Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Nepasakyta, kad backdoor'ai nebuvo įdėti Lenkijos specialiųjų tarnybų pageidavimu. Viena iš priežasčių kodėl EU bando prastumti šifruotų susirašinėjimų uždraudimą.
    ???????????

    Kokie dar backdoor'ai ble

    Čia kalbama kad gamintojas uždeda blokus kad negalėtų trečiosios šalys taisyti traukinių. Grynai right-to-repair klausimas, tik su stambesne technika stambesniems klientams. EU nuomonė kad šito neturi būti.

    Ko prisirūkius reikia būti kad galvoti kad čia backdoor'as ir kad čia išvis kažko su šifruotais susirašinėjimais susiję?

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
      Čia kalbama kad gamintojas uždeda blokus kad negalėtų trečiosios šalys taisyti traukinių. Grynai right-to-repair klausimas, tik su stambesne technika stambesniems klientams. EU nuomonė kad šito neturi būti.
      Jei būsim tikslūs, ne "trečios šąlys", bet tiesioginiai konkurentai. Nebūna taip, kad randominiai įvesti skaičiai STAIGA sutampa su tavo konkurentų depų vietomis.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        ???????????

        Kokie dar backdoor'ai ble

        Čia kalbama kad gamintojas uždeda blokus kad negalėtų trečiosios šalys taisyti traukinių. Grynai right-to-repair klausimas, tik su stambesne technika stambesniems klientams. EU nuomonė kad šito neturi būti.

        Ko prisirūkius reikia būti kad galvoti kad čia backdoor'as ir kad čia išvis kažko su šifruotais susirašinėjimais susiję?
        Tuo, kad pakomentavau neperskaitęs viso straipsnio (mea culpa), tik užmetęs akį į tai, kad nuotoliniu būdu buvo galima modifikuoti traukinių kompiuterinę įrangą ir stabdyti traukinius. Žinant, karinę situaciją, kilo mintis, kad tai galėjo būti saugumo tarnybų reikalavimas turėti galimybę stabdyti/išjungti traukinius esant reikalui.

        Backdoor'ai dedami visur. Žiūrėti: Heartbleed - Wikipedia, Why Adding Client-Side Scanning Breaks End-To-End Encryption | Electronic Frontier Foundation (eff.org)

        Apsirūkius tikrai ne traukiniai galvoj.

        Comment


          Jau tikriausiai laikas sukurti naują temą apie LTG Cargo Polska.

          LTG Cargo Polska pateko į TOP 12 Lenkijoje krovinius vežančių geležinkelio įmonių. Čia vertinimas pagal krovinių apimtis, kurios sudarė 1,9 proc. Lenkijos krovinių pervežimo apimčių 2023 m.
          https://ltgcargo.pl/news/ltg-cargo-p...ow-kolejowych/

          Bet kol tokios temos nėra, įdedu LTG Cargo lokomytuvų lentelė į šią temą.
          Taigi, 2024 m. sausio mėn. duomenimis LTG Cargo turėjo 31 lokomotyvą Lenkijoje. Čia tik tie, kurie dirba Lenkijoje, o ne važiuoja iš Šeštokų ar Mockavos (priklausantys LTG Cago).
          Kiek vėliau vieno lokomotyvo nuoma pasibaigė, taigi, gegužės mėn., kai sudarinėjau šitą lentelė, LTG Cargo Polska vėl turėjo 31 lokomotyvą, bet jau naujo lizinguojamo elektrovežio sąskaita.

          Dauguma lokomotyvų yra nuomojami, kai kurie lizinguojami ir keli lokomotyvai yra nuosavi. Tai trys M62. Bet jie ne iš Lietuvos, o pirkti Lenkijoje. Taip pat vienas tikrai (dėl antrojo neaišku) yra nuosavas elektrovežis EU07. Tai senas nurašymui skirtas elektrovežis, kurį LTG išpirko ir rekonstravo...

          LTG Cargo Polska nuomoja (lizinguoja) 5 vnt. naujų elektrovežių Pesa 111Ed. Jie turi paskutinės mylios funkciją, t.y. dyzelinį generatorių.
          Taip pat lizinguoja du naujus Siemens Vectron 193 serijos elektrovežius, penkis Siemens E189 serijos elektrovežius nuomoja. Visi šie elektrovežiai yra multisisteminiai, gali dirbti ir dirba ir Vokietijoje, Olandijoje... Kiti elektrovežiai - seni, įvairūs anksčiau Lenkijoje dirbę elektrovežiai.

          Lentelėje klaustukai reiškia, kad ne visai aišku. Taip pat ties daugumai lokomotyvų nurodžiau nuomą, išskyrus kelis lizinguojamus. Bet ne visais atvejais tai gali būti nuoma. Informacija imta iš lenkų forumo https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php , tai ten kai kur nurodoma nuoma, kai kur lizingas. Bet koks gali būti lizingas senesniems lokomotyvams?

          Paskutinis taisė Al1; 2024.06.16, 11:04.

          Comment


            Visos nuotraukos surankiotos internete iš skirtingų šaltinių.
            Elektrovežis Pesa 111Ed stotyje be kontaktinio tinklo važiuos (-ja) autonomine eiga.



            Kažkur prie Čenstochovos. Pesa 111Ed-018



            Siemens Vectron 193-723.





            Siemens Vectron 193-509 Olandijoje.




            Paskutinis taisė Al1; 2024.06.16, 11:13.

            Comment


              M62M-018.



              M62M-005.



              M62M-001.



              Nuosavas EU07-155.



              Nuomojamas EU07-146.



              EU07-227



              EU07-371 neperdažytas į LTG spalvas.




              Paskutinis taisė Al1; 2024.06.16, 11:20.

              Comment


                Bombardier E186-267. Visos nuotraukos jau kai šie lokomotyvai yra eksploatuojami LTG Cargo Polska. Kadangi nuomojami, tai ne visada perdažomi.



                Siemens E189-205. Oficiali Lenkijoje naudojama serija yra E189, o ne ES64F4.



                E189-806



                Senas 3E-100-117.



                201Eo-007.



                Comment


                  Pora grynai manevrinių šilumvežių.

                  SM42-2488.



                  TEM2-309. Šitas vienintelis, kurio nuotraukos dirbančio LTG Cargo Polska neradau. Tai čia jo darbas prieš tai buvusioje kompanijoje.



                  M62-1812.



                  Čia jau mano nuotraukos. M62-3536 Trakiškėse.



                  311D-02 Suvalkuose. Giliai modernizuotas M62.

                  Paskutinis taisė Al1; 2024.06.16, 11:36.

                  Comment


                    Sokulka, 2023 m. Stoties pastatas. Apleistas. Pirmasis stoties pastatas buvo medinis. Šis - tarpukaryje statytas pastatas (centrinė dalis, langai su arkomis), vėliau, po Antrojo pasaulinio karo kelis kartus praplėstas. Pirmasis peronas su keliu - 1520 mm.



                    Stovi PKP elektrovežiai. Priekyje ET22-1122.



                    2024 m. vasara. Senasis stoties pastatas nugriautas, o jo vietoje statomas dar didesnis... Čia bus persėdimo centras. T.y. kitoje pusėje bus įrengti autobusų peronai. Taip pat bus persėdimas į miesto mikrobus. Tik geležinkelio, tiek autobusų stočiai, tokio pastato tikrai nereikės... Kas tokiuose plotuose įsikurs, neaišku. Nes geležinkeliai nenaudojo senojo pastato jau seniai ir kažin ar jam naujajame reikės daug ploto (neskaitant keleivių salės, kuri bus bendra su autobusais ir kasų (jei jos bus, dabar Sokulkoje nėra kasos)).



                    Traukinys Varšuva - Mockava su SU160-010.



                    Į kitą pusę - tolumoje matosi traukinys į Mockavą.



                    EN57AL-1551 į Kuznicą.

                    Comment


                      Toliau nuvažiavau į Geniušius. Tai buvusi perkrovimo stotis nuo Sokulkos į vakarus. Ties pervaža. Priekyje - 1435 mm kelias. Tolimesnis - 1520 mm. Kitų buvusių kelių liekanos tik pervažoje likę bėgiai.



                      ​Suremontuotas 1520 mm kelias. Vaizdas Sokulkos link.



                      Ten pat, į priešingą pusę. 1520 mm kelias baigiasi ten, kažkur už tų smėlio ir žvyro krūvų. Kairėje esantys apšvietimo stulpai - Geniušių stotelės perono apšvietimas.

                      Kol kas jokio kelyno plėtros nėra. Galbūt jis buvo numatytas, bet karas Ukrainoje pakoregavo investicijas. Nepaisant karo, 1520 mm kelio rekonstrukcija nuo Sokulkos iki Geniušių buvo užbaigta (pradėta dar turbūt 2020 ar 2021 m.). Iki tol kurį laiką 1520 mm bėgiais buvo galima atvažiuoti iš Baltarusijos tik iki Sokulkos, o toliau geležinkelis buvo nenaudojamas.



                      Ties pervaža, Geniušių stotelės perono link.



                      Paskutinis taisė Al1; 2024.08.30, 10:41.

                      Comment


                        Sokulka. Po kelių dienų nei praeitą kartą...
                        1520 mm dengtas vagonas prie sandėlio.



                        Kitu rakursu. 1520 mm bėgių pora blizga, o 1435 mm aprūdijusi.



                        Sankcijos sankcijomis, o gyventi šiltai ir pigiai visi nori.
                        Sokulkos kuro (pagrinde) perkrovimo terminalas. Cisternos su suskystintomis dujomis iš Baltarusijos ir Rusijos.



                        Akmens anglis. Buvo laikai, kai akmens anglies čia buvo kelis kartus daugiau. Dabar dalį anglies vietos terminale užima skiedros. Irgi tikriausiai iš Baltarusijos.



                        Rusijos kompanijos cisterna tarp vakarietiškų...



                        BČ cisterna tarp vakarietiškų...



                        1520 mm šilumvežis TEM2-030B. Taip, kažkodėl tai raidė numeryje, o ne serijoje...



                        RŽD pusvagonis.



                        Sokulka, šiaurės rytinė kelyno dalis. Dešinysis kelias - 1520 mm.



                        Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Kuznicos link.



                        Ten pat, kiek dešiniau - karjerą aptarnaujanti geležinkelio atšaka ir pusvagoniai joje.

                        Paskutinis taisė digital; 2024.09.02, 20:42. Priežastis: ištrintas reklaminis url

                        Comment


                          Buchvalovo (prie Sokulkos) kuro bazė. Cisternos kairėje 1435 mm, o aš stoviu ant 1520 mm bėgių į bazę.



                          Toliau važiuoju į Kundzino buvusią stotį linijoje Sokulka - Kuznica. Apleistas stoties pastatas ir vaizdas Kuznicos link.



                          Kita stotelė - Čiuprinovas. Kuznicos link.



                          Prieš Čiuprinovo stotelę, t.y. tarp Kundzino ir Čiuprinovo yra akmens anglies (pagrinde) perkrovimo terminalas. Kalnai akmens anglies. Kitoje geležinkelio pusėje toliau yra antra terminalo dalis. Ten perkrauna ir kitus birius krovinius, taip pat fasuotą akmens anglį.



                          Nors tema apie geležinkelius, bet nuo Sokulkos iki Kuznicos, o konkrečiai iki pasienio posto tiesiamas naujas automobilių kelias praktiškai lygiagrečiai senajam. Ir tai esant jau virš metų uždarytam pasienio postui, kuris neaišku kada bus atidarytas ir ar bus.





                          Kuznicos stotyje vyksta rekonstrukcija taip pat. Rekonstruojamas kelynas šiaurės rytinėje stoties dalyje, kur yra ir 1520 mm kelynas. Keičiami kai kurie bėgiai, rekonstruota pervaža, semaforai pakeisti naujais šviesoforais ir t.t.



                          1520 mm vagonai. Ties Kuznicos pervaža, vaizdas sienos link. Siena už poros kilometrų.

                          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.02, 20:15.

                          Comment


                            Kita Lenkijos ir Baltarusijos pasienio stotis - Čeremcha. Šiuo metu eismas per sieną nevyksta. Per sieną vyko krovininis susisiekimas, į Lenkiją Čeremchoje neateina 1520 mm vėžė. Stotis Baltarusijoje - Vysoko Litovskas.

                            Ties paskutine pervaža Čeremchoje. Vaizdas sienos link. Siena už kelių kilometrų. Bėgiai šiek tiek parūdiję, bet matosi, kad kartais pravažiuojama... Tikriausiai tik kad palaikyti liniją veikiančia, o ne užkonservuoti.



                            Greta yra nenaudojamas privažiuojamasis kelias, kuris veda į pabėgių mirkymo gamyklą. Gamykla veikia, jos pagrindinis klientas - geležinkeliai, bet pabėgiai geležinkeliu nebegabenami... "Laisvos" rinkos grimasos...



                            Čeremchos stoties vaizdas nuo pėsčiųjų tilto. Naujas keleivinės stoties pastatas.



                            Kiek dešiniau.



                            Vaizdas nuo tilto į priešingą pusę. Kairėn suka geležinkelio linija į Vysoko Litovską, dešinėn suka linija į Sedlcus.



                            Tolumoje matosi depas. Geležinkelio linija šia kryptimi eina į Hainuvką ir Bielską (išsišakoja už stoties ar stoties gale).



                            Stotyje tik tušti vagonai ir vienas šilumvežis. Dar keli stovėjo prie depo. Geltona konstrukcija - vagonų muitiniam patikrinimui.


                            Comment


                              Lenkijos - Baltarusijos pasienyje šiuo metu veikia trys geležinkelio pasienio punktai. Tai minėtas Kuznicos - Gardino ir didžiausias iš visų su Lenkija dar nuo TSRS laikų - Terespolio - Bresto, taip pat Semianuvkos - Svisločiaus.
                              Dar du yra neveikiantys. Vienas iš jų - minėtasis Čeremcha - uždarytas laikinai berods pernai. Zubkų - Berestovicos neveikia nuo 2020 m., bet ir prieš tai jau buvo mažai veikiantis.
                              Terespolio - Bresto veikia, bet šiuo metu praleidžiami tik kroviniai, kaip ir visose kitose geležinkelio perėjose su Baltarusija.

                              Veikiantis pasienio punktas Semianuvkos (sulenkintas rusiškas panadinimas Semionovka; visur ten pasienio rajone tik cerkvės, katalikų bažnyčių beveik nėra) - Svisločiaus. Visą laiką veikia kaip krovininis. Gabenami įvairūs kroviniai, tiek kuras cisternose, tiek birūs, tiek fasuoti ar kiti. Nuo Semianuvkos miškuose į pietus eina visas perkrovimo tinklas su keliais ir miškuose pasislėpusiais terminalais. Buvo laikai, kaip rašoma, kad anksčiau 1520 mm vėžė siekė net Hainuvką. Dabar jau jos nebėra. Nuotraukos iš Hainuvkos bus vėliau.

                              1977-1990 m. netoli tekantis Narevas buvo užtvenktas ir suformuotos Semianuvkos marios. Per marias supiltas pylimas ir pastatytas tiltas (du vienas šalia kito abiems vėžėms).
                              Nuo stoties iki sienos apie 7,5 km. Už tiltų ir marių yra keleivinė stotelė, iki kurios iki 2004 m. kursavo traukiniai.

                              Tiltai. Už šio pylimo yra senasis pylimas ir tilto vieta. Po dabartinių tiltų anga geriau įsižiūrėjus matosi senas pylimas.



                              Krantas sutvirtintas ir senais gelžbetoniniais pabėgiais.



                              Stotyje daug kamerų ir tarnybinis pėsčiųjų tiltas, ant kurio pašaliniams patekti negalima, nes yra rakinami varteliai. Vaizdas į stotį iš po tilto. Tolumoje stovi 1520 mm vežės šilumvežiai: BČ M62-1571 ir du PKP Cargo SM48-064 ir 076.



                              M62 į Baltarusiją tikriausiai kelių valandų bėgyje važiavo atgal, nes stovėjo su įjungtomis (silpnu režimu) priekinėmis signalinėmis lempomis, be to viduje buvo mašinistas. Sąstatas buvo sudarytas iš įvairių vagonų - cisternų, dengtų ir hoperių. Laukti traukinio išvykimo aš neturėjau laiko...



                              1435 mm vagonai ir du BR232 šilumvežiai, dirbantys stotyje.



                              RŽD dengtas vagonas.



                              Kaip minėjau, perkrovimo rajonas didelis. Sekanti stotis Hainuvkos link - Narevka. Tolumoje matosi 1435 mm cisternos. Nuo Narevkos eina kita linija į Semianuvką per perpylimo stotį Planta. Dabar ji lygtai neveikianti.
                              Keleivinio susisiekimo čia nėra, bet 2022 dar buvo. Kaip ir Semianuvkoje.



                              Stoties pastato kaip tokio nėra. Buvo keleivinis barakas, bet nugriautas. Tolumoje matosi eismo valdymo pastatas, iš kurio trosais valdomi semaforai ir iešmai.



                              Stotyje stovėjo Cargounit priklausantis, bet nuomojamas Qemetica Group šilumvežis BR232-502.

                              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.05, 12:57.

                              Comment


                                Hainuvka. Kažkada buvusi didelė stotis. Į stotį sueina 4 krypčių geležinkelio linijos. Dabar nykus vaizdas... Nors stotis atnaujinama, bet tik iš esmės keleiviniams traukiniams, kurių ten irgi nėra daug. Krovininiai čia tik pravažiuoja tranzitu, kažką atvežti ar išvežti nelabai yra... Nebent nuo rampos ar metalo laužą (žr. sekančias nuotraukas). Vaizdas Semianuvkos link.



                                Dviašė dvivagonė automorisė SA108-009. Berods iš Belostoko.



                                Kaip jau minėjau, šitoje plynėje tikriausiai būta 1520 mm kelyno. Dešinėje metalo laužo supirktuvė ir rampa.



                                Nuo tilto kitu rakursu. Stoties pastatai yra saloje, t.y. iš abiejų pusių yra bėgiai ir peronai.



                                Vaizdas į pietus, Čeremchos link.



                                Į pietus, kairėje - linija ė Čeremchą, dešinėje - į Belovežą.



                                Į šiaurę, Bielsko link. Pats dešinysis kelias paskui Hainuvkoje (mieste) susijungia su linija į Semianuvką.



                                Atvyko traukinys Varšuva - Belostokas - Gdanskas. Taip, taip, važiuoja tokiu maršrutu.




                                Stoties pastato vaizdas iš "miesto" pusės, o tiksliau iš stoties aikštės pusės. Už nugaros dar yra autobusų "stotis", t.y. galinis punktas, iki kurio atvažiuoja autobusai (ne miesto). Pats pastatas naudojamas ne pagal paskirtį. Ten kažkokia tai salė ar pan. įrengta ir tipo visuomeninė erdvė. Yra nedidelė laukiamoji salė cokoliniame aukšte, ten kur matosi "tunelis".

                                Paskutinis taisė Al1; 2024.09.08, 21:52.

                                Comment


                                  Su Kaliningrado sritimi Lenkija socialistiniais laikais turėjo tris geležinkelio jungtis. Nors nauja siena 1945 m. perkirto net 13 geležinkelio linijų, iš kurių 2 buvo siaurojo geležinkelio linijos.
                                  Visos trys veikė ir po 1991 m. Tačiau viena iš jų buvo uždaryta dar iki 2000-ųjų.
                                  Šiuo metu veikia Branievo - Mamonovo, Skandavos - Železnodorožno pasieno perėjimo punktai. Uždarytasis buvo tarp Bartošycų (Glomno) ir Bagrationovsko.
                                  Keleivinių traukinių eismas nuo 1992 m. vyko per Branievo - Mamonovo pasienio punktą. Iki tol jis buvo galimas, bet praktiškai jo nebuvo. Keleivinis eismas per šią pasienio perėja nutrauktas iki 2015 m., nors iki tol jo reguliaraus jau irgi nebuvo. Aktyviausiai keleivinis eismas vyko laukiniais 90-aisiais, kai važinėjo prekeiviai ir vokiečiai nostalgiškai lankė prarastas žemes...

                                  Branievo stotis, Rytų Prusijos Ostbahn'as. Pastatas milžiniškas, bet apleistas. Stoties salė lyg ir veikia, lyg ir ne. Lenkijos vidinis keleivinis susisiekimas atnaujintas berods pernai. Tai PolRegio traukiniai į Olštyną. Su Gdansku, deja, susisiekimo nėra.



                                  Pasienio ir muitinės kontrolei pastatytas naujas pastatas (199X metais). Į tarptautinį peroną veda požeminė perėja.



                                  Stoties pastatas iš miesto pusės.



                                  Keliai ir peronai. Vaizdas į šiaurę, Kaliningrado link. Pirmasis kelias kairėje - 1520 mm. Kiti - 1435mm. Dešinėje tarptautinis peronas su stogu. Teoriškai turėtų būti vienas kelias 1435 mm, kitas - 1520 mm. Bet realiai abu keliai 1435 mm.



                                  Tolumoje matosi krovininė stoties dalis.



                                  Vaizdas Gdansko link. Pirmasis kelias 1520 mm ir eina jis toliau į pietus, už stoties toliau yra perkrovimo terminalas.

                                  Comment


                                    Stotyje yra artefaktų. Vandens kolonėlė.



                                    Gamintojas Eisenwerk Schafstaedt.



                                    Kitas artefaktas - vis dar veikiantis pasukimo ratas. Visai šalia 1-ojo kelio, gale peronų. Naudojamas remontininkų technikai. Galėtų būti paprasčiausias iešmas, nes liko tik du keliai. Bet ratas palaikomas veikiantis. Anksčiau būta daugiau atšakų, todėl šioje vietoje reikėjo rato.





                                    Rankinis pasukimo mechanizmas.



                                    Aklikeliai į kuriuos nukreipia pasukimo ratas.



                                    Gan geros būklės, nors ir nenaudojamos išlikusios nuo vokiečių laikų apžiūros duobės, išmūrytos raudomis plytomis.



                                    Kol fotografavau ratą, atvažiavo manevrinis SM42-1286 su keliomis cisternomis.




                                    Comment


                                      Toliau kelios nuotraukos iš prekių stoties dalies.

                                      O SEUBE, kaip LG cisternos čia pateko? Tik per Kaliningradą! Įkaitės, ne kitaip... Nors iš Ukrainos į Lietuvą cisternas ir hoperius atveža su autotransportu (nuimtas nuo vežimėlių) ir Šeštokuose pastato ant vežimėlių.



                                      1520 mm vėžės PKP Cargo SM48-048 prie cisternų.



                                      DB TEM2-018. Irgi 1520 mm vėžės.



                                      Kazachstano cisternos.



                                      Ir Rusijos dujų cisternos...



                                      Comment


                                        Galiausiai važiuojant per pervažą man pasisekė. Užsidarė pervaža ir netrukus lėtai atšliaužė RŽD 2M62U-0338 iš Mamonovo su cisternų, hoperių ir pusvagonių (gale) sąstatu. Visi pilni. Fuck your sanctions!





                                        Visi vagonai prirašyti RŽD, o ne kokiame Kazachstane ar Uzbekistane...







                                        Už pervažos dar kažkoks terminalas ir jame stovintys keli 1520 mm vėžės TEM2 ar SM48.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.08, 23:18.

                                        Comment


                                          Antrasis šiuo metu veikiantis pasienio perėjimas su Kaliningrado sritimi yra Skandavos - Železnodorožno. Kažkada tai buvo gan nemaža perkrovimo infrastruktūra. Šiuo metu likusi tik kuro bazė. Ten vietinių gyventojų teigimu šiuo metu vežamos tik suskystintos dujos. Kas yra tiesa, nes jokių kitokių vagonų nemačiau.

                                          Skandavos stotis. Pastatas apleistas. Nors kairėje pusėje ir yra pasienio ar tai muitininkų patalpos, bet kažin ar jos ten rimtai naudojamos... Pačioje stotyje jokio patikrinimo neatliekama. Kadangi per sieną keleivinių traukinių eismas nevyko, tai ir stotis neturėjo atitinkamos infrastruktūros. O krovinius apiforminti galima ir perkrovimo terminaluose.

                                          Stoties pastatas iš bėgių pusės. Keleivinio susisiekimo (vietinio) nėra nuo 2000.



                                          Vaizdas Olštyno link. Keliai čia 1435 mm. 1520 mm turbūt niekada ir nebuvo, nes perkrovimas vyksta terminaluose.



                                          Vaizdas į priešingą pusę. Ten toliau atsišakoja kelias į šiuo metu vienintelį veikiantį terminalą. Kiti du likviduoti ir jau seniai.



                                          Stoties pastatas iš kelio pusės.



                                          Skandavos logistikos terminalas. Vaizdas nuo stoties pusės. Matosi tik 1435 mm cisternos. Jos užstoja 1520 mm cisternas. Šalia ternimalo yra Frančkovo kaimas, jo pakraštyje eilė nebaigtų statyti gyvenamųjų namų terminalo darbuotojams. Keli daugiabučiai yra gyvenami.



                                          Vaizdas iš šono, šiaurinis terminalo galas ir 1520 mm dujų cisternos.



                                          Iš kitos vietos, geriau matosi 1520 mm cisternos.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.11, 09:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X