O man primena sumažintą Vilniaus stoties variantą. Net ir tas pėsčiųjų tiltas toks pats.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Tęsiu toliau.
Grajevo stoties ištempimo kelias baigiasi ties pervaža už maždaug 1,3 km nuo stoties pastato. Vaizdas Grajevo link.
Ten pat, vaizdas Elko pusėn.
Kita stotis - Prostkai, buvusi Vokietijos pasienio stotis. Vaizdas iš Grajevo pusės.
Ten pat, vaizdas Grajevo link. Rusijos ir Vokietijos imperijų (o tarpukaryje Lenkijos ir Vokietijos) siena buvo arčia Prostkų, praktiškai stotis rėmėsi į sieną. Grajevo stotis buvo toliau nuo sienos. Šioje vietoje dar būta Prostkų stoties kelyno.
Toliau tęsiu nuo pėsčiųjų tilto Prostkų stotyje. Vaizdas Grajevo link. Stoties kelynas visiškai menkas, o Vokietijos laikais čia būta milžiniško kelyno ir stoties komplekso. Dabar net du elevatoriai (kurių vienas matosi tolumoje, o kitas yra priešingoje geležinkelio pusėje, arčiau šiaurinio kelyno galo) nenaudoja geležinkelio grūdų transportavimui.
Vaizdas kiek dešiniau. Eilė gyvenamųjų namų - nuo imperijos stoties laikų, kai kurie namai tikriausiai buvo ne gyvenamieji, juose glaudėsi visokios prekybinės ir pan. kontoros.
Vaizdas į priešingą pusę, Elko link.
Su priartinimu.
Su priartinimu Grajevo link.
Stoties pastatas. Visas stoties kompleksas smarkiai nukentėjo Pirmojo pasaulinio karo metais, priešingai nei Grajevo stotis, kuri mažai nukentėjo. Stoties pastatas tarpukario laikų. Nei depo, nei vandentiekio bokšto, nei kitų stambių pastatų neišliko, išskyrus keletą pastatų, kurie dabar paversti gyvenamaisiais namais (kai kurie buvo iš pradžių gyvenamaisiais).
Lenkai net nesugebėjo normaliai pakeisti stoties pavadinimo. Tai vokiško pavadinimo kamienas, buvo nudaužyta tik galūnė ir vietoj -en padaryta i raidė, kurios netgi pločio su likusių raidžių pločiu nesugebėjo padaryti vienodo. Tas pats ir su užrašu iš šono...
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.17, 19:22.
Comment
-
Socialistiniais laikais Prostkuose buvo pastatytas chemijos gamykla ir iki jo nuvesta kelių kilometrų geležinkelio atšaka su nemažu tiltu per Elką. Atšaka išardyta, gamyklos nebėra.
Už Prostkų stoties yra nedidelis tiltelis per Ružanicą.
Dar už kelių šimtų metrų yra išlikę pamatai. Tikriausiai arba čia buvusio semaforų atramos (ant kurios buvo keli semaforai, tikriausiai skirti abiems judėjimo kryptims) pagrindo pamatai.
Ties pamatais, vaizdas Prostkų stoties link.
Ten pat, Elko link.
Comment
-
Kita stotelė - Lipinskie Male. Anksčiau būta pralankos, antrasis kelias yra, bet iešmų jau nėra. Įrengta lenkų. Vaizdas Elko kryptimi.
Pastatas.
Nuo pervažos.
Nuo pervažos, Elko kryptimi. Tolumoje matosi tiltas.
Tiltas per Elką. Elko kryptimi.
Į Elką važiavo elektrovežis ET22-990.
Už kelių šimtų metrų nuo tilto yra vokiečių pastatytas blokpostas. Nuo pervažos šalia, vaizdas Lipinskie Male link, kurie tolumoje matosi.
Ten pat, į priešingą pusę.
Pastatas iš arčiau.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.17, 19:44.
Comment
-
Tęsiu toliau. Elkas Prekinis. Stotis į čia perkelta socialistiniais laikais. Anksčiau prekinė stotis buvo linijos Elkas - Oleckas pradžioje.
Pietinis kelyno galas, vaizdas stoties link, stovint ant magistralinės linijos į Bialystoką. Viadukas - Elko aplinkkelis. Kairėn nueinantys keliais - linijos į Olštyną per Pišą ir kitus miestus.
Ten pat, Bialystoko link.
Stovint ant linijos į Olštyną bėgių.
Ten pat, į priešingą pusę.
Pravažiavo traukinys Ššecinas - Bialystokas su išnuomotu iš Čekijos geležinkelių šilumvežiu 754 037-0.
Už viaduko per geležinkelį, Bialystoko link.
Ten pat, kiek kairiau. Stoties pastato kaip tokio nėra. Šis pastatas yra didžiausias iš visų pastatų prekių stotyje. Jame yra administracinės patalpos, mačiau kaip mašinistai ėjo su kelionės dokumentais.
Dar labiau pasisukus kairėn. Elko link. Ką tik atvažiavo karinis ešelonas su ST48-027 šilumvežiu priekyje.
Paėjus palei geležinkelį Elko link. Tolumoje matosi šiluminė trasa per geležinkelį.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 20:21.
Comment
-
Ties šilumine trasa. Ten yra ir pervaža. Užpakalyje didelės komunalinės kapinės.
Ties pervaža, prekinės stoties link.
Elko stoties link. Priekyje privažiuojamieji keliais, magistraliniai - kairėje.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Nuo pervažos, prekinės stoties link.
Nuo pervažos einu (kitą dieną) Elko stoties pusėn. Sukrauta krūva puspabėgių ir pabėgių.
Bėgiai tvirtinami medvaržčiu į medinį kaištį.
Dar kiek paėjus. Priekyje tiltas per Elką.
Tiltas iš šono. Dviejų arkų, gelžbetoninis. Iš pradžių tikriausiai buvo mūrinis ar akmeninis. Per karus sugriautas. Pro dešiniosios arkos dalimi praeina pėsčiųjų takas buvusio Elko siaurojo geležinkelio trasos vietoje.
Už tilto, Elko stoties pietinis galas.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 20:32.
Comment
-
Elko stotis. Kelionė buvo su nakvyne Elke, tai dalis nuotraukų daryta vakare, o dalis ryte. Nes tik ryte ir vakare geriausias apšvietimas, kai saulė apšviečia statinius vienoje ar kitoje bėgių pusėse.
Stoties pastatas ryte. Pirmasis peronas nenaudojamas, traukiniai pirmajame kelyje stoja, bet keleivius išleidžia į antrąjį peroną.
Kiek paėjus atgal, į pietus, link perėjos tarp peronų.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Administracinis pastatas, sandėlis, rampa.
Tarp šio pastato ir miesto yra aklikelis, kuriame stovi šis vagonas. Į tą aklikelį taip pat beveik iki vagono yra įvaromi manevriniai šilumvežiai nakčiai.
Kiek paėjus arčiau perėjos galo. Vaizdas Bialystoko link su priartinimu.
Pastatas tarp stoties pastato ir minėto administracinio pastato su rampa ir sandėliu.
Stoties pastatas. Neseniai atliktas kapitalinis remontas. Pastatas statytas vokiečių tiesiant geležinkelį. Per Pirmąjį pasaulinį smarkiai nukentėjo ir buvo gerokai perstatytas. Po Antrojo pasaulinio irgi buvo gerokai perstatytas.
Ties požeminės perėjos paviljonu šiaurinio kelyno galo link.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 21:27.
Comment
-
Įėjimas į požeminę perėją. Viduje didžioji dalis keraminių plytelių, atrodo, dar vokiečių laikų. Visgi vestibiulis visiškai naujas.
Nuo antrojo perono galo (perėjos tarp peronų) Bialystoko link.
Trečiasis peronas yra ilgesnis ir tęsiasi toliau į pietus.
Kiek paėjus peronu į šiaure, bendras rytinėje stoties kelių pusėje esančių statinių vaizdas.
Vandentiekio bokštas ir kiti statiniai.
Depas. Didelis ir nenaudojamas. Dar 2015 čia buvo keletas garvežių.
Ten pat, vaizdas šiaurės pusėn.
Dvi hidrokolonėlės antrojo perono pietiniame gale.
2016 m. radau tik vieną garvežį. Šalia sniego valytuvas.
Infrastruktūrininkų valdos.
Kaip ir dirbuvių ar kokio vagonų depo (buvusio) pastatas.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 21:29.
Comment
-
Einu peronų šiaurinio galo link. Garvežys ir sniego valytuvas kitu rakursu.
Šiaurinio stoties kelyno galo link.
Ten pat, į priešingą pusę. Bendras vaizdas iš šiaurės į pietus.
EP07-1053.
Kelių technika.
Bendras stoties kelių, peronų ir statinių vaizdas nuo peronų šiaurinio galo (pėsčiųjų perėjos jame).
Ten pat, vaizdas į rytus, siaurojo geležinkelio stoties link (pastatas dešinėje - siaurojo stotis). Geležinkelis veikia kaip turistinis. Bus vėliau nuotraukų.
Stoties pastatas, peronai nuo 3-ojo perono.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 21:05.
Comment
-
Vaizdas nuo perėjos tarp peronų šiauriniame peronų gale. Pastatas ant rampos - Przewozy Regionalne administracinis ir buitinis pastatas. Ten taip pat nakvoja traukinių mašinistai ir konduktoriai.
Iš Bialystoko atvykę du elektriniai traukiniai. Elke baigiasi elektrifikacija. Kitomis kryptimis priemiestiniai traukiniai - dvivagonės Pesos. Tuo tarpu tolimojo susisiekimo traukiniai kaip kada, iki Bialystoko važiuoja traukiami elektrovežio, kurį Elke keičia šilumvežis, o kai kada nuo pat Bialystoko iki Olštyno yra traukiami šilumvežio. Kai kada nereiškia atsitiktinai. 2015 m. tikrai traukė elektrovežiai, o 2016 m., kaip matosi iš dviejų anksčiau patalpintų nuotraukų, šilumvežiai.
Pravažiavo SM42-1321 su nedideliu sąstatu cisternų.
Nuo rampos, ant kurios yra minėti Przewozy Regionalne naudojami pastatai, šiaurinio kelyno galo link. Anksčiau, atrodo, šitie keliai šalia rampos buvo naudojami tolimojo susisiekimo traukinių vagonų ekipiravimui ir atstovai.
Iš Koršų į pirmą kelią atvyko SA133-016.
Požeminė perėja po stoties keliais į siaurojo geležinkelio stotį. Užpakalyje manęs - autobusų stotis.
Stoties pastato vaizdas nuo miesto pusės. Kairėje - autobusų stotis. Realiai tik aikštelė ir paviljonas. Lygtai kasa yra geležinkelio stotyje. Nežinau, ar yra ir ar veikia. Stoties viduje buvau prieš kelis metus ir nebepamenu.
Pirmasis kelias.
Ties šiauriniame peronų gale esančia perėja tarp peronų šiaurinio kelyno galo link. Ten tolumoje, atsiskiria linijos į Olecką (dešinėn) ir Olštyną per Koršus.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2017.01.19, 21:29.
Comment
-
Elko siaurojo geležinkelio nuotraukos.
http://www.miestai.net/forumas/showp...5&postcount=34
Fotoreportažo tęsinys irgi bus, bet vėliau.
Comment
-
Tęsiu toliau. Šiarinėje Elko stoties kelyno dalyje yra viadukas, po kuriuo praeina Suvalkų gatvė. Stotis kairėje, Oleckas - į dešinę.
Už maždaug 50-70 m nuo viaduko. Čia jau atsiskiria linija į Olecką. Vaizdas Olecko link. Elektirfikacijos pabaiga, dešinėje - rampa.
Nuo rampos galo, vaizdas kairiau. Toliau esantys keliais - privažiuojamieji ir linija į Olštyną per Koršus. Ši linija irgi neelikrifikuota nuo Elko iki Koršų. Elektrifikacija Elke baigiasi privažiuojamaisiais katilinės (ar elektrinės) keliais.
Nuo rampos galo, Olecko link. Rampa ilga, sklandžiai pereina į gatvę. Rampa ir gatvė išklota betoniniais blokais. Gatvė irgi su nemažu nuolydžiu (nes rampa sklandžiai pereina į gatvę).
Elko stoties vaizdas stovint ties rampa linijos į Olecką pradžioje. Eismo valdymo pastatas nuotraukos kairėje yra kitoje Suvalkų g., einančios po geležinkelio viaduku, pusėje.
Nuo kito rampos galo, Olecko link. Tolumoje matosi pervaža.
Ten pat, vaizdas atgal.
Už pervažos, Olecko link.
Ten pat, vaizdas atgal. Kairėje matosi privažiuojamieji keliai.
Stovint ant privažiuojamojo kelio. Vaizdas Olecko kryptimi. Kelias tiesiai - į PKP bazę. Bazė veikia, bet kelias labai mažai naudojamas. Dešinysis kelias į pramoninę teritoriją rytinėje miesto dalyje, naudojamas.
Ten pat. Vaizdas atgal.
Kelias į pramoninę teritoriją rakinamas.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.22, 18:45.
Comment
-
Dar už kelių šimtų metrų paėjus Olecko link. Ties pėsčiųjų perėja per geležinkelį. Vaizdas Olecko link. Štai čia būta prekių stoties vokiečių laikais ir po Antrojo pasaulinio karo, kol galiausiai prekių stotis neperkelta į dabartinę vietą.
Ten pat, vaizdas Elko link. Kairėje geltonas pastatas - jau minėta PKP bazė. Iš esmės ji irgi randasi buvusios prekių stoties vietoje.
Ten pat. Vaizdas į pietus. Daugiabutis namas (jų ten keli), gali būti, kad buvo statytas prekių stoties darbuotojams.
Dar kelis šimtus metrų pavažiavus Olecko link. Vaizdas Elko link. Teritorija kairėje - buvusios prekių stoties vieta.
Ten pat, vaizdas Olecko link.
Dar už kelių šimtų metrų. Tiltas per Elką. Važiuojant iš Bialsytoko traukiniu į Olecką, Elko upė kertama net tris kartus.
Vaizdas Olecko link.
Ties pervaža už Elko, už aplinkkelio. Elko link.
Olecko link.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.22, 18:55.
Comment
-
Kita stotelė - Birkenwalde, egzistavo prie vokiečių. Nieko neišliko.
Todėl kita stotelė - Pšykopka. Iš tiesų tai Pšykopka ir vadinamas Birkenvaldas. Tačiau ši stotelė yra arčiau kaimo, o vokiečių stotelė buvo miške, keli šimtai metrų Elko link nuo dabartinės stotelės vietos. Vaizdas Olecko link.
Ten pat, vaizdas Elko link.
Kiek kitu rakursu.
Kita stotelė - Chelchai. Tikriausiai būta nedidelės stoties su 2-3 keliais. Ar pralankos. Vaizdas nuo pervažos Elko link.
Ten pat, Olecko link.
Stoties pastatas.
Priestatas.
Elko link.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.22, 19:10.
Comment
-
Kita stotis (tikrai stotis) - Kijevo. Vaizdas nuo Elko pusės.
Nuo perono galo, Elko link. Tolumoje matosi iešmas. Stotyje išlikę du keliai, iešmai yra iš abiejų galų. Tačiau naudojamas tik vienas kelias. Antrasis (iš tikrųjų jis yra arčiau stoties pastato, todėl tikriausiai pirmasis) yra nepravažiuojamas.
Stoties pastatas yra gyvenamas.
Nuo Olecko pusės. Su stoties pastatu sujungtas ir pakhauzas su rampa.
Nuo perono, aikštės šalia stoties pastato pusėn. Dar prieš kelis metus čia tikriausiai buvo aklikelis.
Vaizdas Elko link.
Vaizdas Olecko link. Geriau įsižiūrėjus tolumoje matosi iešmas.
Taip pat stotyje yra išlikęs dar ir vienas aklikelis, atsišakojantis nuo nenaudojamo stoties kelio iš Olecko pusės. Jis užaugęs krūmais ir žole ir tik kai kur žolės mažiau.
Paskutinis taisė Al1; 2017.01.22, 19:18.
Comment
Comment