Tarkim iš Vilniaus sugalvojau nuvažiuot į Valenciją Ispanijoje. Lietuvos geležinkeliai leidžia planuoti keliones tik šalies viduje. Kitas šaltinis išmeta siūlymus susipirkti bilietus kiekvienoje šalyje atskirai, patiekia 6 nuorodas. Nejau nėra kažkokio tranzitinio vieno traukinio skersai Europos? Google Maps lėktuvo bilieto kainą panašu realistiškai atvaizduoja, bet traukiniais ir autobusais rodo 4 persėdimus ir kaina 8 Eur. Vien traukiniais nėra įmanoma keliaut? Su mašina rodo visur remontus, bet vis tiek keliom valandom greičiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai kitose Europos šalyse
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVien traukiniais nėra įmanoma keliaut?[/ATTACH]
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Vien traukiniais - ieško nuo pat Vilniaus:Tokios kelionės trukmę estimate'ina ~55h. Tiesa ne visi Ispanijos traukiniai yra tarptautinėse sistemose. Ir apskritai tarptautinių traukinių bookinimas su persėdimais yra akmens amžiuje palyginus su lektuvais. Kiekvieną bilietą teks pirkti atskirai, nieks tau negarantuoja connection'o, kiekvienoj šalyje skirtingos vežimo salygos ir pan. Nebent kas turi Eurail Pass'ą arba kokį nors turbo kelionių draudimą gali sau leisti žaisti taip keliaudami.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomiau pamatyt tranzitinių šalių vaizdų ir radiacijos negauni. Jei kas 6 valandos persedinėt kiekvienoj šaly, tai miegojimo vagonu net nepasinaudosi. Net į restoraną nejauku eit, o tai bus "šaukštai po pietų", kai persėst reiks....
Kainos geros gaunasi, jei gerai suprantu, tai pvz. vien nuo Vokietijos iki Šveicarijos 183 Eur. Norisi pirmos klasės? +137,80 Eur.
Tai kam ta Rail Baltica 2 tada, bus "smagu turėti"? Jei tik iki Varšuvos nuvažiuot, tai geriau dviračių taką nutiestų su poilsiaviete pakeliui, su dvirką paimčiau tokį atstumąEU skatina keliones traukiniu, o net nėra bendros el. svetainės su .eu galūne?
Paieškoje išmetami bilietai tik apie Lenkiją, Vokietiją, Austriją ir Šveicariją. Išskleidinėjau rezultatus kelis kartus.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Manau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąManau Rail Baltica yra visų pirma susisiekimui tarp LT, LV, EE. Susisiekimui su Lenkija ir toliau tikiuosi kažkada atsiras naktinių traukinių variantai - eini miegot Vilniuj atsibunti kur nors Vienoj arba Berlyne. Pvz.: nuo žiemos naktinis maršrutas iš Varšuvos į Vieną pratęsiamas iki Miuncheno. Tai 14-15h kelionė, bet tvarkaraštis super patogus - įlipi ~19:00, pamiegi ir išlipi 9:00, kursuoja kievieną dieną pirmyn ir atgal.
- 3 patinka
Comment
-
Parašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:
Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) politika skirta visos Europos geležinkelio linijų, kelių, vidaus vandenų kelių, jūrų laivybos maršrutų, uostų, oro uostų ir geležinkelio terminalų tinklo įgyvendinimui ir plėtrai. Galutinis tikslas - užpildyti spragas, pašalinti kliūtis ir technines kliūtis, taip pat stiprinti socialinę, ekonominę ir teritorinę sanglaudą ES. Dabartinė TEN-T politika grindžiama Reglamentu (ES) Nr. 1315/2013 (https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...LEX:32013R1315).
Be naujos fizinės infrastruktūros kūrimo, TEN-T politika remiamas inovacijų, naujų technologijų ir skaitmeninių sprendimų taikymas visų rūšių transportui. Siekiama pagerinti infrastruktūros naudojimą, sumažinti transporto poveikį aplinkai, padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir saugą.
TEN-T sudaro du tinklo "sluoksniai":
- Pagrindinį tinklą sudaro svarbiausios jungtys, jungiančios svarbiausius mazgus, ir jis turi būti baigtas iki 2030 m.
- Visapusiškas tinklas apima visus Europos regionus ir turi būti baigtas iki 2050 m.
Pagrindinio tinklo pagrindą sudaro devyni pagrindinio tinklo koridoriai, kurie buvo nustatyti siekiant racionalizuoti ir palengvinti koordinuotą pagrindinio tinklo plėtrą. Juos papildo du horizontalieji prioritetai - Europos geležinkelių eismo valdymo sistema (ERTMS) (transport.ec.europa.eu/transport-modes/rail/ertms_en (anglų kalba)) ir jūrų greitkeliai (transport.ec.europa.eu/transport-modes/maritime/motorways-sea_en (anglų kalba)). Koridorių ir dviejų horizontaliųjų prioritetų priežiūrą vykdo Europos Komisijos paskirti Europos koordinatoriai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąParašiau Ievrapeicams, kad nesigavo iki Ispanijos nuvažiuot, pasiūliau sukurt ES įmonę, išsinuomuot nacionalinius šalių geležinkelius ir paleist traukinį nuo Suomijos iki Ispanijos, nuo Vokietijos / Lenkijos iki Graikijos. Be persėdimų, kad įgulos persėstų pasibaigus pamainai. Paminėjau, jog nėra interneto svetainės susikurt kelionę. Dar pasiskundžiau neadekvačia kaina lyginant su lėktuvais. Atrašė:
https://jonworth.eu/
Kaip ten bebūtų, Lietuva pati gali pasidaryti savo naktinį traukinį Varšuva–Kaunas–(Vilnius) vos per porą metų, nelaukdama Rail Balticos naktinių traukinių. Tai jau būtų didžiulis palengvinimas keliaujantiems, turistų ir keleivių pritraukimas. Užbaigus Rail Balticą jau iškart pratęsti turimus naktinius maršrutus iki Berlyno, Prahos, Vienos.
Idėja: naktiniai traukiniai į Lietuvą
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Siemens ieško admino kuris supranta Windows 3.11 nes yra dar naudojama traukinių srityje
https://t.me/uniannet/124729
https://www.theregister.com/2024/01/...1_trundles_on/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąSpeciau keleiviniu, nes nebutu tokie auksti.
Jei įtrauktų ir regioninius traukinius vidurkis būtų daug žemesnis.
Comment
-
Idiotiškas palyginimas. Latvijoje greitis trečdaliu mažesnis nei Lietuvoje, nors manau savaime aišku kad ten greitis mažesnis tik dėl to kad praktiškai kiekvienas maršrutas stoja Rygos priemiestinėse stotelėse. Lietuvoje tiesiog nėra tiek priemiestinių stotelių kur galėtų traukiniai stoti. Ar čia Latvijoje būtent dėl to traukiniai prastesni?
Nustokime lyginti bananus su kumpiu, nesuprantu kodėl žmonėms atrodo kad tokie žemėlapiai yra geri.
- 1 patinka
Comment
Comment