Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Hey,

    Planuojam pasiekti Bratislava traukiniu, tik susidūrėm su problema, kad bilietai parduodami tik tiesiogiai Varšuvos centrinėje stotyje pagal https://www.intercity.pl/en/ duomenis. Gal kažkas apturėjo panašią kelionę ir žino kaip išsisukt iš padėties?

    PS. Turiu omeny, kad bilietus gaut nuotoliniu būdu.

    Gal tiesiog kažko nemoku ir nerandu.

    Ačiū

    Comment


      Lenkijoje internetu bilietai į tarptautinius traukinius neparduodami. Slovakijos geležinkeliai internetu parduoda. Reikia žiūrėti tenai. Bet nereikia daryti tragedijos, Varšuvos stotyje su 99 proc. tikimybe bilietai bus išvykimo dieną likus kelioms valandoms iki išvykimo ar netgi mažiau. Ne tie laikai, kad bilietų trūktų.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Lenkijoje internetu bilietai į tarptautinius traukinius neparduodami. Slovakijos geležinkeliai internetu parduoda. Reikia žiūrėti tenai. Bet nereikia daryti tragedijos, Varšuvos stotyje su 99 proc. tikimybe bilietai bus išvykimo dieną likus kelioms valandoms iki išvykimo ar netgi mažiau. Ne tie laikai, kad bilietų trūktų.
        Tai kaip suprantu ramiai gali vykti į Varšuvos stotį ir pirkt bilietus. Čia dar radau tokį puslapį kaip suprantu prancūzų - https://en.oui.sncf/en/ Čia pasižiūrėjus kaip ir galima matau įsigyt tuos bilietus, bet ar verta? Kitas klausimas ar išvis verta judėt traukiniu iki Bratislavos? Gal geriau pasirinkt kitą TP?

        Comment


          Tame Prancūzijos geležinkelių puslapyje trečiųjų šalių bilietų kainos užkeltos apie 2 kartus. Bilietų kasose turi būti. 100 proc. garantijos nėra, bet kad nebus, tikimybė yra maža.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.02.26, 07:54.

          Comment


            Parašė Micr0sz Rodyti pranešimą

            Tai kaip suprantu ramiai gali vykti į Varšuvos stotį ir pirkt bilietus. Čia dar radau tokį puslapį kaip suprantu prancūzų - https://en.oui.sncf/en/ Čia pasižiūrėjus kaip ir galima matau įsigyt tuos bilietus, bet ar verta? Kitas klausimas ar išvis verta judėt traukiniu iki Bratislavos? Gal geriau pasirinkt kitą TP?
            Pradėk nuo to iš kur vyksti. Toliau kaip svarbu laikas/kaina/patogumas. Jei nenusipirkęs bilietų iš anksto - kaip gerai gaudaisi netikėtose situacijose, kaip gaudaisi geografiškai, erdvėj, kiek nusiteikęs nuotykiams. Šiaip metų laikas ne pats geriausias tokiai kelionei, jei nesusiplanavęs trumpų persėdimų, be to anksti temsta - labai pabosta juoduma už lango.
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė zanaz Rodyti pranešimą

              Pradėk nuo to iš kur vyksti. Toliau kaip svarbu laikas/kaina/patogumas. Jei nenusipirkęs bilietų iš anksto - kaip gerai gaudaisi netikėtose situacijose, kaip gaudaisi geografiškai, erdvėj, kiek nusiteikęs nuotykiams. Šiaip metų laikas ne pats geriausias tokiai kelionei, jei nesusiplanavęs trumpų persėdimų, be to anksti temsta - labai pabosta juoduma už lango.
              Išvyksim iš Kauno. Domiuosi šiek tiek anskčiau, nes kaip tik viskas planavimo stadijoje, kelionė nusimato ~ balandžio mėn. Manau su vienu iš tarptautiniu vežėju iki Varšuvos centrinės stoties nusigausiu, o tada gal ir netyčia pavyks bilietus gaut.

              Comment


                Reikia turėti omenyje, kad tiesioginiai traukiniai gal tik 2 ar 3, o visi kiti variantai, kuriuos siūlo PKP, yra su persėdimais ir reikia žiūrėti, ar persėdimui paliekama pakankamai laiko, nes persėdimai nėra garantuojami, jei traukinys vėluos. Be to važiuojant su persėdimais vargu ar parduos vieną bilietą. Kiekviename etape reikės pirkti naują bilietą. O tam reikia laiko. Lenkijoje dabar griežta tvarka - jei bilieto kasoje nenusipirkai, ar aplamai nėra kasos stotyje, ir neatėjai pas konduktorių iš karto įlipus, bus bauda ir taškas. Seniau galima buvo atsisėsti ir laukti kol pats konduktorius ateis...

                Comment


                  Istorinis geležinkelis Varėna - Alytus - Šeštokai - Suvalkai - Augustavas - Gardinas

                  Rusijos imperijos strateginis geležinkelis Orany - Olita - Szostaki - Suwałki - Augustów - Grodno (tuometinė slaviška ortografija) buvo nutiestas 1899 m.
                  Jo keista konfigūracija, mažos kreivės ir artumas pasieniui reiškė aiški, kad geležinkelio pagrindinis tikslas - pristatyti kuo daugiau kariuomenės ir karinių medžiagų į Vokietijos imperijos pasienį. Geležinkelis jungėsi su Prūsijos geležinkeliais linija Suvalkai- Marggarabowa.

                  Rusijos imperijos geležinkelių žemėlapis (apie 1900-1905 m.) fragmentas

                  http://maps.mapywig.org/m/Russian_an...оссии_ca 1900-k_001_ktk1-0-25.jpg

                  Po I pasaulinio karo Lietuvai atiteko ruožas nuo Varėnos (Artilerijos st.) iki Alytaus ir toliau iki Šeštokų - Mockavos . Tame ruože liko daug garvežių ir kitų riedmenų. Skubiai per keletą metų buvo nutiestas geležinkelis nuo Kazlų Rūdos pro Marijampolę iki Šeštokų. Dėl prastos Alytaus tilto būklės eismas nuo Alytaus iki Artilerijos stoties buvo nutrauktas.

                  Lenkijoje liko keista linijų konfigūracija - iš Varšuvos į Augustavą ar Suvalkus geležinkeliu buvo galima patekti tik per per Gardiną. Į Suvalkus teoriškai buvo galima patekti ir geležinkeliu iš Rytpūsių (iš Marrgabowa / Treubured Olecko). Kadangi Lenkijos Respublika turėjo įveikti padalijimų tarp trijų imperijų padarinius, ji turėjo kitus geležinkelio tinklo prioritetus (pvz. , sujungti Krokuvą ir Varšųvą ar Sileziją ir Gdynės uostą)

                  1922 m. Lenkijos ir kaimyninių šalių geležinkelių žemėlapis
                  (paspaudus-didesnis vaizdas)


                  1935 m. Lenkijos topografinis žemėlapis tarp Dombrovos (Dąbrowa) ir Gardino (Grodno)
                  Lapas P34 S37 Grodno Zachód

                  (paspaudus-didesnis vaizdas)

                  Visi ankstesni žemėlapiai - iš www.mapywig.org

                  Po II pasaulinio karo vėl pasiekeitė sienos.
                  Lietuvoje ruožas po karo buvo naudojama tik ruožas nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų. Eismas ruožą tarp Šeštokų ir Alytaus buvo atkurtas 1959 m. Europinio pločio ruože Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena nepatvirtintais duomenimis buvo naudojamas kai Sovietų kariuomenė rengėsi invazijoms neklusnioms tautoms malšinti (1956 m. į Vengriją ir 1968 m. į Čekoslovakiją)
                  Baltarusijos TSR teritorijoje atsidūrė 14,1 km šio geležinkelio ruožas nuo Lososnos iki Lenkijos sienos.

                  Lenkijoje šis istorinis geležinkelis išvis "pakibo" atsiradus Lenkijos - Sovietijos sienai ties Gardinu. Suvalkai ir Augustavas jungėsi su Lenkijos geleležinkelių tinklu tik per buv. Rytų Prūsijos geležinkelius (linija Olecko-Suwałki). Lenkijoje eismas iki Trakiškių (Trakiszki) stoties buvo atkurtas 1947 metais. Važinėjo traukinys Ełk-Trakiszki
                  Linija nuo Suvalkų per Augustavą - Dombrovą (Dąbrowa) iki Lenkijos -TSRS sienos ties Nowy Dwór (st. Bielany Białostockie) veikė maždaug iki 1960 metų, Vėlaiu šis apie 23 km ruožas buvo išardytas.
                  Apie 1961-1963 buvo nutiestas geležinkelis nuo buvusios linijos į Gardiną šiauriau Balstogės Dombrovos (Dąbrowa Białostocka) iki Sokulkos (Sokółka).
                  1961.12.15 d. atidarytas eismas ruože Sokółka-Sidra, o 1963.12.17 Kamienna Nowa

                  Sovietinis 1982-1986 m. žemėlapis.
                  Lapas N34-024 Grodno (Gardinas)

                  Žemėlapis iš https://maps.vlasenko.net/

                  Ta vieta, kur pasiekitė geležinkelio trasa Lenkijos istorinaime gležineklių atlase vadianama "istorinė vieta 40" (Miejsce Historyczne 40). Tai linijos Nr. 40 linijos Suvalkai - Sokulka taškas Kamienna Nowa gyvenviete (neoficailus pavadinimas Kamienna Nowa-Kolonia).

                  Buvusi linija iki gardino dabartiniame www.zumi.pl žemėl;apyje


                  "Istorinis taškas 40" www,mapy.cz žemėlapyje


                  "Istorinis taškas 40" topografiniame maps.google.lt žemėlapyje


                  Apie 28,6 km liniją Nr. 51 Suvalkai-Trakiškiai ir jo stotis: http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...kraj=pl&poz=51
                  Apie liniją Nr.40 Sokulka - Suvalkai (37,9 km naują ruožą iki "istorinės vietos 40" ir likusi linijos iki Suvalkų): http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...kraj=pl&poz=40
                  Apie išardytą 23,3 km ruožą liniją 40a/ Bielany Białostockie - Miejsce Historyczne 40 ir jos stotis (lenkų kalba): http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...pl&poz=40a

                  Comment


                    Per liniją Trakiškiai - Suvalkai - Sokulka Lietuvos geležinkeliai jungiasi su Lenkijos ir Europos geležinklių tinklu
                    Geležinkelio linijos Suvalkai-Sokulk (Suwałki-Sokółka) tiltas per Biebžos (Bierrza) upę.
                    Jis yra netoli Ostrowie Biebrzańskie stotelės


                    Žemėlapis iš www.mapy.cz

                    Foto 2018.05






                    Comment



                      Geležinkelis Brestas - Balstogė - Karaliaučius nutiestas caro ir kaizerio laikais laikais.
                      Vokietijos pusėje esimas atidarytas 1866-1871 m. Per tuometinę Rusijos-Vokietijos sieną atidarytas 1873 metais

                      Geležinkelio Balstogė-Elkas-Korše-Olštynas (Białystok-Ełk-Korsze-Olsztyn) pervaža atkarpoje tarp Grajevo ir Osovco tvirtovės (Grajewo- Osowiec Twierdza)



                      Foto 2018.05










                      Comment


                        Pokaryje buvusi geležinkelio linija Gardinas - Suvalkai Lenkijos teritorijoje keleivių pervežimams veikė tik nuo Suvalkų iki Kamiennos Nowos. Ir tai ne iš karto po karo. Iki sienos su Baltarusija (tada TSRS) nebent buvo naudojama kaip krovininė linija. Nes peržiūrėjau visus Lenkijos pokario tvarkaraščius ir nei viename iš jų nėra tvarkaraščio iki sienos su Baltarusija.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.05.28, 20:04.

                        Comment


                          Kelios nuotraukos iš Augustavo.
                          Vasaros sezoninis traukinys Suvalkai - Varšuva - Poznanė - Ščecinas - Svinouiscis. SM42-380.



                          Rytinis priemiestinis į Suvalkus. SA133-012.



                          SM42-1030 manevravo Augustavo stotyje.



                          "Hańcza" Krokuva - Varšuva - Bialystokas - Suvalkai su SM42-193 atvyksta į Augustavo stotį. Traukinys dalį vagonų palieka Bialystoke. Be to atskiromis dienomis su juo važiuoja lenkų vagonai Krokuva - Gardinas.



                          "Hańczos" keleiviai.



                          Augustavo stoties pastatas. Pastatą išpirko miestas, nes PKP buvo jį pardavęs verslininkui, kuris nieko su pastatu nedarė. Žadama pastatą suremontuoti, vėl veiks keleivių laukimo salė ir turizmo informacijos centras. Netrukus po to, kai buvau, po kelių savaičių į stoties langus ir duris buvo sumontuoti kažkokie tai skydai su plakatais.

                          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.12, 10:55.

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	476,2 kB
ID:	1663555
                            Šiandien 13:47h. traukinyje Bialystok - Wieglinec (atkarpa Bialystok - Warszawa): sėdimų vietų yra TIK ANT ŽEMĖS

                            Comment


                              Smagu turėtų būti eit į/iš tualeto su tiek žiūrovų.

                              Comment


                                (...)Šitas ukrainiečių traukinys mums nei tinkamas, nei pigus, nei patogus.

                                Dėl Varšuvos, tai čia jau su PKP IC reikia tartis, kad būtų leidžiami tiesioginiai vagonai iki Kauno. Tačiau artimiausiu metu nieko nebus, nes kitais metais Lenkijoje žadama uždaryti geležinkelį tarp Malkinios ir Bialystoko rekonstrukcijai RB rėmuose. Žadėjo dar šiemet, bet viskas užsitęse.
                                Taip pat LG turi įrengti signalizaciją RB. Priešingu atveju nafig toks vilkimasis reikalingas, o už 2-3 metų Lenkija baigs autostrada į Varšuvą, tai kelionės laikas autobusu dar sutrumpės...
                                Traukinys su vilkimusi Lietuvoje ant 70-80 km/h neatlaikys jokios konkurencijos. Aišku, išliks ruožas Lenkijoje nuo sienos iki Suvalkų, bet jis palyginti neilgas. Toliau nuo Suvalkų jau situacija nėra tokia bloga, greitis ten 80-100 km/h.
                                Paskutinis taisė Romas; 2018.09.16, 15:47. Priežastis: Kopija iš temos "Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais"

                                Comment


                                  Lenkai tiesiog Hanczą (Suvalkai-Krokuva) galėtų pratęst iki Kauno. Laikai galėtų išlikti esami: dabar iš Suvalkų 15.42 (iš Kauno su dab. greičiu apie 13.10), Varšuvoje 20.25, Krokuvoje 23.18.
                                  Iš Krokuvos 4.50, Varšuvoje 7.33, Kaune apie 14.50.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Hancza tada turėtų nakvoti Kaune. Tai nėra gerai, brangu marinuot vagonus, juos žiemą šildyti (o Kaune nėra kur, PKP vagonai šildomi elektrą, dar reikia vandeniu užpildyti tualetus, tam infrastruktūros nėra).

                                    Comment


                                      Tada galima "prastūmdyt" laikus, kad Kaune traukinys tik kelias valandas (ar kiek ten) "pailsėtų".
                                      Paskutinis taisė lukass; 2018.09.06, 09:29.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Esmė tame, kad tarp Varšuvos ir Bialystoko dabar tik 2 traukiniai tipo elektrovežis su vagonais. Visi likę yra greitieji elektriniai.

                                        Comment


                                          Kad iš tų greitųjų traukinių, "lėksiančių" vingiuotais Suvalkijos krašto geležinkeliais, naudos kaip iš ožio pieno.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X