipirkti bilietus kiekvienoje šalyje atskirai, patiekia 6 nuorodas. Nejau nėra kažkokio tranzitinio vieno traukinio skersai Europos? Google Maps lėktuvo bilieto kainą panašu realistiškai atvaizduoja, bet traukiniais ir autobusais rodo 4 persėdimus ir kaina 8 Eur. Vien traukiniais nėra įmanoma keliaut? Su mašina rodo visur remontus, bet vis tiek keliom valandom greičiau.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1193
Size:	1,66 MB
ID:	2084420
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      #42
      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Vien traukiniais nėra įmanoma keliaut?[/ATTACH]
      Vien traukiniais - ieško nuo pat Vilniaus:Tokios kelionės trukmę estimate'ina ~55h. Tiesa ne visi Ispanijos traukiniai yra tarptautinėse sistemose. Ir apskritai tarptautinių traukinių bookinimas su persėdimais yra akmens amžiuje palyginus su lektuvais. Kiekvieną bilietą teks pirkti atskirai, nieks tau negarantuoja connection'o, kiekvienoj šalyje skirtingos vežimo salygos ir pan. Nebent kas turi Eurail Pass'ą arba kokį nors turbo kelionių draudimą gali sau leisti žaisti taip keliaudami.

      Comment


        #43
        Parašė felar Rodyti pranešimą

        Vien traukiniais - ieško nuo pat Vilniaus:Tokios kelionės trukmę estimate'ina ~55h. Tiesa ne visi Ispanijos traukiniai yra tarptautinėse sistemose. Ir apskritai tarptautinių traukinių bookinimas su persėdimais yra akmens amžiuje palyginus su lektuvais. Kiekvieną bilietą teks pirkti atskirai, nieks tau negarantuoja connection'o, kiekvienoj šalyje skirtingos vežimo salygos ir pan. Nebent kas turi Eurail Pass'ą arba kokį nors turbo kelionių draudimą gali sau leisti žaisti taip keliaudami.
        O kam tas mazochizmas? 9 val. ir esi Valensijoje ir tik už 120 Eur.

        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1152
Size:	28,5 kB
ID:	2084432
        Flickr

        Comment


          #44
          Įdomiau pamatyt tranzitinių šalių vaizdų ir radiacijos negauni . Jei kas 6 valandos persedinėt kiekvienoj šaly, tai miegojimo vagonu net nepasinaudosi. Net į restoraną nejauku eit, o tai bus "šaukštai po pietų", kai persėst reiks....

          Kainos geros gaunasi, jei gerai suprantu, tai pvz. vien nuo Vokietijos iki Šveicarijos 183 Eur. Norisi pirmos klasės? +137,80 Eur.

          Tai kam ta Rail Baltica 2 tada, bus "smagu turėti"? Jei tik iki Varšuvos nuvažiuot, tai geriau dviračių taką nutiestų su poilsiaviete pakeliui, su dvirką paimčiau tokį atstumą EU skatina keliones traukiniu, o net nėra bendros el. svetainės su .eu galūne?


          Paieškoje išmetami bilietai tik apie Lenkiją, Vokietiją, Austriją ir Šveicariją. Išskleidinėjau rezultatus kelis kartus.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1136
Size:	20,1 kB
ID:	2084454
          Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1149
Size:	19,3 kB
ID:	2084453
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            #45
            Manau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.

            Comment


              #46
              Parašė felar Rodyti pranešimą
              Manau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.
              Į Varšuvą naktiniai traukiniai per arti. Varšuva yra labai geru geležinkelių susisiekimui atstumu nuo Vilniaus/Kauno paprastais dienos maršrutais ir tai bus svarbiausia keleivių kryptis, o ne Ryga, nekalbant apie Taliną. Berlynas, Viena, Praha ir t.t., žinoma, būtų idealūs maršrutai naktiniams traukiniams.

              Comment


                #47
                Parašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:

                Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) politika skirta visos Europos geležinkelio linijų, kelių, vidaus vandenų kelių, jūrų laivybos maršrutų, uostų, oro uostų ir geležinkelio terminalų tinklo įgyvendinimui ir plėtrai. Galutinis tikslas - užpildyti spragas, pašalinti kliūtis ir technines kliūtis, taip pat stiprinti socialinę, ekonominę ir teritorinę sanglaudą ES. Dabartinė TEN-T politika grindžiama Reglamentu (ES) Nr. 1315/2013 (https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...LEX:32013R1315).

                Be naujos fizinės infrastruktūros kūrimo, TEN-T politika remiamas inovacijų, naujų technologijų ir skaitmeninių sprendimų taikymas visų rūšių transportui. Siekiama pagerinti infrastruktūros naudojimą, sumažinti transporto poveikį aplinkai, padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir saugą.

                TEN-T sudaro du tinklo "sluoksniai":

                - Pagrindinį tinklą sudaro svarbiausios jungtys, jungiančios svarbiausius mazgus, ir jis turi būti baigtas iki 2030 m.

                - Visapusiškas tinklas apima visus Europos regionus ir turi būti baigtas iki 2050 m.

                Pagrindinio tinklo pagrindą sudaro devyni pagrindinio tinklo koridoriai, kurie buvo nustatyti siekiant racionalizuoti ir palengvinti koordinuotą pagrindinio tinklo plėtrą. Juos papildo du horizontalieji prioritetai - Europos geležinkelių eismo valdymo sistema (ERTMS) (transport.ec.europa.eu/transport-modes/rail/ertms_en (anglų kalba)) ir jūrų greitkeliai (transport.ec.europa.eu/transport-modes/maritime/motorways-sea_en (anglų kalba)). Koridorių ir dviejų horizontaliųjų prioritetų priežiūrą vykdo Europos Komisijos paskirti Europos koordinatoriai.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  #48
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Parašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:
                  Aktyvistas Jon Worth kelia šitas problemas į viešumą. Jo nuomone, realistiškiau pirmiausia sukurti naktinių maršrutų tinklą.
                  https://jonworth.eu/

                  Kaip ten bebūtų, Lietuva pati gali pasidaryti savo naktinį traukinį Varšuva–Kaunas–(Vilnius) vos per porą metų, nelaukdama Rail Balticos naktinių traukinių. Tai jau būtų didžiulis palengvinimas keliaujantiems, turistų ir keleivių pritraukimas. Užbaigus Rail Balticą jau iškart pratęsti turimus naktinius maršrutus iki Berlyno, Prahos, Vienos.
                  Idėja: naktiniai traukiniai į Lietuvą
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    #49
                    Toks naktinis reisas iki kokio Berlyno būtų nerealu, pakeistų avia ir autobusus. Ekologija.

                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      #50
                      In Europe, a Rail Renaissance is Underway - The New York Times (nytimes.com)

                      Comment


                        #51
                        Tender for high-speed TGV between Lisbon and Porto launched - Portugal Resident

                        Comment


                          #52
                          Įdomu, kad net neužsimena apie RB, nors tai kaip ir didžiausias geležinkelių projektas Europoje šiuo metu.

                          Comment


                            #53
                            Polish Pesa increases footprint in Romania with new 62-train contract | Romania Insider (romania-insider.com)

                            Comment


                              #54
                              Siemens ieško admino kuris supranta Windows 3.11 nes yra dar naudojama traukinių srityje
                              https://t.me/uniannet/124729
                              https://www.theregister.com/2024/01/...1_trundles_on/
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #55
                                Kadangi projektas apima kelias Europos valstybes, publikuoju šioje temoje. Geležinkelių koridoriaus Videržemio regionas - Skandinavija projektas lyg ir didesnis už Rail Baltica.

                                Comment


                                  #56
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_1910.jpeg
Views:	751
Size:	227,1 kB
ID:	2176245

                                  Comment


                                    #57
                                    Čia keleivinių traukinių greičių vidurkiai? Ar visų linijų maksimalių greičių vidurkiai?

                                    Comment


                                      #58
                                      Speciau keleiviniu, nes nebutu tokie auksti.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                        Speciau keleiviniu, nes nebutu tokie auksti.
                                        Čia turbūt tik greičiausio serviso keleivinių traukinių vidutinis greitis, nes Prancūzijoje ir Ispanijoje rodo vidutinį HSR traukinių greitį.
                                        Jei įtrauktų ir regioninius traukinius vidurkis būtų daug žemesnis.

                                        Comment


                                          #60
                                          Idiotiškas palyginimas. Latvijoje greitis trečdaliu mažesnis nei Lietuvoje, nors manau savaime aišku kad ten greitis mažesnis tik dėl to kad praktiškai kiekvienas maršrutas stoja Rygos priemiestinėse stotelėse. Lietuvoje tiesiog nėra tiek priemiestinių stotelių kur galėtų traukiniai stoti. Ar čia Latvijoje būtent dėl to traukiniai prastesni?

                                          Nustokime lyginti bananus su kumpiu, nesuprantu kodėl žmonėms atrodo kad tokie žemėlapiai yra geri.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X