Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LEO EXPRESS planuoja atidaryti maršrutą Praha hl.n. - Warzsawa. Būtų puiku, nes dabartinė kaina kai teko važiuot (apie 70 EUR + persėdimas) tikrai nedžiugino

    http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci...-warszawy.html

    Comment


      PKP Intercity dėl konkurencijos su autobusais mažins maršrutų iš Varšuvos į Berlyną, Prahą ir Vieną bilietų kainas ir gerins paslaugos kokybę. Be to, planuojama, jog ateityje šiomis kryptimis važinės Pendolino traukiniai.

      https://www.fly4free.pl/pojedziemy-d...i-konkurencje/
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        "Przewozy Regionalne" lenkijoje keičia savo pavadinimą. Nuo šiol vadinsis - "PolRegio". Įdomu, ar spalvinė gama pasikeis iš maršrute Bialystok - Kaunas ?


        naujasis logotipas


        dažymo schemos pavyzdys nr.1


        dažymo schemos pavyzdys nr.2

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          Įdomu, ar spalvinė gama pasikeis iš maršrute Bialystok - Kaunas ?
          Nepasikeis, kadangi šis traukinys priklauso ne įmonei, o palenkės vaivadijai, kuri traukinį nudažė savo spalvomis

          Comment


            Fotoreportažas Suvalkai - Oleckas. Linija nutiesė vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais.
            Neva tai būsimos RailBalticos trasa. Pradedu Suvalkuose. Pora kadrų. Vaizdas aklikelio link.



            Į priešingą pusę, kiek toliau kairėn - Trakiškės, dešinėn - Kuznica ir Oleckas. Beje, į Olecką atskira linija eina jau iš pačios Suvalkų stoties, lygiagrečiai linijai į Kuznicą ir pietinėje miesto dalyje jos išsiskiria.



            Kadangi Suvalkų stotis ir atkarpa iki ten, kur pietinėje miesto dalyje atsišakoja linija į Olecką, jau buvo, tai toliau tęsiu nuo Papiernios, stoties Suvalkų pietiniame pakraštyje. Ties kelio Suvalkai - Augustavas pervaža. Papiernios link. Bėgiai kairėje - jungtis su linija Suvalkai - Kuznica, pastarosios link.



            Ties pervaža, į priešingą pusę, vaizdas Suvalkų link.



            Jungtis su linija į Kuznicą nuo pervažos linijoje Papiernia - Suvalkai.



            Papiernios stotis kiek paėjus nuo pervažos stoties link.



            Vaizdas atgal.



            Semaforai.



            Vėl atgal. Kaip matyti tolumoje, stotyje yra ir šviesoforai.



            Stoties pastatas. Stotis yra veikianti. Realiai atlieka tik traukinių priėmimą ir išleidimą link Suvalkų ar Kuznicos.



            Ties stoties pastatu Olecko link. Teritorija tolumoje - buvusio kelyno aikštelė. Dabar nieko nebelikę. Viskas išardyta. Eina tik vieni ar dveji gerai žole apaugę ir žemėmis užnešti keliai. Nors šalia pat yra statybinių medžiagų gamyba užsiimančios firmos, kurios veikia ir anksčiau naudojosi geležinkeliu. Taip pat iš Papierios ėjo ilga geležinkelio atšaka vakariniu Suvalkų pakraščiu į šiaurės vakaruose miesto pakraštyje esantį karjerą. Ji išardyta.



            Paėjus kelis šimtus metrų nuo stoties Olecko link.



            Ten pat, vaizdas atgal.

            Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:43.

            Comment


              Ties viena iš pervažų už Suvalkų.
              Olecko link.



              Ten pat, Suvalkų link. Tolumoje matosi kažkokia gamykla miesto pakraštyje.



              Ties pervaža netoli Poddubuveko stotelės. Tolumoje matosi namas ties stotele.



              Ten pat, vaizdas Suvalkų link. Tolumoje matosi nedidelis tiltas per Ščeberką.



              Poddubuvekas. Pagal stilių tai gali būti ir stoties pastatas. Tačiau visai neaišku, kam jis reikalingas tokiame užkampyje (stotelė yra ne pačiame Poddubuveke, o miške už 1-2 km) reikalinga stotis.



              Ten pat, vaizdas atgal.



              Kiek paėjus pirmyn, šalia perono yra šis ūkinis pastatėlis, kuris tikrai yra geležinkelio. Dabar tikriausiai priklauso ūkininkui, gyvenančiame galimai buvusiame stoties pastate. Vaizdas Olecko link.



              Tiltas per Rospudą Račkose.





              Vaizdas Suvalkų link.



              Ten pat, į priešingą pusę.

              Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 11:02.

              Comment


                Račkose stotis yra šiaurės vakariniame miestelio pakraštyje. Ties pervaža, stoties link, nuo Suvalkų pusės.



                Ten pat, į priešingą pusę.



                Einu pirmyn.



                Dar kiek paėjus.



                Vaizdas dešiniau - apleistas sandėlis.



                Račkų stotis neveikianti ir iš tiesų stotimi jau nesiskaito. Tiesiog yra atšaka tarpstotyje Papiernia - Oleckas. Atšaką naudoja metalo laužo supirkimo firma.



                Nuo stoties perono galo, Suvalkų link.



                Į priešingą pusę.



                Pirmasis kelias irgi naudojamas. Privažiavimui į metalo laužo supirkimo aikštelę.



                Račkų stoties pastatas. Tarpukaryje čia būta Lenkijos pasienio su Vokietija stoties. Todėl ir toks didelis pastatas.



                Vaizdas Olecko link.



                Suvalkų link.



                Stoties pastatas iš miestelio pusės.

                Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:46.

                Comment


                  Pervaža miške už Račkų.



                  Buvusi Vasiluvkos stotelė.



                  Ten pat, į priešingą pusę.



                  Kita stotis - Cimochai, buvusi Vokietijos pasienio stotis tarpukaryje (Reuss, Reuß).



                  Ten pat, vaizdas atgal.



                  Buviosos rampos (o gal kokio sandėlio) liekanos.



                  Lenkų po Antrojo pasaulinio karo pastatytas pastatas. Nes stotis čia tapo nereikalinga.



                  Iš kitos pusės, žiūrint Suvalkų link.



                  Kiek toliau nuo dabartinio vienintelio kelio stovi visas vokiečių statytos stoties gyvenamųjų ir administracinių pastatų kompleksas. Seniau priešais pastatus buvo kelynas.



                  Ten pat, vaizdas Olecko link.



                  Buvęs stoties pastatas. Prieš jį yra lenkų pastatytas stotelės pastatas (fotografuota stovint šalia jo).

                  Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:50.

                  Comment


                    Stoties pastatas yra kartu su pakhauzu. Vaizdas nuo bėgių pusės. Deja, kitu rakursu nufotografuoti neišeina, nes tvora ir tankūs medžiai su krūmais.



                    Kiek arčiau stoties pastato.



                    Stoties pastatas ir pakhauzas iš kitos pusės.



                    Buvusios stoties vaizdas iš vakarinės pusės.



                    Vandens bokštas. Jis stovi šiauriau bėgių, o stoties kompleksas yra piečiau.



                    Ties vandens bokštu Olecko link.



                    Pravažiavimas po geležinkeliu Cimochų stoties kelyno gale.
                    Nors geležinkelį tiesė vokiečiai, tačiau karo metais jis buvo nutiestas ne visai kapitališkai, po karo tiek Vokietija, tiek Lenkija geležinkelį modernizavo. Vokietija jį sutvarkė kapitališkai ir kompleksiškai. Tipiniai projektai, kapitaliniai stočių kompleksai, daug viadukų virš geležinkelio ar pravažiavimų po geležinkeliu vietoj pervažų. Lenkijos pusėje, aišku, tokių investicijų nebuvo. Viskas kur kas kukliau.



                    Tęsinys bus.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 13:47.

                    Comment


                      Dar vienas tipinis pravažiavimas po geležinkeliu už Cimochų.



                      Vilkasai, vaizdas nuo pervažos.



                      Tipinis stoties kompleksas.



                      Stoties pastatas.



                      Vaizdas Olecko link.



                      Tipinis pravažiavimas po geležinkeliu tarp Vilkasų ir Olecko Veličkų stočių.

                      Comment


                        Tipinis viadukas virš geležinkelio prieš Olecko Veličkas.



                        Olecko Veličkos (Wieliczki Oleckie, vok. Wallenrode).
                        Vaizdas nuo Suvalkų pusės.



                        Ten pat, vaizdas atgal.



                        Tipinis stoties kompleksas, toks pats kaip ir Vilkasuose.



                        Pabėgiai mediniais. Dauguma linijoje esančių pabėgių gelžbetoniniai, bet kartais pasitaiko neilgų ruožų su mediniais pabėgiais.





                        Vaizdas Olecko link.



                        Stoties pastatas. Pristatytas priestatėlis nuo bėgių pusės, skirtingai nei Vilkasuose.



                        Nuo automobilių kelio pusės. Pakhauzas prie stoties pastato. Vilkasuose jo nėra (gal buvo, bet nugriautas, o gal ir niekada nebuvo).

                        Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:04.

                        Comment


                          Vaizdas Olecko link nuo kito tipinio gelžbetoninio viaduko už Olecko Veličkų.



                          Vaizdas į priešingą pusę, Olecko Veličkų link.



                          Imionkai (Prostkergut), buvusi stotis. Vaizdas Suvalkų link, tolumoje matosi viadukas virš geležinkelio.



                          Ten pat, buvusios stoties zaizdas, Olecko link. Kaip stotis ji veikė labai trumpai. Net vokiškuose tarpukario topografiniuose žemėlapiuose ji pažymėta kaip neveikianti.



                          Buvusi rampa.



                          Stoties pastatas ir gyvenamasis namas už jo. Peronas yra, būta stotelės.



                          Kiek paėjus pirmyn, sandėlis.



                          Vaizdas Suvalkų link.



                          Ten pat, vaizdas Olecko link. Tolumoje matosi viadukas per geležinkelį.



                          Vaizdas nuo viaduko Olecko link.



                          Imionkų stotelės link.



                          Oleckas, pravažiavimas po geležinkeliu kelyje Oleckas - Suvalkai.



                          Už kelių šimtų metrų yra kitas viadukas virš geležinkelio. Bet jau socialistinių laikų.
                          Vaizdas nuo jo Olecko stoties link. Kairėje apačioje matosi aklikelis. Kiek toliau kairėn suka žolėje esantys bėgiai. Tai Olecko apylanka (į Elką), dabar nebenaudojama.



                          Vaizdas su priartinimu. Geriau matosi kairėn sukantys apylankos bėgiai.



                          Nuo to paties viaduko, vaizdas Suvalkų link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:15.

                          Comment


                            Einu nuo viaduko Olecko link.



                            Prieinu tiltą per Legą. Vaizdas Olecko link.



                            Neaišku, ar buvo planuotas divkelis, ar čia seno tilto atramų liekanos, šalia kurių išlietos naujos.



                            Pats tiltas metalinis.



                            Dar kiek paėjus pirmyn. Kairėje - linija Elkas - Oleckas.



                            Ten pat, vaizdas atgal.



                            Dar paėjus pirmyn.



                            Ir dar paėjus pirmyn.



                            Vaizdas pirmyn. Dešinėje linija į Elką.



                            Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



                            Vaizdas Olecko link. Tolumoje jau matosi stoties kelynas. O priekyje - tilto turėklai.

                            Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:28.

                            Comment


                              Tie turėklai virš buvusio siaurojo geležinkelio pravažiavimo po plačiuoju. Dabar tai pėsčiųjų praėjimas po geležinkeliu.



                              Visai netoli siaurojo geležinkelio pravažiavimo yra ir šis automobilių pravažiavimas po geležinkeliu.



                              Olecko stoties eismo valdymo pastatas. Vaizdas Suvalkų/Elko link.



                              Ten pat, pasisukus Olecko stoties pusėn. Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



                              Vaizdas Olecko stoties (pastatų, t.y. į šiaurę) link.



                              Kiek paėjus arčiau to namo, vaizdas Suvalkų/Elko link.



                              ST48-015 laukia leidimo išvažiuoti su žvyro sąstatu. ST48 tai giliai modernizuotas TEM2. Priklauso PKP Cargo.



                              Vaizdas stoties (pastatų, t.y. į šiaurę) link. Olecke vyksta nemažos apimties krova: mediena (matosi didelės krūvos rąstų kairėje), žvyras iš vietinio karjero, akmens anglis vietiniams poreikiams ir kt.

                              Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:38.

                              Comment


                                Olecko stoties pastatas, peronai.



                                Ten pat, vaizdas Suvalkų/Elko link.



                                Stoties pastatas. Vokiečių, tarpukario statybos.
                                Nors neminėjau, bet keleivinio susisiekimo linijose Suvalkai - Oleckas ir Oleckas - Elkas nėra.



                                Šiaurinio kelyno galo link.



                                Sandėlis ir ūkiniai pastatai. Artimiasniame gale veikia tualetas (autobusų stoties, kuri yra šalia geležinkelio stoties, keleiviams).



                                Suvalkų, Elko link. Šis stoties pastato galas buvo naudojamas autobusų stoties poreikiams. Dabar jau nebenaudojamas, salė uždaryta. Likusioje geležinkelio stoties pastato dalyje veikia parduotuvė, dalis nenaudojama, antrame aukšte gyvena žmonės.



                                Vaizdas pro tarpą tarp stoties pastato ir sandėlio (kuriame yra tualetai). Tolumoje matosi kioskas-paviljonas, kuriame anksčiau kurį laiką veikė autobusų stoties kasos (dabar nebeveikiančios).



                                Vaizdas nuo perono šiaurinio kelyno galo pusėn.



                                Kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link. Stoties kelių ir pastatų vaizdas.

                                Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:47.

                                Comment


                                  Paėjus dešinėn už vagonų. Suvalkų, Elko link.



                                  Vaizdas šiaurinio stoties kelyno galo link. Jis naudojamas žvyro, skaldos krovai.





                                  Vandens bokštas. Iš stoties pusės prieiti neįmanoma, nes teka upelis, per kurį tiltelio nėra ir yra tvora. Šiaip tai tipinis lenkų pokarinis vandens bokštas.



                                  Šiaurinis kelyno galas. Vaizdas Goldapo link.



                                  Šalia stovintis geležinkeliečių gyvenamasis namas.



                                  Vaizdas iš šiaurinio kelyno galo stoties link.



                                  Kiek paėjus arčiau stoties.



                                  Tęsinys bus.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 10:53.

                                  Comment


                                    Labai graži linija vingiuota, išlikę seni pastatai,semaforai, viadukai. Papildysiu keliomis nuotraukomis:
                                    ST44-313/949


                                    ST44-313/SM42-1322






                                    ST44-1053/313




                                    ST44-089


                                    Olecko stotis:


















                                    Paskutinis taisė vytautas8; 2017.01.08, 18:32.

                                    Comment


                                      Nors neminėjau, bet keleivinio susisiekimo linijose Suvalkai - Oleckas ir Oleckas - Elkas nėra

                                      O prieš porą metų nebuvo kartais rytinio reiso tokio Suwalki - Elk, išvykdavo berods 6 su kapeikom, ar 7 su kapeikom kartą per dieną ?

                                      Comment


                                        Elkas - Oleckas tai buvo, 2012 ruduo:


                                        Paskutinis taisė vytautas8; 2017.01.09, 17:01.

                                        Comment


                                          Ir pabaigai - kelios siaurojo geležinkelio motorvežio nuotraukos bei Olecko siaurojo geležinkelio bėgių nuotrauka.

                                          Olecke priešais geležinkelio stotį esančiame parkelyje, kuris yra buvusios siaurojo geležinkelio stoties kelyno vietoje, stovi motorvežis WLs40, numeris neužrašytas. Vėžės plotis - 600 mm. Jis nieko bendro su buvusiu Olecko siauruoju geležinkeliu neturi.



                                          Gamyklinė lentelė.





                                          Olecko siaurojo geležinkelio bėgiai grindinyje (įvažiavimas į autobusų stotį ir kartu privažiavimas prie geležinkelio stoties pastato). Geležinkelio vėžė buvo 1000 mm.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X