Pats Skandavos terminalas yra ne šalia magistralinės linijos, o už kokio kilometro nuo jos į rytus. Tuo tarpu magistralinė linija Skandava - Železnodorožnyj (1435 mm) praktiškai nenaudojama, nors ir palaikoma.
Paskutinė pervaža Lenkijoje prieš sieną.
Ties pervaža sienos su Rusija link. Iki sienos 1,9 km. Tolumoje matosi kontrolės vartai - ten siena. Kelias dešinėje 1520 mm.
Ties pervaža, vaizdas atgal, Skandavos stoties link. 1435 mm kelias. Ten toliau anksčiau būta papildomos Vielevo stoties. Ji buvo Skandavos pasienio komplekso dalimi. Stotis buvo įrengta po Antrojo pasaulinio karo, bet ne iš karto, o išaugus eismui per sieną. Vandens bokštas buvo tai stočiai pastatytas. Šiuo metu nuo stoties tik jis ir belikęs.
Ten pat, 1520 mm kelias į terminalą.
Vielevo stoties vandens bokštas.
Paskutinė pervaža Lenkijoje prieš sieną.
Ties pervaža sienos su Rusija link. Iki sienos 1,9 km. Tolumoje matosi kontrolės vartai - ten siena. Kelias dešinėje 1520 mm.
Ties pervaža, vaizdas atgal, Skandavos stoties link. 1435 mm kelias. Ten toliau anksčiau būta papildomos Vielevo stoties. Ji buvo Skandavos pasienio komplekso dalimi. Stotis buvo įrengta po Antrojo pasaulinio karo, bet ne iš karto, o išaugus eismui per sieną. Vandens bokštas buvo tai stočiai pastatytas. Šiuo metu nuo stoties tik jis ir belikęs.
Ten pat, 1520 mm kelias į terminalą.
Vielevo stoties vandens bokštas.
Comment