Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto 2024.10
    Gdynės centrinė stotis (Gdynia Główna)


    Tvarkaraštis tunelyje




    Viduje interjeras kažkuo priminė funkcionalistinę Hradec Králové stotį, tačiau iš išorės buvo labiau panašus į Varšuvoje pokariu statytus pastatus .Vis dėlto per karą sugriauta kitokai stotis po karo buvo atstatyta, o 1950 - 1959 m. pastatytas dabartini pastatas, kur persipynė socrealizmo ir prieškario modernizmo bruožai.
    W latach 1950–1959 ustąpił miejsca nowemu dworcowi według projektu prof. Wacława Tomaszewskiego (...) Dworcowe budynki stanowią niespotykane połączenie architektury socrealizmu z przedwojennym modernizmem
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna




    Kasų zona

    Comment


      Foto 2024.10
      Laukimas Gdynės stotyje. SKM traukinys




      Pendolino


      Atvažiavo traukinys iš Helio - turbūt mūsų




      Įlipome į tuščią traukinį, paskui pradėjo rinktis žmonės


      Grįžome į savo Pucką




      Pėsčiųjų perėja su šlagbaumu




      Tuoj pajudėsime

      Comment


        Lenkai: „Rail Baltica“ ruožas jau veikia pas mus

        Iki šiol Lenkijos infrastruktūros valdytojas „PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.“ rekonstravo ir modernizavo visas Varšuvos–Balstogės stotis ir Luko (Elko) geležinkelio stotį.

        2025 m. sausį „Polskie Linie Kolejowe“ paskelbė didžiausią konkursą modernizuoti 96 km ilgio liniją nuo Balstogės iki Luko, kurio bendra vertė siekia 1,4 mlrd. Eur.

        Pasak „Polskie Linie Kolejowe“ valdybos nario, atsakingo už strategiją ir plėtrą Maciejaus Kaczoreko, kitas ruožas nuo Luko iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos yra sudėtingiausias „Rail Baltica“ Lenkijoje ruožas.

        „Kaip ir Baltijos šalyse, atkarpa nuo Luko iki Lietuvos sienos yra plyno lauko (angl. greenfield) projektas. Jo metu naujai pastatysime elektrifikuotą dvikelio geležinkelio liniją, kurios projektinis greitis – iki 250 km/h. Šiuo metu vykstančiam projektavimo dokumentų rengimo etapui turime užtikrintą finansavimą iš ES lėšų ir nacionalinio biudžeto.

        „Rail Baltica“ vertiname trimis lygiais: tarptautiniu ES lygiu, nes projektas sujungs valstybes, krovinių vežimo ir intermodalo galimybes, regioninės plėtros ir nacionalinės svarbos lygiu, taip pat – iš karinio mobilumo perspektyvos, kurio reikšmė pastaraisiais metais išaugo“, – kalbėjo „Polskie Linie Kolejowe“ valdybos narys M. Kaczorekas.

        Šiuo metu rengiamasi modernizuoti arčiausiai Lietuvos sienos esantį Lukas–Trakiškiai ruožą, atliekamas poveikio aplinkai vertinimas.

        Kitas „Rail Baltica“ Lenkijos geležinkelio ruožo modernizavimo etapas – geležinkelio linija Balstogė–Lukas. Jo metu bus panaikintos pervažos ir pastatytos dviejų lygių sankirtos su viadukais, tai padidins saugumą ir traukiniai galės važiuoti 200 km/val. greičiu – šį atstumą įveikti 35 min. greičiau, viso per 55 min.

        Naujai renovuota Balstogės geležinkelio stotis yra viena iš 5 didžiųjų Lenkijos geležinkelių stočių Lenkijoje, per metus aptarnaujanti 2,7 mln. keleivių. Neseniai čia įrengtas naujas geležinkelio eismo valdymo centras su vaizdo stebėjimo sistema.

        Taip pat modernizuota Luko geležinkelio stotis: nutiesti 40 km kelių, kad jais galėtų važiuoti daugiau krovininių traukinių, sumažintas pervažų skaičius, pastačius viadukus bei perėjas. Europos Sąjungos geležinkelių agentūra sertifikavo, kad stotis atitinka europinius reikalavimus.

        Comment

        Working...
        X