Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kita stotis linijoje - Lochuvas. Lochai turi savo miestą!
    Stoties pastatas - buvęs depo pastatas. Atrestauruotas, iki tol buvo labai apleistas, bet laukimo salė jame veikė ir iki rekonstrukcijos.



    Peronai Belostoko link. Yra požeminė perėja.



    Stoties pastatas ir peronai.



    Vaizdas Varšuvos link. Tolumoje matosi bebaigiamas viadukas per geležinkelį vietoj pervažos, kuri dar veikė.



    Nuo perono galo Belostoko link. Tolumoje krovininė stoties dalis.



    Ten pat, vaizdas atgal, Varšuvos link.



    Vienas iš senų pastatų, susijusių su geležinkeliu. Ir kaip gi be maršalo Pilsudskio...




    Comment


      Čia iš interneto viena iš sekančių stotelių - Topuras. Vaizdas Belostoko link. Maždaug tokia padėtis buvo pernai, kai ir dariau fotoreportažą. Vietoj pervažos statomas viadukas. Todėl stotelė kitokia - abiejų krypčių peronai vienas prieš kitą.

      ]

      Sekanti stotis - Sadovnė Viengrovskė (Sadowne Węgrowskie). Čia pokyčiai esminiai. Kaip pilnavertė stotis ji neveikė ir anksčiau. Buvo keli keliai, keleivinis peronas, bet stoties pastatų nebuvo. Kasa veikė kioske. Rekonstruojant liniją peronai perkelti į kitą vietą - apie 300 m Varšuvos link ties pervaža. Čia dar dvikelis. Vaizdas Varšuvos link. Peronai vienoje pervažos pusėje vienas prieš kitą. Jokių stoties pastatų nėra. Iš esmės keleiviams Sadovnė Viengrovskė yra eilinė stotelė. Čia ir anksčiau stodavo tik priemiestiniai traukiniai.



      Vaizdas į kitą pervažos pusę, Belostoko link. Čia prasideda stoties kelynas. Realiai dabar tai tik pralanka. Taip pat yra transformatorinė pastotė (dešinėje, visiškai rekonstruota) ir lygtai platforma kairėje). Stotis aptverta, žolė, aukšti krūmai, spėjo užaugti, todėl sunkai kas nors iš tolo matėsi.



      Prostynio stotelė Belostoko krypties peronas.



      Varšuvos krypties peronas. Ten tas naujas stogas - buvęs stoties pastatas, jau seniai naudojamas kaip gyvenamasis namas, nors iki rekonstrukcijos buvo ir laukiamoji salė. Dabar neaišku, ar išliko. Nežiūrėjau.



      Pervaža.


      Paskutinis taisė Al1; 2022.08.25, 12:57.

      Comment


        Kitas objektas linijoje - tiltas per Bugą. Kaip ir minėjau, senasis tiltas buvo nugriautas ir pastatytas naujas tiltas. Senasis tiltas buvo vienkelis, o naujasis - dvikelis. Anksčiau čia buvo "siaura" linijos tarp Varšuvos ir Belostoko vieta.





        Pravažiavo krovininis sąstatas.







        Tęsinys bus.


        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ant sienos su Vokietija lokomotyvo nekeičia, nes iki pat Berlyno traukia lenkų elektrovežis. Jis matyti nuotraukoje Berlyno stotyje grįžtant į Lenkiją. Kondicionieriai neveikė, nes buvo keičiamas maitinimo tipas kontaktiniame tinkle (iš DC 3kV į 15 kV 16,7 Hz) ir taip pat elektrovežyje. Bet ar tam tikrai reikia 10 minučių, tai klausimas... Bet kokiu atveju tas stovėjimas ant sienos pusvalandį yra ne pagal tvarkaraštį. Ir labai nervina, nes, kiek teko važiuoti, nieko daugiau nevyksta be maitinimo srovės keitimo...
          Ačiū už paaiškinimą! Dar į akis krito, kad ant sienos keičiasi konduktorių personalas: Vokietijoj bilietus tikrina vokiečiai su vokiškom uniformom, Lenkijoj lenkai. Tik vagono-restorano padavėjas vandenį dalino ir kavą pardavinėjo jau Vokietijoj.

          Comment


            Taip, konduktoriai keičiasi. Tas pats gi ir su traukiniu Kaunas - Belostokas. Jei iki koronos buvo dvi poros traukinių kasdien ir apsikeitimas mašinistais ir konduktoriais vyko Trakiškėse, tai dabar jis irgi vyksta Trakiškėse, tik lietuviai į Trakiškes atvažiuoja ir išvažiuoja atgal į Kauną automobiliu. Lenkai, beje, irgi iš Suvalkų atvažiuoja į Trakiškes ir grįžta į Suvalkus automobiliu.

            Comment


              Grįžtant prie fotoreportažo, dar reikia paminėti, kad rekonstruojant liniją RB projekto rėmuose, eismo nebuvo stengiamasi visiškai nutraukti. Buvo periodai, kai traukiniai iš Varšuvos į Belostoką nekursavo, priemiestiniai ar netgi kai kurie TLK kursavo sutrumpintais maršrutais, bet tarp Varšuvos ir Belostoko važinėjo pakaitiniai PKP autobusai. Tai buvo 2017, 2018 metais. Dabar jau visiško linijos uždarymo rekonstuojamuose ruožuose ilgam laikui nebus. Galbūt tik trumpalaikis. Šiuo metu traukiniai tarp Varšuvos ir Belostoko kursuoja, tačiau yra daromas technologinis langas dienos metu ir kai kurie traukiniai važiuoja sutrumpintu maršrutu, o likusią maršruto dalį vežama autobusais.

              Taigi, už tilto per Bugą yra stotis - Malkinia. Tai didelė mazginė stotis, ypač socialistiniais laikais. Bet ir dabar ir svarbi. Malkinėje baigiasi Varšuvos priemiestinė zona ir prasideda Belostoko priemiestinė zona.
              Vaizdas nuo perono galo Varšuvos link. Tolumoje matosi vietoj pervažos pastatytas viadukas. Kairėke pusėje esantys bėgiai - linijos į Ostrolenką pradžia.



              Stovint ant linijos į Ostrolenką bėgių, Varšuvos link.



              Kiek paėjus peronu, vaizdas Varšuvos link.



              Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



              Pirmame kelyje stovi traukinys į Varšuvą Vilenską.

              Comment


                Stoties kelynas visiškai naujai suformuotas, nauji peronai (kiekis kitas), vietoj dviejų pėsčiųjų tiltų įrengta požeminė perėja. Bendras vaizdas Belostoko link. Yra du peronai ir 4 keliai traukiniams sustoti.



                Pirmasis kelias ir automobilių aikštelė. Kažkada šioje vietoje buvo stoties pastatas. Stoties pastatas, pastatytas tiesiant geležinkelį, buvo medinis. Sudegė Antrojo pasaulinio metais, buvo pastatytas barakas, o vėliau tas tolumoje esantis dviaukštis mūrinis pastatas.



                Vaizdas Varšuvos link.



                Taip pat rekonstruojant geležinkelį, pastatytas šis eismo valdymo pastatas.



                Stoties pastatas. Realiai keleiviams yra tik nedidelė laukimo salė ir kasa. Salėje telpa apie 10 žmonių... Čia bendra visos RB rekonstrukcijos problema, kad nei vienoje stotyje nebuvo įrengta normali infrastruktūra keleiviams - nei stočių, nei normalių kasų, netgi tualetų nėra... Vienintelė stotis, kuri buvo įrengta esamame pastate, - Lochuvas. Visose kitose stotyse keleiviai turi tenkintis tik paviljonais ar slėptis nuo blogo oro kai paviljonai nepadeda, požeminėse perėjose...



                Belostoko link. Tolumoje matosi krovininė stoties dalis



                Keli keliai šiauriau peronų.



                Stoties vaizdas Varšuvos link.



                Stoties aikštė ir vietinis neformalus P+R.



                Krovininio kelyno dalies likučiai. Kažkiek tai jie naudojami. Vandentiekio bokštas.



                Krovinini kelyno dalis ir tolumoje matomas naujas linijos į Ostrolenką viadukas virš linijos į Belostoką.



                Paskutinis taisė Al1; 2022.08.26, 10:10.

                Comment


                  Artimiausia už Malkinios stotelė Zaremby Koscielne. Kažkada tai buvo stotis. 1939-1941 metais tai buvo TSRS pasienio stotis. Malkinia buvo Reicho pasienio stotis. Ar vyko eismas, neaišku. Keleivinis tikrai nevyko, tik per Virbalį ir Brestą. Bet krovininis galėjo vykti.
                  Varšuvos krypties peronas. Dar iki rekonstrukcijos čia buvo dešinėje vienas ar du privažiuojamieji keliai, kurie jau seniai buvo nenaudojami.



                  Stoties pastatas. Aišku, kad tai tipinis geležinkeliečių gyvenamasis namas, pastatytas tiesiant geležinkelį. Šiuo metu jame irgi gyvena žmonės, bet yra ir laukiamojo patalpa.



                  Belostoko krypties peronas.



                  Vaizdas nuo pervažos. Varšuvos krypties peronas.



                  Kita stotelė, kurioje fotografavau (ne visas iš eilės, o tik pasirinktas) - Šulbožė Vielkie. Viskas tipiška. Varšuvos krypties peronas.



                  Belostoko krypties peronas.



                  Tipinis namas ties stotele.


                  Paskutinis taisė Al1; 2022.08.26, 10:25.

                  Comment


                    Kita stotis - Čyževas. Dar prieš Čyževą vyko geležinkelio rekonstrukcija. Viadukas per Nurska gatvę. Dar senas ir vienam keliui, o antrojo kelio vietoje jau buvo statomas naujas viadukas.



                    Čyževo stotis. Tik vienas veikiantis kelias. Čia, primenu, pernai metų nuotraukos. Dabar jau viskas turbūt beveik baigta.



                    Ten pat, vaizdas atgal, Varšuvos link.



                    Čyževe pravažiavo elektrovežis su platformomis į Lietuvą. Sąstatas buvo beveik tuščios, tik sąstato gale stovėjo Lietuvos vežėjų 3 ar 4 puspriekabės.



                    Pabaiga. Kol lenkai nebaigs visos likusios linijos dalies rekonstrukcijos.

                    Comment


                      Kraków to Warsaw with PKP Pendolino high-speed train

                      Comment


                        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                        Kraków to Warsaw with PKP Pendolino high-speed train
                        Teko pasinaudoti šiuo transportu ir tuo pačiu maršrutu. Tai ką autobusu važiavom 5 val., atgal su Pendolino 2:20 val.

                        Comment


                          Radau Lenkijoje, Kentšyne, tokį mechanizmą, kaip suprantu čia iešmų valdymas. Pas mus nieko tokio nemačiau, visur buvo arba rankiniai arba hidrauliniai kiek prisimenu.
                          O ar Lietuvoje tokių kada buvo? Ar išnyko kartu su semaforais?

                          Click image for larger version

Name:	viber_image_2023-08-09_10-16-16-175.jpg
Views:	1265
Size:	494,4 kB
ID:	2067487 Click image for larger version

Name:	viber_image_2023-08-09_10-16-16-235.jpg
Views:	1189
Size:	512,7 kB
ID:	2067488
                          Click image for larger version

Name:	viber_image_2023-08-09_10-16-16-278.jpg
Views:	1191
Size:	388,3 kB
ID:	2067489

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	Od-września-skrócą-się-czasy-przejazdów-pociągów-PKP-Intercity.jpg
Views:	1198
Size:	201,7 kB
ID:	2067625

                            Lenkijoje po rekonstrukcijų trumpinamos kelionių trukmės.
                            Varšuva-Krokuva ir Krokuva-Gdanskas yra rekordinės trukmės.

                            Comment


                              Gražu. Reali realių darbų nauda. Kelionės trukmė pagrindiniuose maršrutuose Lietuvoje realiai netrumpėjo jau kiek laiko? Kokius 80 metų?

                              Comment


                                Lenkija tiria kiberataką prieš geležinkelius: šalyje sutriko traukinių eismas, 2 traukiniai nuvažiavo nuo bėgių, dar 2 susidūrė
                                Lenkijoje po programišių įsilaužimo į geležinkelių ryšio tinklą sulaikyti du vyrai
                                Penktadienio vakarą buvo įsilaužta į Lenkijos geležinkelių bendrovės PKP geležinkelių radijo ryšio tinklą netoli šalies šiaurės vakaruose esančio Ščecino ir buvo duoti keli sustojimo signalai, dėl kurių sustojo arba vėlavo apie 20 traukinių.

                                Comment


                                  Geriausiai situacija ne lenkų kalba aprašyta, ko gero, čia. The Cheap Radio Hack That Disrupted Poland's Railway System | WIRED

                                  Dar verta paminėti, kad iš karto po dviejų vyrų sulaikymo Balstogėje, Radio-stop signalas buvo paskleistas Vroclave.

                                  Comment




                                    Varšuvos priemiesčio geležinkeliai

                                    Comment


                                      https://zaufanatrzeciastrona.pl/post...t-30-pociagow/

                                      Net nežinau kaip apibendrint, verta išsivertus iš lenkų kalbos paskaityt.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                        https://zaufanatrzeciastrona.pl/post...t-30-pociagow/

                                        Net nežinau kaip apibendrint, verta išsivertus iš lenkų kalbos paskaityt.
                                        Consist-as-a-service

                                        Comment


                                          Nepasakyta, kad backdoor'ai nebuvo įdėti Lenkijos specialiųjų tarnybų pageidavimu. Viena iš priežasčių kodėl EU bando prastumti šifruotų susirašinėjimų uždraudimą.

                                          Bet, perskaičius pilnai, panašiau į gamintojų žabangas.
                                          Paskutinis taisė ifl; 2023.12.05, 23:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X