Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Privatininkas "Lotos". BR285-126 su pora cisternų Augustavo stotyje.


    Paskutinis taisė Al1; 2019.09.19, 22:16.

    Comment


      Kaimynai su Rail Baltica nesnaudžia: iki šių metų pabaigos ketinama pasirinkti Balstogės aplinkkelio trasą (šaltinis). Aplinkkelis reikalingas Balstogės GS ir kelio į Suvalkus tiesioginiam sujungimui.

      Galimi variantai (iš SCC):
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Bialystoke po 2 metų vykdytos rekonstrukcijos atidarytas geležinkelio stoties pastatas. Stoties interjeras (bent jau keleivių salės) atkurtos tokios, kokios buvo prie caro.

        https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212716

        https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212717

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Bialystoke po 2 metų vykdytos rekonstrukcijos atidarytas geležinkelio stoties pastatas. Stoties interjeras (bent jau keleivių salės) atkurtos tokios, kokios buvo prie caro.

          https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212716

          https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212717
          Interjero rekonstrukcija atrodo labai neblogai, bet tie pigūs stikliniai tūriai stipriai gadina vaizdą. Na ir aišku pilkos plastikinės durys prie kasų - yra viršūnė . Kitaip reikėtų spręsti.
          Paskutinis taisė Perfect; 2020.10.02, 11:07.

          Comment


            Aišku, kad suchaltūrino, buvo galima ir geriau. Kas dėl stiklinių sienelių, tai tokiame pastate nelamai įmanoma kitaip padaryti keleivius aptarnaujančiųs erdvių padalinimą. Nebent medines (tikro medžio) su raižiniais ir pan. dekoru ir su stiklu sieneles statyti...

            Comment


              Turbūt nedaug kas žino apie tai, kad 1995 metais TGV važinėjo Lenkijos keliais, nors ir neilgai. Galbūt lenkams buvo kilęs noras pirkti sau TGV traukinius?

              Comment


                Tai ir nusipirko. Ne TGV bet vis tiek iš Alstom

                Comment


                  Ilgai galvojo

                  Comment


                    Pinigų neturėjo, o ir geležinkelių būklė buvo tokia, kad iš tų traukinių jokios naudos nebūtų buvę.

                    Comment


                      Fotoreportažas Varšuva (Varšuva Rembertuvas) - Čyževas. Ruožas rekonstruotos RB projektro rėmuose. Nors gabaliukas Varšuvoje iki Zielionskos stoties tikriausiai ir iš kitų projektų, kaip ir Rembertuvo stoties kelių rekonstrukcija.

                      Pradedu nuo Varšuvos Rembertuvo stoties rytinio kelyno galo. Čia prasideda jungtis su buvusia Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelio linija (su Zielionkos stotimi joje). Pačios Rembertuvo stoties nefotografavau, nes pokyčiai nedideli, pagrinde tai stotis buvo aptverta garsą slopinančia sienele.

                      Jungiamoji linija yra dvikelė, tačiau prie Rembertuvo stoties prisišlieja atskirai keliai, kuriais eismas vyksta į Varšuvą ir iš Varšuvos.
                      Jungties kelias į Varšuvą. Jis kerta gatvę viename lygyje, yra pervaža. Vaizdas Rembertuvo stoties pusėn.



                      Ten pat, vaizdas atgal.



                      Kelias iš Varšuvos iš Rembertuvo stoties išeina kita trasa, kerta geležinkelio liniją į Terespolį (toliau į Brestą) viaduku. Rekonstruojant geležinkelį, buvo pastatytas naujas viadukas vietoje seno. Vaizdas iš rytinės pusės, tolumoje Varšuvos Rembertuvo stotis.



                      Viadukas tęsiasi ir per lygiagrečiai geležinkeliui einančią gatvę, kurią linija į Varšuvą kerta viename lygmenyje.



                      Čia ta vieta, kur jungtis tarp Zielionkos ir Varšuvos Rembertuvo stočių išsiskiria. Vaizdas Rembertuvo link.



                      Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



                      Ten pat. Pravažiavo KM priemiestinis traukinys Rembertuvo link. Iki rekonstrukcijos priemiestinių traukinių šia jungtimi važiavo mažiau nei dabar.

                      Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:46.

                      Comment


                        Rekonstruojant jungtį buvo įrengta nauja priemiestinių traukinių stotelė Varšuva Mokry Lug (Warszawa Mokry Ług). Vaizdas Zielionkos link ir Varšuvos Rembertuvo krypties peronas.



                        Ten pat. Zielionkos krypties peronas. Tarp peronų yra pervaža.



                        Kita stotelė - Zielionka Bankova. Ji jau nebe Varšuvos ribose, ji atskiro miesto - Zielionkos - ribose. Vaizdas Zielionkos link. Varšuvos Rembertuvo krypties peronas. Pervažos čia nėra, bet yra reguliuojama pėsčiųjų perėja tarp skirtingų krypčių peronų.



                        Varšuvos Rembertuvo krypties peronas kiek iš arčiau.



                        Zielionkos krypties peronas. Dešinėje matosi automobiliai. Juos čia palieka žmonės, tęsiantys kelionę traukiniu. Jokios P+R čia nėra, automobiliai stovi gatvėje ir ant žvyro.


                        Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:48.

                        Comment


                          Zielionkos stotis. Vaizdas nuo perono galo Varšuvos link. Tiesiai - Varšuva Vilenska. Kairėn suka jungtis su Varšuvos Rembertuvo stotimi.

                          Rekonstruojant Zielionkos stotį, buvo įrengtas požeminis pravažiavimas po geležinkeliu, kuris yra priekyje ir kurio turėklai matosi dešinėje nuotraukos pusėje. Taip pat buvo nugriautas tarpukarinis stoties pastatas bei peronai apie šimtą metrų patraukti Belostoko kryptimi.



                          Kiek paėjus peronu. Vaizdas Varšuvos link. Patenkimas į peronus dviem požeminėmis perėjomis, esančiomis peronų galuose. Anksčiau buvo galima patekti tik iš vakarinės pusės nuo pervažos.



                          Dar kiek paėjus peronu rytų link. Paviljonas. Jame nebeliko kasos. Dėl Koleje Mazowieckie nenoro mokėti PKP PLK SA už kasas, kasos yra konteineriuose miestui, o ne geležinkeliui priklausančioje teritorijoje netoli įėjimo į požeminį praėjimą. Peronuose yra tik bilietų automatai.
                          Kairėje pusėje, kur stovi elektrinis traukinys, yra įrengtas naujas peronas. Anksčiau jo nebuvo, buvo tik tas vienas. Naujas peronas skirtas traukinių, važiuojančių jungtimi į (iš) Varšuva Rembertuvas stotį. Peronas, esantis iš dalies senojo vietoje yra skirtas traukiniams, važiuojanties į (iš) Varšuva Vilenska. Kairysis kelias (žiūrėti nuotr.) yra atvykstantiems iš Varšuvos, o dešinysis - vykstantiems į Varšuvą traukiniams. Antrasis iš dešinės kelias nuotraukoje yra skirtas tolimojo susisiekimo traukinių eismui iš (ir tikriausiai į) Varšuvos.



                          Kelias prie perono Varšuvos link. Dešinysis kelias skirtas aplenkti Zielionkos stoties peronus, bet lyg ir nenaudojamas tolimojo susisiekimo eismui.



                          Vaizdas nuo naujojo perono.



                          Naujasis peronas ir paviljonas.



                          Paviljonas (Varšuvos Vilenskos krypties) išlaikantis tarpukario Varšuvos mazgo paviljonų architektūrinį stilių.



                          Būnant apie pusvalandį stotyje, pravažiavo virš 10 traukinių abiem kryptimis. Eismas intensyvus, keleivių daug.



                          Nuo perono galo Belostoko link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:00.

                          Comment


                            Anskčiau tiltas per Dluga upę Zielionkoje buvo tolokai nuo perono, o juos paslinkus gavosi, kad peronai beveik įsiremia į upę.
                            Taigi, nuo Zielionkos prasideda 4 kelių ruožas. Čia dar matosi penktas kelias, bet keliai tolumoje sueina į keturis. Nuo Zielionkos iki Volomino Slonečnos stotelės priemiestinio ir tolimojo susisiekimo eismas yra atskirtas. Tolimojo susisiekimo traukiniai nestoja Zielionkoje, jie stoja tik Volomine. Iki rekonstrukcijos Volomine jie nestodavo. Tolimojo susisiekimo keliai eina piečiau priemiestiniam eismui skirtų kelių.



                            Tiltas iš šono. Naujas.


                            Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:02.

                            Comment


                              Visų stotelių linijoje nefotografavau. Sekanti stotelė, kurioje fotografavau - Kobylka.

                              Tipinis peronas, skirtas abiejų krypčių traukiniams sustoti. Kairėje du keliai - tolimojo susisiekimo. Vaizdas Varšuvos link.



                              Nuo perono galo Belostoko link.



                              Irgi nėra jokios kasos, kasos konteineriuose yra ne geležinkeliui priklausančioje teritorijoje. Išlikusi pervaža.



                              Bebūnant Kobylkoje pravažiavo traukinys Varšuva - Suvalkai (Ančia). Skystas, tik 8 vagonai. Ir tai vasarą. Būdavo daugiau.

                              Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:07.

                              Comment


                                Volominas. Vakariniame kelyno gale vietoj pervažos įrengtas viadukas.



                                Volomino stotis. Vaizdas Varšuvos link.



                                Paviljonai. Yra du peronai. Abu naudojami priemiestiniams traukiniams, o vienas iš jų, tas, kuris arčiau, ir tolimojo susisiekimo traukiniams. Volomine baigiasi dalies priemiestinių traukinių maršrutas.



                                Peronai ir keliai, Varšuvos link.



                                Nuo perono galo, Belostoko link. Tolumoje matosi krovininė stoties dalis. Peronai Volomine paslinkti kelis šimtus metrų Varšuvos link. Tie du seni namai dešinėje - anksčiau ties jais buvo peronų galai ir pėsčiųjų tiltas, o aikštelėje prie tų namų buvo autobusų "stotis". Aplinkos tvarkymo darbai prie stoties ir aplinkinių teritorijų dar nebaigti, bet jie vykdomi ne RB projekto rėmuose.
                                Geležinkelio stoties pastato Volomine nebuvo, nėra jo ir dabar. Jokių kasų, laukimo salės ar tualeto stotyje NĖRA. Kaip ir Zielionkoje.



                                Priemiestinis traukinys Volomine.



                                Krovininėje Volomino stoties dalyje stovėjo šitas SM42 šilumvežis su pusvagoniais.



                                Pusvagoniais prie rampos, kuri pereina sklandžiai į gatvę.

                                Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:13.

                                Comment


                                  Kita stotelė - Volominas Slonečna.

                                  Ji yra rytinėje miesto dalyje. Iki rekonstrukcijos tai buvo eilinė stotelė su dviem keliais. Dabar iki Slonečnos pratęsti kai kurie priemiestiniai maršrutai, kurie anksčiau baigdavosi Volomine. Nes šalia yra didelis prekybos centras.
                                  Volominas Slonečna Varšuvos link.



                                  Vaizdas nuo aklikelio, Varšuvos link.



                                  Priemiestinis traukinys.



                                  Vaizdas nuo Slonečnos perono Belostoko link. Čia po bėgiais yra pravažiavimas po geležinkeliu, o anksčiau buvo pervaža.



                                  Volominas Slonečna stotelės rytinis kelyno galas. Vaizdas Varšuvos link.



                                  Ten pat. Vaizdas Belostoko link. Keturių kelių linijos ruožas baigiasi, toliau jau tik dvikelis.



                                  Tęsinys bus.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 21:16.

                                  Comment


                                    Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

                                    Vroclavas 7:15
                                    Varšuva C 11:28 - 11:45
                                    Mockava 19:06

                                    Mockava 10:45
                                    Varšuva C 16:15 - 16:32
                                    Vroclavas 20:50

                                    Tikriausiai tai bus naujas traukinių poras Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų. Gaila, važiuos šiek tiek ilgai: traukiniai sustos Suvalkuose beveik 20min (reikia keisti važiavimo kryptį) ir Balstogė daugiau negu 40min (keisti lokomotyvą). Man tai atrodo gana daug laiko, bet vis tiek būčiau labai patenkintas jei traukiniai tikrai važiuotų...

                                    Be to: Varšuvoje bus galimybė neilgai laukiant (beveik kasdien) persėsti iš kito traukinio iš Berlyno/į kitą traukinį į Berlyna. Laukiant apie 2val. būtų irgi prijungimas su naktiniais traukiniais iš Vienos/Pragos ir į Vieną/Pragą.

                                    Comment


                                      Tuomet sveikinimus perduoda autobusų operatoriai, kurie visi važiuos trumpiau nei šis traukinys. Dabar lenkai su lokomotyvo keitimu susitvarko Bialystoke per 25 min. Suwalkuose galima susitvarkyti per 10 min. Tai jau kaip ir 34 min susitaupytų. Tarp kitko, kodėl lokomotyvo nekeičia Sokolkoj? Jau gi nuo ten elektrifikuota yra.

                                      Comment


                                        Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                        Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

                                        Vroclavas 7:15
                                        Varšuva C 11:28 - 11:45
                                        Mockava 19:06

                                        Mockava 10:45
                                        Varšuva C 16:15 - 16:32
                                        Vroclavas 20:50

                                        Tikriausiai tai bus nauja traukinių pora Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų.
                                        Ačiū už įdomias naujienas.

                                        Turbūt atėjo laikas atskirai temai apie veikiantį geležinkelio maršrutą Lietuva - Lenkija. Konkrečių stočių kol kas neišeina nurodyti, nes maršrutai priklausomai nuo laikotarpio varijuoja:
                                        Balstogė - Kaunas (veikė iki Covido)
                                        Varšuva - Šeštokai (teko važiuoti dar 2005 metais).
                                        Vroclavas - Mockava (šios dienos naujiena).

                                        Comment


                                          Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                          Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

                                          Vroclavas 7:15
                                          Varšuva C 11:28 - 11:45
                                          Mockava 19:06

                                          Mockava 10:45
                                          Varšuva C 16:15 - 16:32
                                          Vroclavas 20:50

                                          Tikriausiai tai bus naujas traukinių poras Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų. Gaila, važiuos šiek tiek ilgai: traukiniai sustos Suvalkuose beveik 20min (reikia keisti važiavimo kryptį) ir Balstogė daugiau negu 40min (keisti lokomotyvą). Man tai atrodo gana daug laiko, bet vis tiek būčiau labai patenkintas jei traukiniai tikrai važiuotų...
                                          Varšuva- Vroclavas keliu yra beveik tiek pat, kiek Varšuva - Lazdijai, bet geležinkeliu laikai skiriasi apie 1,5 karto.
                                          Ko gero daug įtakoja nelabai kokios būklės geležinkelių tinklas šiauriau Bialystoko.

                                          Iš kitos pusės, Vroclavas 7:15 - Kaunas ~20:40 yra labai gerai. keliu, su visais pa.yžimais ir pavalgymais gaunas labai panašiai, jei nevažiuoji kaip išprotėjęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X