Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
    M62-1293,
    Jis pavasarį Daugpilyje po remonto.
    http://trainpix.org/photo/95554/

    Tikras M62-1293 Estijoje buvo nurašytas dar 1996 ar 1997 metais. Manoma, kad tai gali būti buvęs LG M62-1179.

    Comment


      Nuotraukos iš Papiernia (Suvalkai) - Olecko linijos:
      viadukas prie Niedźwiedzkie kaimo






      Nuo viaduko į Suvalkų puse, tolumoj matosi statoma elektros jungtis į Lietuvą


      ST44-172/1106, buvusi Cimochy stotis:




      Viadukas apie 2km nuo Olecko, į Suvalkų puse:




      viadukas prie pat Olecko link Suvalkų:

      Comment


        Linija Elk - Czerwonka


        Elk - Czerwonka Mikolajkose


        Ketrzyn


        Ketrzyn

        Comment


          First Pendolino drive between Warsaw and Gdansk (for journalists)

          Comment


            Launch of the new Pendolino train services

            The trains are operating between Warsaw and four other major Polish cities: Gdansk, Krakow, Katowice and Wroclaw.









            Comment


              Parašė Mac_07
              First Pendolino train in Poland:

              Comment


                Šaunuoliai lenkai. Tai puikus žingsnis į priekį.

                DocentX, thank you very much for sharing such postive news with us. Such an upgrade of the railway infrastructure is a remarkable step forward for Poland.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Šaunuoliai lenkai. Tai puikus žingsnis į priekį.

                  DocentX, thank you very much for sharing such postive news with us. Such an upgrade of the railway infrastructure is a remarkable step forward for Poland.
                  It's a great step forward - I had a chance to travel Pendolino on Warsaw - Krakow route - fantastic experience - much more convenient then travelling by car

                  Comment


                    What is the distance between Warsaw and Krakow by rail?

                    Comment


                      Apie 300 km.

                      Comment


                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Apie 300 km.
                        Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.
                          Siekia vienoje vietoje 200.
                          Pendolino na trasie Kraków-Warszawa, na odcinku między Psarami a Włoszczową, osiągnęło prędkość 200km/h.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Siekia vienoje vietoje 200.
                            Tuomet aišku. Tik kam tada reikėjo jiems pirkti 250km/h standarto traukinius, kai tokį patį atstumą per tą patį laiką gali daryti paprasti 160km/h traukiniai? Ar jie visgi planuoja didinti greitį iki 250km/h visoje atkarpoje?
                            Paskutinis taisė John; 2014.12.26, 08:38.

                            Comment


                              Iš lenkiškų straipsnių esu supratęs, kad ateityje greičiai bus didinami. Traukiniai tam pirkti, kad pasiekti tokius greičius. Tačiau daug kur trasos dėl infrastruktūros dar negali palaikyti didelių greičių, bet ateityje jos bus tobulinamos ir atnaujinamos.
                              Patys lenkai nevienareikšmiškai vertina šį projektą (Pendolino pirkimą), nes berods kalbama, kad buvo permokėta ~80 mln EUR, bet vis tiek, projektas juda ir rezultatas atsiranda.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.
                                On the way to Krakow, Katowice and Wroclaw, Pendolino is using Central Rail Line (CMK) - btw - CMK was bulid as first High Speed Line in Europe in 70's.
                                http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_4

                                As for now on part of the CMK line Pendolino travels with 200km/h speed - in the near future it will be 250km/h and the time to cover the distance from Warsaw to Krakow will drop from 2h 30 min (now) to around 2h - 2h 10 min (next year) (travel times to Katowice are similar). The problem is the part of the railway track near Krakow and to less extent near Warsaw on which the train travels much slower - that's the reason on average it will never be over 200 km/h.

                                Comment


                                  John - here you can see the map showing ERTMS systems implementaion on rail tracks on which Pendolino operates. I am not an expert but my understanding is that apart from other things ERTMS system enables Pendolino in Poland to travel more then 160 km/h - as you can see as for now it is only possible on relatively small secion of CMK line (green line) - in the near future - this is end of 2015 or begining of 2016 it will be also possible on those yellow lines :

                                  Comment


                                    Thanks. This clarifies everything.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Thanks. This clarifies everything.
                                      To sum up the discussion - Pendolino in Poland runs on upgreaded railway track that existed before - no new track was constructed - the truth is that as for now the connecting time of Pendolino as compared to other express trains is similar, nonetheless Pendolino product is not only about time but also about quality of the whole service which is on a very high level.

                                      Next year with more and more upgreaded trucks to the speed of 200 or even 250 the difference between Pendolino and other trains will be more visible.

                                      those express trains can achieve similar times as Pendolino :



                                      Comment


                                        Fotoreportažas
                                        1 dalis. Lietuvos-Lenkijos siena - Suvalkai. Tai būsima RailBaltica.
                                        Nuo sienos iki Suvalkų stoties apie 28,5 km.
                                        Aplankyti visi sustojimo punktai, didesni tiltai.

                                        Pakartoju nuotraukas iš temos apie RailBalticą.

                                        Lietuvos - Lenkijos siena, vaizdas į Lenkiją.



                                        Vaizdas atgal, Lietuvon.



                                        Vaizdas ties Lenkijos pasienio stulpu. LG ir PKP bėgių sujungimas. Priekyje Lenkija.



                                        Keli žingsniai Lenkijoje. Lenkijos teritorijoje Lietuvos geležinkelių greičio apribojimo ženklas.



                                        Vaizdas atgal, Lietuvos pusėn.



                                        Trakiškių link.



                                        Toliau iki Trakiškių geležinkelis daro kiek didesnį posūkį kairėn ir kiek pavingiavęs pasiekia stotį. Nuo sienos iki Trakiškių stoties apie 3,5 km. Yra viena pervaža ir pralaida ar nedidelis tiltelis per griovį.

                                        Trakiškių stoties vaizdas nuo šiaurės rytinio (nuo Lietuvos pusės) kelyno galo. Ten yra pervaža.



                                        Ten pat. Lietuvos link. Tolumoje matosi PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (įmonės, kuri valdo infrastruktūrą) kelio mašina, kuri nuvažiavo sienos link. Konstrukcija abipus kelio ir virš jo - vagonų apžiūros tiltelis. Nėra pasienio kontrolės, nereikia ir jo.



                                        Naujasis stoties pastatas.





                                        Senasis nebenaudojamas stoties pastatas.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2015.01.01, 22:15.

                                        Comment


                                          Bendras stoties statinių ir perono vaizdas. Lietuvos link.





                                          Nuo perono galo, Suvalkų link.



                                          Kiek kitu rakursu.



                                          Nuo sienos grįžo kelio mašina. Tai Plasser & Theurer EM120z-72.



                                          Einu krovininės rampos link. Vaizdas stoties pastatų pusėn.



                                          Krovininė rampa ir pakhauzas. Nauji, tikriausiai beveik nenaudoti. Pastatyti apie 2000.



                                          Nuo rampos - stoties kelyno galo, Suvalkų link. Ten irgi pervaža.



                                          Nuo pervažos, stoties vaizdas.



                                          Už pervažos išlikęs senas geležinkelio darbuotojų namelis. Suvalkų link.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 21:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X