Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ten prie sienos, tik per Bugą iki Terespolio.
    O ilga atkarpa, tai Pietų Lenkijoje, nuo sienos su Ukraina iki Slavkovo (395 km).
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_65
    Teko ten buti Kitaip nematau prasmės daryti bandymus būtent tame ruožė, nes ten dvigubi begiai ir elektrikacija pastovios srovės, beveik kaip Estijoj.

    https://maps.google.com/maps?ll=52.0....panoramio.all

    Pažiurėjus žemelapį matosi, kad perkrovimo rampos yra toliau, nei Malaševičių stotelė, bei yra baltarusiškos Maškos (su CA-3) nuotrauka tarp jų ir Terespolio.

    Comment


      Na taip, iki Malaševičių yra plačioji vėžė. Tai apie 10 km nuo Baltarusijos sienos.
      Ten yra perkrovimo stotis iš vagonų vienos vėžės į kitą.

      Comment


        DELFI.LT: Lenkijos traukinio tualete nufotografuotas užšalęs unitazas...

        Comment


          Niekas ten ne dėl lango... važinėjų žiemą į Zakopanę, tai įprastas vaizdas - vagonų tamburuose pusnys sniego Atrakcija savotiškai)

          Comment


            Inovacijos lenkijos gelezinkeliuose)

            Bet tokio "aparato" ir as tikrai noreciau ur nors Marcinkonys - Senove atkarpoje niekam nematant pasivazinet..

            http://www.youtube.com/watch?v=6JV2KSo1VMI
            Paskutinis taisė statyba; 2013.01.17, 02:32.

            Comment


              Modernizuotas SM42, Elkas, toks vaizdas kaip kirviu nutašyti:




              Paskutinis taisė vytautas8; 2014.01.01, 20:07.

              Comment


                Zwardon, paskutinė stotele Lenkijoje, tolumoje matosi Slovakija. Atvažiavome iš Katovicų (19 zlotų), elektrovežis, apvažiavęs vagonus, katik prisikabino važiuoti atgal.





                [IMG]

                Už kokios valandėlės privažiuoja slovakų traukinys



                Prisijungia vėlesniu traukiniu atvykusi grupė kauniečių ir pusė vagono lietuvių dunda link Žilinos . Su grupine nuolaida? apie 2,20€

                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                  Zwardon, paskutinė stotele Lenkijoje, tolumoje matosi Slovakija. Atvažiavome iš Katovicų (19 zlotų), elektrovežis, apvažiavęs vagonus, katik prisikabino važiuoti atgal.

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Už kokios valandėlės privažiuoja slovakų traukinys

                  Atvaizdas


                  Prisijungia vėlesniu traukiniu atvykusi grupė kauniečių ir pusė vagono lietuvių dunda link Žilinos . Su grupine nuolaida? apie 2,20€

                  Atvaizdas
                  Vizualiai žiūrint į vagono vidų, atrodo, kad vagono plotis daug siauresnis, nei mūsų traukinių, ne tik tais 7 centimetrais dėl siauresnės vėžės. Ar tikrai taip?

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Vizualiai žiūrint į vagono vidų, atrodo, kad vagono plotis daug siauresnis, nei mūsų traukinių, ne tik tais 7 centimetrais dėl siauresnės vėžės. Ar tikrai taip?
                    Taip, ne tik platesni, bet ir aukštesni. Mūsų vagonai gali būti ne daugiau 3400mm pločio, jų - ne daugiau 3150mm.
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.30, 22:08.

                    Comment


                      PKP Intercity (Polish rail operator) has ordered 20 high-speed trainsets from Alstom in a deal worth 665 million euros.

                      The new trains, which enter service in December 2014, will create a high-speed link between the north and south of the country, connecting Gdynia, Warsaw and Krakow/Katowice.













                      first photo of Polish Pendolino trains :

                      Comment


                        This is some good news. It's amazing how Poland is fixing its transport system. What is the designated maximum speed of those trains? They seem similar to New Pendolino which are capable of 250km/h. What is the design speed of those lines?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          This is some good news. It's amazing how Poland is fixing its transport system. What is the designated maximum speed of those trains? They seem similar to New Pendolino which are capable of 250km/h. What is the design speed of those lines?

                          Comment


                            Parašė DocentX Rodyti pranešimą
                            PKP Intercity (Polish rail operator) has ordered 20 high-speed trainsets from Alstom in a deal worth 665 million euros.

                            The new trains, which enter service in December 2014, will create a high-speed link between the north and south of the country, connecting Gdynia, Warsaw and Krakow/Katowice.

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            first photo of Polish Pendolino trains :

                            Atvaizdas
                            They needed to ask Dutch railway operator PYRA about these trains first, before ordering. Dutch have quite tricky experience about using these trains in winter

                            Comment


                              one more pic and video



                              Comment


                                Polish Pendolino is beeing transported to Poland for tests :











                                Comment


                                  First of 20 Polish Pendolinos has arrived to Poland.

                                  Here in Wrocław,





                                  Paskutinis taisė Delfinas; 2013.08.12, 15:34.

                                  Comment


                                    I see, that no fast train do direction Lithuania? Any plans?

                                    Comment


                                      You need appropriate infrastructure to use Pendolinos, for the nearest future it will be available between Gdańsk, via Warsaw, Katowice to Kraków. Route between Warsaw and Kraków is already suited for high speed while route between Gdynia/Gdańsk is under reconstruction and will be ready till the end of 2014.

                                      Comment


                                        What about "Rail Baltica" plans in Poland?
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          ^^ I guess we will have to wait a bit longer before it would be able to ride Pendolinos to Baltic States, so far priority is to connect Poland with high speed rails with the biggest Polish agglomerations, Germany and then with southern Europe via Czech Republic.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X