Visai nusigyveno, jei jau anglis tokiu būdu grobia. Turbūt dabar kokiose katakombose jomis šildosi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisai nusigyveno, jei jau anglis tokiu būdu grobia. Turbūt dabar kokiose katakombose jomis šildosiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taigi, žadėtais fotoreportažas iš Lenkijos.
Kasdien (rytinis ir vakarinis) du reguliarūs traukiniai Volštynas - Poznanė - Volštynas yra traukiami garvežio. Volštyne yra didžiausias Lenkijoje išlikęs veikiančių ir komerciškai eksploatuojamų garvežių depas. Visgi, kartais dėl garvežių gedimo, traukinius tempia šilumvežis.
Taigi, būdamas Poznanėje, nusprendžiau pasivažinėti garvežiu traukiamu traukiniu iki Volštyno.
Taigi, labai šaltas spalio pabaigos rytas (buvo apie -5 ar -7 laipsn., gruodas), maždaug apie 8.30 val., Poznanės stotis.
Atvažiuoja.
Tądien važiavo Ol49-7, pagamintas 1951 m. "Fablok" gamykloje, Lenkijoje.
Paskutinis taisė Al1; 2010.12.03, 20:55.
- 1 patinka
Comment
-
Vagonai apšildomi garu, kuris paduodamas per šlangas. Garas veržiasi pro skyles šlangose. Šildo gerai. Vagone buvo pirtis.
Vagonų sąstatas Rytų Vokietijos gamybos. Gretimi vagonai remiasi ant triašiu Jakobso vežimėlių. Durys atsidaro rankiniu būdu, stumiant į šoną. Stumiant vieną varčią, kartu atsidaro ir kita. Durys sandariai neužsidaro. Langai taip pat skylėti. Visgi vagonų viduje dvelkia septintuoju - aštuntuoju dešimtmečiu: liuminescenciniai šviestuvai, dirbtine oda apvilkti suolai, plastiko detalių.
Buvo gaminami vagonų sąstatai, sudaryti ir iš 4 vagonų. Vėliau dalis vagonų buvo perdaryta ir Jakobso vežimėliai pakeisti individualiais kiekvienam vagonui. Tokie rekonstruoti vagonai dar ne retenybė Lenkijoje. Talpa didelė - 4 vagonuose telpa apie 800 keleivių!
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.12.03, 20:55.
Comment
-
Nuo įkyrių smalsuolių apsiginti...
Tęsiu toliau.
Keli kadrai pro langą. Stiklas labai purvinas, nes apneštas suodžiais.
Kažkas labai nekenčia policijos ir nori ją išp...ti
Trosais valdomų iešmų (o gal semaforų) svarmenys.
Volštyno stotyje.
Vagonai perstatomi į kitą kelią.
Garvežys važiuoja į depą apsisukti, pasipildyti vandens ir anglies. Po pietų jis vėl važiuos į Poznanę.
Paskutinis taisė Al1; 2010.12.03, 20:37.
Comment
-
Kad Jums būtų šiek tiek lengviau susigaudyti apie Volštyno stotį, jos dydį ir garvežių kiekį, kelios perspektyvinės nuotraukos.
Žvelgiant nuo Poznanės pusės. Ten, kur važiuoja garvežiai, tiltas aprūkęs.
Einu link depo, kuris yra stoties gale nuo Poznanės pusės.
Nebevažiuojantys garvežiai ir vagonai dviejuose keliuose.
Ten pat, žvilgsnis Poznanės ir depo link. Vėl garvežiai kelyje palei gatvę.
Dar vienas vaizdas link stoties. Už mano nugaros dar keli garvežiai.
Paskutinis taisė Al1; 2010.12.03, 20:54.
Comment
-
Grįžtant nuo depo į stotį, praėjau pro vagonus.
Volštyno stotis.
Pervaža ir senas vokiečių laikų pėsčiųjų tiltas šalia pervažos. Niekas juo nesinaudoja, bet tiltas atnaujintas.
Vokiečių statyta požeminė perėja. Bevaikštant po stotį mačiau, kaip lenkų policininkai vertė keleivius naudotis požemine perėja.
Gamintojo ženklas.
Ir netgi vokiškas peronas.
Dabar stotyje judėjimas nedidelis. Anksčiau čia būta stambaus mazgo.
Visa linija nuo Poznanės iki Volštyno (ir tikriausiai toliau) pastatyta kapitaliai, daug kur ant gan aukšto pylimo. Vos kelios pervažos, nemažai plento tiltų (kurių dauguma nebenaudojama ir sugriuvę ar buvo sugiauti per karą) per geležinkelį, arba geležinkelio tiltų per plentus.
Dvi hidrokolonėlės.
Neveikiantis semaforas.
Nes veikia nauja signalizacija.
Paskutinis taisė Al1; 2010.12.07, 22:42.
Comment
Comment