Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Šiaip dvejopi jausmai dėl šito maršruto. Iš vienos pusės, smagu, kad pagaliau grįžta normalus dieninis susisiekimas geležinkeliais su Lenkija. Iš kitos pusės, tas ilgas važiavimo laikas neatrodo gerai. Kaunas-Varšuva-Vroclavas su saugiu 45min persėdimu iš autobuso į traukinį Varšuvoje gaunasi 11h vs šito traukinio 12.5h, kur vistiek reikia persėsti. Vis dėlto, kol dėl neaiškių priežasčių nėra normalių nenaktinių autobusų reisų iš Lietuvos į Varšuvą, tol traukinys turės pranašumą tame, kad elementariai nereikės miegoti autobuse. O ir šiaip šitos problemos kažkaip kardinaliai neišspręsi kol lenkai nesusitvarkys geležinkelio tarp Balstogės ir Lietuvos sienos.
Visgi lieka daug klausimų dėl laiko taupymo. Kodėl Balstogėje taip ilgai užtruks lokomotyvo keitimas? Kodėl negalima PKP vagonų varyti iki pat Kauno, sutaupant keliolika persėdimo Mockavoje minučių, jei jiems vistiek teks nakvoti Lietuvoje? Kodėl LTG ir PKP negali pasiekti susitarimo, kad LTG 1435mm vėžės M62 galėtų važiuoti iki pat Suvalkų ir ten jau iš kitos sąstato pusės būtų prijungtas PKP lokomotyvas ir atvirkščiai, kas leistų sutaupyti laiko krypties keitimui (čia gal jau kažkas iš techninės pusės galėtų geriau paaiškinti, tai sorry jei nusišnekėjau)? Manau, pasistengus galima kokias 40min išspausti, kas Kaunas-Varšuva atkarpoje gerokai priartintų prie autobuso važiavimo laiko.
Bet all in all, smagu, kad bent jau toks maršrutas bus, ir dar gerai pritaikytas prie toliau į Centrinę Europą važiuojančių traukinių. O ir pats Vroclavas svarbus miestas tiek verslo prasme, tiek kaip turistinis objektas, tai susisiekimas su juo irgi nuteikia pozityviai.
Comment