Kelio ženkluose tik miestelių pavadinimai yra užrašyti ir lietuviškai, ir lenkiškai, o gatvių pavadinimai - tik lenkiškai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Parašė zanaz Rodyti pranešimą…
O ten tai laukė įstabus aparatas, gausiai siganlizaves pervazose, o garsas tikriausiai prikeltu is numirusiu.
Atvaizdas
…
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTemoje http://www.miestai.net/forumas/showt...487#post284487 [apie traukinį Talinas-Šeštokai-(Varšuva)]
Lenkijoje populiarus manevrinis SM42 kai kada keleivinį traukinį atitraukia į Šeštokus.
Comment
-
Nelinksma naujiena:
Lenkijoje susidūrė du keleiviniai traukiniai
"Per Slupsko ir Ščecineko miestų kursuojančių traukinių avariją 23 žmonės sužeisti, 5 sunkiai, praneša Lietuvos radijas.<..>"
Pilnas straipsnis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=0&id=5528043
Comment
-
Atrodo, Lenkijoje į geležinkelių modernizavimą žiūrima taip pat rimtai, kaip ir į kelių:
Svarstoma net galimybė statyti greitąsias traukinių linijas Varšuva-Lodzė-Poznanė/Wroclavas. Aišku liūdna, kad mums taip svarbios RailBalticos rekonstrukcija nukelta į aptakiai apibrėžtą "po 2020" ateitį.
Pats prieš dvi dienas pirmą kartą pasinaudojau Lenkijos geležinkelių paslaugomis. Važiaviau InterCity traukiniu iš Varšuvos į Vroclavą, per Katovicus. Tikėjausi kažko baisaus, bet buvau maloniai nustebintas. Aišku, Varšuvos centrinė stotis atrodo ir kvepia nelabai maloniai, bet ir ten yra kažkokių teigiamų poslinkių nuo to karto kai ten teko lankytis prieš 6 metus. Važiavau Intercity Ekspresu EIC 1607 "Odra", su keturiais antros klasės vagonais, restoranu ir dviem pirmos klasės vagonais. Tiksliai nežinau, bet spėju, kad vagonai yra seno modelio modernizuoti. Vis dėlto, viskas viduje buvo tikrai patogu ir šiuolaikiška. Patiko rozetės nešiojamiems kompiuteriams, elektroninis temperatūros reguliavimas kiekvienoje kupė, modernūs tualetai, informaciniai ekranai vagonuose. Labai mažai triukšmo ir vibracijos. Nustebino ir tai, kad didžiąją kelio dalį iš Varšuvos į Katovicus traukinys važiavo stabiliu 160 km/h greičiu ir stojo vos keliose stotelėse. Paskui, tikriausiai dėl kelio darbų, greitis kai kur neviršijo 50-60 km per valandą. Vis dėlto ~500 km buvo įveikti per 5h05min. Vroclavo stotis pasitiko renovacijos įkarštyje, jos pagrindinė dalis yra visiškai uždaryta. Sprendžiant iš tragiškos peronų būklės akivaizdu, kad renovacija buvo neišvengiama, ji turėtų būti baigta iki EURO2012 futbolo čempionato. Apskritai visos stotys, kurias pervažiavome buvo visiškai apleistos ir baisios, čia Lenkijai tikrai reikia stipriai padirbėti.
Comment
-
Tikrai, kai patys neturime kritikuoti kitus kažkaip nevisai sveika.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment