Dar vienas fotoreportažas - Bialystokas - Oleckas. Irgi neva tai būsima RailBalticos trasa.
Neaišku, kaip ten bus, jei Lenkija visgi ties RB, tikriausiai Bialystoko naujos apylankos neties, nes per daug brangu. Todėl Bialystoke traukinys keis judėjimo kryptį. Linija Bialystokas - Elkas buvo atidaryta 1873 m. kaip linijos Kijevas - Rovnas - Kovelis - Brestas - Grajevas dalis. Vokietijos dalis nutiesta kiek anksčiau. Tai buvo ketvirtoji Rusijos ir Vokietijos geležinkelių jungtis. Iš pradžių Rusijos pusėje būta vienkelės linijos, vėžė 1524 mm. Vokietijos pusėje iš pradžių linija irgi buvo vienkelė, vėžė, aišku, standartinė. Tačiau daugiau nei po dešimtmečio eksploatacijos linija buvo jau pilnai dvikelė. Dabar linija vienkelė, elektrifikuota 1990 m.
Pradedu Bialystoku. Bet nekartosiu tų pačių nuotraukų nuo Bialystoko stoties iki tos vietos Varšuvos pusėn, kur linija Bialystoko pakraštyje atsišakoja nuo Peterburgo - Varšuvos linijos.
Vieta, kur linija į Elką (dešinėn) atsiskiria nuo linijos į Varšuvą. Tolumoje matosi linijos į Elką viadukas, per kurį taip pat galima patekti į Elką (tik šiuo metu negalima, nes atkarpa per viaduką apleista, nors neišardyta) iš Bialystoko, sukant dešinėn (kadre nesimato to kelio), o paskui važiuojant per viaduką.
Ten pat, vaizdas Bialystoko link. Čia dešinėje matosi linija, kylanti į viršų, būtent ja galima patekti ant minėto viaduko į Elką.
Linija iš Bialystoko stoties suka kairėn. Už Lawendowa g. pervažos, Elko link.
Ten pat, vaizdas atgal. Minėta pervaža.
Pravažiavo priemiestinis traukinys į Elką.
Ties Klepacka g. (Lawendowos g. tęsinys) pervaža. Vaizdas viaduko per geležinkelį į Varšuvą pusėn (kairysis kelias; dešinysis į pramoninę teritoriją). Abu keliai nenaudojami.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Elko link. Tolumoje yra Bialystoko Starosielcų stotis. Realiai čia tikriausiai dar stoties kelynas.
Nuo Bialystoko Starosielcų stoties perono galo Bialystoko link. Ten tolumoje kairėn suka dabar naudojama linijos dalis, o tiesiai eina linijos dalis per viaduką.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Neaišku, kaip ten bus, jei Lenkija visgi ties RB, tikriausiai Bialystoko naujos apylankos neties, nes per daug brangu. Todėl Bialystoke traukinys keis judėjimo kryptį. Linija Bialystokas - Elkas buvo atidaryta 1873 m. kaip linijos Kijevas - Rovnas - Kovelis - Brestas - Grajevas dalis. Vokietijos dalis nutiesta kiek anksčiau. Tai buvo ketvirtoji Rusijos ir Vokietijos geležinkelių jungtis. Iš pradžių Rusijos pusėje būta vienkelės linijos, vėžė 1524 mm. Vokietijos pusėje iš pradžių linija irgi buvo vienkelė, vėžė, aišku, standartinė. Tačiau daugiau nei po dešimtmečio eksploatacijos linija buvo jau pilnai dvikelė. Dabar linija vienkelė, elektrifikuota 1990 m.
Pradedu Bialystoku. Bet nekartosiu tų pačių nuotraukų nuo Bialystoko stoties iki tos vietos Varšuvos pusėn, kur linija Bialystoko pakraštyje atsišakoja nuo Peterburgo - Varšuvos linijos.
Vieta, kur linija į Elką (dešinėn) atsiskiria nuo linijos į Varšuvą. Tolumoje matosi linijos į Elką viadukas, per kurį taip pat galima patekti į Elką (tik šiuo metu negalima, nes atkarpa per viaduką apleista, nors neišardyta) iš Bialystoko, sukant dešinėn (kadre nesimato to kelio), o paskui važiuojant per viaduką.
Ten pat, vaizdas Bialystoko link. Čia dešinėje matosi linija, kylanti į viršų, būtent ja galima patekti ant minėto viaduko į Elką.
Linija iš Bialystoko stoties suka kairėn. Už Lawendowa g. pervažos, Elko link.
Ten pat, vaizdas atgal. Minėta pervaža.
Pravažiavo priemiestinis traukinys į Elką.
Ties Klepacka g. (Lawendowos g. tęsinys) pervaža. Vaizdas viaduko per geležinkelį į Varšuvą pusėn (kairysis kelias; dešinysis į pramoninę teritoriją). Abu keliai nenaudojami.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Elko link. Tolumoje yra Bialystoko Starosielcų stotis. Realiai čia tikriausiai dar stoties kelynas.
Nuo Bialystoko Starosielcų stoties perono galo Bialystoko link. Ten tolumoje kairėn suka dabar naudojama linijos dalis, o tiesiai eina linijos dalis per viaduką.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Comment