Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kelio ženkluose tik miestelių pavadinimai yra užrašyti ir lietuviškai, ir lenkiškai, o gatvių pavadinimai - tik lenkiškai.

    Comment


      #42
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Suvalkai


      Stoties manevrinis šilumvežis SM42-136.

      Atvaizdas

      Temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...487#post284487 [apie traukinį Talinas-Šeštokai-(Varšuva)]
      Parašė zanaz Rodyti pranešimą

      O ten tai laukė įstabus aparatas, gausiai siganlizaves pervazose, o garsas tikriausiai prikeltu is numirusiu.
      Atvaizdas
      Lenkijoje populiarus manevrinis SM42 kai kada keleivinį traukinį atitraukia į Šeštokus.

      Comment


        #43
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...487#post284487 [apie traukinį Talinas-Šeštokai-(Varšuva)]


        Lenkijoje populiarus manevrinis SM42 kai kada keleivinį traukinį atitraukia į Šeštokus.
        I Suvalkus traukinys atvaziuoja tempiamas SU45 silumvezio. Nebent del kokio gedimo jis negali toliau vaziuoti, todel i Sestokus siunciamas manevrinis. O i Suvalkus per ta laika atvaziuoja kitas lomokotyvas. Bet turbut taip atsitinka retai.

        Comment


          #44
          (2)M62 pervadintas ST44-1500 (Varšuvoj)

          Comment


            #45
            ED74




            Konstrukcinis greitis 140 km/h

            Comment


              #46
              Nauji SKM traukiniai Varšuvoje











              Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showth...779244&page=10

              Comment


                #47
                EP09 Lenkijoje










                Siemens E-183





                Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showth...=779244&page=9

                Comment


                  #48
                  geru riedmenu turi lenkai, bet ir blogu dar uzsilike nemazai...

                  Comment


                    #49
                    Nelinksma naujiena:

                    Lenkijoje susidūrė du keleiviniai traukiniai

                    "Per Slupsko ir Ščecineko miestų kursuojančių traukinių avariją 23 žmonės sužeisti, 5 sunkiai, praneša Lietuvos radijas.<..>"

                    Pilnas straipsnis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=0&id=5528043

                    Comment


                      #50
                      Atrodo, Lenkijoje į geležinkelių modernizavimą žiūrima taip pat rimtai, kaip ir į kelių:


                      Svarstoma net galimybė statyti greitąsias traukinių linijas Varšuva-Lodzė-Poznanė/Wroclavas. Aišku liūdna, kad mums taip svarbios RailBalticos rekonstrukcija nukelta į aptakiai apibrėžtą "po 2020" ateitį.

                      Pats prieš dvi dienas pirmą kartą pasinaudojau Lenkijos geležinkelių paslaugomis. Važiaviau InterCity traukiniu iš Varšuvos į Vroclavą, per Katovicus. Tikėjausi kažko baisaus, bet buvau maloniai nustebintas. Aišku, Varšuvos centrinė stotis atrodo ir kvepia nelabai maloniai, bet ir ten yra kažkokių teigiamų poslinkių nuo to karto kai ten teko lankytis prieš 6 metus. Važiavau Intercity Ekspresu EIC 1607 "Odra", su keturiais antros klasės vagonais, restoranu ir dviem pirmos klasės vagonais. Tiksliai nežinau, bet spėju, kad vagonai yra seno modelio modernizuoti. Vis dėlto, viskas viduje buvo tikrai patogu ir šiuolaikiška. Patiko rozetės nešiojamiems kompiuteriams, elektroninis temperatūros reguliavimas kiekvienoje kupė, modernūs tualetai, informaciniai ekranai vagonuose. Labai mažai triukšmo ir vibracijos. Nustebino ir tai, kad didžiąją kelio dalį iš Varšuvos į Katovicus traukinys važiavo stabiliu 160 km/h greičiu ir stojo vos keliose stotelėse. Paskui, tikriausiai dėl kelio darbų, greitis kai kur neviršijo 50-60 km per valandą. Vis dėlto ~500 km buvo įveikti per 5h05min. Vroclavo stotis pasitiko renovacijos įkarštyje, jos pagrindinė dalis yra visiškai uždaryta. Sprendžiant iš tragiškos peronų būklės akivaizdu, kad renovacija buvo neišvengiama, ji turėtų būti baigta iki EURO2012 futbolo čempionato. Apskritai visos stotys, kurias pervažiavome buvo visiškai apleistos ir baisios, čia Lenkijai tikrai reikia stipriai padirbėti.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        #51
                        Construction of fast train connection between Warsaw's Chopin Airport and the city center :













                        Should be ready at the end of next year.

                        Comment


                          #52
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #53
                            i tanka judanti uznesa

                            Comment


                              #54
                              Man jis labai patiko.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #55
                                primena toki dizaina kaip is kokio HALO zaidimo bet zinoma noreciau kad iseitu po kazkiek laiko pamatyti ji riedant tarp kokios Varsuvos ir Lodz, arba Vroclavo

                                Comment


                                  #56
                                  man tai kažkoks išsigimimas o ne traukinio prototipas...

                                  Comment


                                    #57
                                    Lenkiska aerodinamika- kirviu
                                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                      Lenkiska aerodinamika- kirviu
                                      O rusiška - plytos forma.

                                      Comment


                                        #59
                                        Galim tyčiotis, bet patys kol kas nieko nesukūrėme. Tarpukarį palikime nuošalyje, o TEM-TMH tik surinkti iš gatavų mazgų. Analogiškai ir ČME3 bei TGK2.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.10.20, 18:24.

                                        Comment


                                          #60
                                          Tikrai, kai patys neturime kritikuoti kitus kažkaip nevisai sveika.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X