Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto 2024.10
    Gdynės centrinė stotis (Gdynia Główna)


    Tvarkaraštis tunelyje




    Viduje interjeras kažkuo priminė funkcionalistinę Hradec Králové stotį, tačiau iš išorės buvo labiau panašus į Varšuvoje pokariu statytus pastatus .Vis dėlto per karą sugriauta kitokai stotis po karo buvo atstatyta, o 1950 - 1959 m. pastatytas dabartini pastatas, kur persipynė socrealizmo ir prieškario modernizmo bruožai.
    W latach 1950–1959 ustąpił miejsca nowemu dworcowi według projektu prof. Wacława Tomaszewskiego (...) Dworcowe budynki stanowią niespotykane połączenie architektury socrealizmu z przedwojennym modernizmem
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna




    Kasų zona

    Comment


      Foto 2024.10
      Laukimas Gdynės stotyje. SKM traukinys




      Pendolino


      Atvažiavo traukinys iš Helio - turbūt mūsų




      Įlipome į tuščią traukinį, paskui pradėjo rinktis žmonės


      Grįžome į savo Pucką




      Pėsčiųjų perėja su šlagbaumu




      Tuoj pajudėsime

      Comment


        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	540,2 kB
ID:	2173691 Atsitiktinai naršydamas mapy.cz, radau kad liniją Czerwonka – Ełk pro Mikolajki pažymėta, kaip rekonstruojama, nors vasara jokių rekonstrukcijos požymių nebuvo, bet pasirodo tvarkys
        https://www.plk-sa.pl/o-spolce/biuro...mikolajek-8881

        Tai skubėkite dokumentuoti šį labai atmosferišką kelią

        Comment


          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
          Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	540,2 kB
ID:	2173691 Atsitiktinai naršydamas mapy.cz, radau kad liniją Czerwonka – Ełk pro Mikolajki pažymėta, kaip rekonstruojama, nors vasara jokių rekonstrukcijos požymių nebuvo, bet pasirodo tvarkys
          https://www.plk-sa.pl/o-spolce/biuro...mikolajek-8881

          Tai skubėkite dokumentuoti šį labai atmosferišką kelią
          Šiaurės Rytų Lenkijoje neblogas geležinkelių renesansas vyksta, ilgą laiką ten buvo turbūt labiausiai geležinkelių infrastruktūros prasme apleistas regionas Lenkijoje (o gal net visoje Centrinėje Europoje). Po Varšuvos Pakto subyrėjimo ten geležinkelius kirto netgi rimčiau negu Lietuvoje ankstyvais 2000-aisiais (didele dalimi dėl išnykusio krovininio ir karinio transporto judėjimo iš Karaliaučiaus srities), o išlikusios infrastruktūros būklė buvo švelniai tariant tragiška, elektrifikacija, palyginus su likusia Lenkija, irgi minimali buvo. O dabar va, nuo 2010-ųjų uždarytą Czerwonka-Ełk remontuos, įsivažiavęs Elk-Korsze remontas ir elektrifikacija, neseniai keleiviniai traukiniai sugrįžo į Braniewo (tiesa, ne pagrindine linija iš Elblągo, bet iš Olštyno), kalbama ir apie Lomžos, kuri keleivinio susisiekimo geležinkeliais neturi nuo 1993-ųjų, sugrąžinimą, nu ir aišku dar Rail Baltica prisidės. Su tokiu geležinkelių renesansu, pastačius Rail Baltica, gal bus galima galvoti ir apie kokio traukinio iš Lietuvos link Gdansko paleidimą per ten, visgi ganėtinai populiari kryptis, ypač vasaros metu.

          Comment

          Working...
          X