Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Persėdimai Sokulkoje

    Nagrinėdamas Lenkijos geležinkelių tvarkaraštį http://rozklad-pkp.pl , radau įdomių faktų numatant persėdimus Sokulka stotyje (kurią gal iki 1992m. per Varėną, Pariečę, Gardiną pasiekdavo D1 arba DR1A maršrutas iš Vilniaus) .
    Į ją geležinkeliai ateina iš Bialystoko (Varšuvos), Kuznicos (Gardino) ir Suvalkų.
    Antai rytą 7:19-7:30h susitinka traukiniai Bialystokas-Suvalkai ir Suvalkai-Bialystokas (tikriausiai tai automotrisos PESA?) ir į tą susitikimą atvažiuoja elektrinis EN57 Kuznica-Sokulka-Kuznica. Traukinys iš Kuznicos į Sokulką taip pat atvažiuoja į stotį atvykstant traukiniui Varšuva-Šeštokai. Jam važiuojant iš Šeštokų į Varšuvą, po pusvalandžio atvyksta EN57 Bialystokas-Kuznica.
    kitas PESA ir EN57 tipo traukinių susivažiavimas Sokulkoje vyksta nuo 19:06 iki 20:54h.
    Tai ne Lentvario stotyje 10:30, kur iš atvykstančio elektrinio traukinio Nr.878 iš Kauno pamatai išvažiuojantį dyzeliuką į Marcinkonis, o kitas Varėnos kryptimi - tik 15:21h. Arba Kazlų Rūdos stoties vakariniame gale susitinka 18:03h įvažiuojanti AR2 iš Marijampolės ir 18:00h išvykstantis D1 į Kybartus.
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.06.26, 11:01.

    Comment


      #22
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Tai ne Lentvario stotyje 10:30, kur iš atvykstančio elektrinio traukinio Nr.878 iš Kauno pamatai išvažiuojantį dyzeliuką į Marcinkonis, o kitas Varėnos kryptimi - tik 15:21h. Arba Kazlų Rūdos stoties vakariniame gale susitinka 18:03h įvažiuojanti AR2 iš Marijampolės ir 18:00h išvykstantis D1 į Kybartus.
      LG specialiai taip daro, kad keleivinis vezimas butu nepopuliarus/nuostolingas. Greiciau atsisakyti jo ir rami galva.
      O Lenkijos keleiviniu traukinu darbas man asmeniskai patiko, ne DB aisku, bet ir ne LG.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #23
        Traukiniai iš Varšuvos

        Pagal 2009m. gruodžio 13 d. Lenkijoje pasikeitusį keleivinių traukinių tvarkaraštį traukinys (Vilnius)-Šeštokai-Varšuva į stotį Warszawa Centralna atvyksta 20:30h. Iš jos 21:10h. išvyksta traukinys D407 su vagonais į Prahą, Bratislavą, Budapeštą, Vieną. Tas traukinys su vagonais iš šių sostinių į stotį Warszawa Centralna grįžta 7:10h ryto, o traukinys į Šeštokus išvyksa 7:25h.
        Iš Varšuvos į Berlyną naktinio traukinio nelikę.

        Comment


          #24
          Tylos zonos Lenkijos traukiniuose?

          Lenkijos keleiviniuose traukiniuose planuojama įvesti tylos zonas.

          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29513491

          Kas liečia kultūros stoka pasižyminčių kaimiečių plepėjimus "mobiliakais" traukinyje, tai "apie sodžių ir bites" ir kai kurias kitas jų namų ūkio problemas visame vagone girdėti "malonumo" nebūna... Ne geriau "informacijos perdavimas į namus" apie traukinio buvimo vietą, "jaunimėlio" vapaliojimai "karoče" ir kt...

          Comment


            #25
            Vitas, o koks ten traukinys vasara buna is Suvalku skersai Lenkija, iki kada jis vaziuoja ir i kur tiksliai gal atsimeni
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              #26
              Rozkład jazdy PKP Suwałki
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                #27
                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                Vitas, o koks ten traukinys vasara buna is Suvalku skersai Lenkija, iki kada jis vaziuoja ir i kur tiksliai gal atsimeni
                2008m. vasarą (ir gal dar kelis metus anksčiau?) buvo naktinis sezoninis traukinys iš Suvalkų į Krokuvą. 2009m. vasarą buvo į Bielsko Bialą (per Augustavą, Bialystoką, Varšuvą, Čenstochovą, Katovicus).
                Kaip supratau panagrinėjęs Lenkijos geležinkelių tvarkaraštį, kuris įsigaliojo 2009m. gruodžio 13 d., ateinančią vasarą senoninio naktinio traukinio iš Suvalkų nebus
                Mano įsitikinimą patvirtina tvarkaraštis, atsirandantis pagal linką ankstesnėje žinutėje.

                Comment


                  #28
                  Važiuojant link Mykolaiku, is begiu galima spresti,kad ruožas nenaudojamas, stotys kiek teko matyti apleistos.





                  Paskutinis taisė Inspiron; 2010.03.13, 13:58.

                  Comment


                    #29
                    Praeita vasara maciau ten vaziuojanti lokomotyva su 3 keleiviniais vagonais

                    Comment


                      #30
                      Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
                      Važiuojant link Mykolaiku, is begiu galima spresti,kad ruožas nenaudojamas, stotys kiek teko matyti apleistos.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      Iš pačio ruožo ir stočių įspūdis, kad nenaudojamas tai susidaro, bet bent jau užpraeitų metų rudenį tai tuo ruožu važinėjo automatrisė maršrutu Olštynas-Elkas, berods 2 kartus per dieną, o vasarą pagal tavrakaraštį yra kažkos tolimojo susisiekimo traukinys.

                      Comment


                        #31
                        Trakiškės
                        Pasienio su Lietuva stotis. Iki atkuriant susisiekimą su Lietuva, Trakiškės buvo paskutinė Lenkijos geležinkelių stotis. Iki jos vyko priemiestinis susisiekimas (o gal ir tolimasis?). Tarp Suvalkų ir Trakiškių buvo dvi stotelės ir viena stotis (o gal irgi stotelė?).

                        Pirmasis stoties iešmas žvelgiant nuo sienos pusės. Lietuva už kelių kilometrų.



                        Ten pat, į priešingą pusę (link Lietuvos).



                        Senoji medinė Trakiškių sotis, statyta tiesiant geležinkelį. Tipinė regiono carinė geležinkelių architektūra. Pastatas naudotas iki pastatant naują apie 1995-2000 m.





                        Tačiau ir didelė naujoji stotis šiuo metu tuščia ir menkai naudojama. Trakiškėse stoja traukiniai iš (į) Šeštokų (-us). Nebelikus pasienio kontrolės, nebereikalinga ir didelė stotis su muitine, pasieniečiais ir t.t.

                        Antrame ir treciame aukštuiose yra keli butai, kuriuose gyvena žmonės, taip pat stotyje dirba budėtojas. Tačiau keleivių salė uždaryta ir nebenaudojama. Dalis patalpų pigiai išnuomojama (yra skelbimas). Bet kam jos reikalingos tokiame užkampyje?



                        Tuščia ir nyku.





                        Tiltas per kelią Nr. 651 ir upelį (pavadinimo neradau net 1:50000 topografiniame žemėlapyje) Šlynakiemyje. Ten labai vaizdinga vieta, ideali traukinių fotomedžioklei.



                        Paskutinis taisė Al1; 2010.05.20, 15:24.

                        Comment


                          #32
                          Suvalkai



                          Suvalkų vandens bokštas.



                          Traukinys į Varšuvą (taip pat ir su 3 vagonais iš Šeštokų).



                          Stoties manevrinis šilumvežis SM42-136.



                          Keista labai maža platforma.



                          Kelios senos (turbūt dar prieškarinės, vokiškos) cisternos.





                          Paskutinis taisė Al1; 2010.05.20, 11:21.

                          Comment


                            #33
                            Pesa SA133-009 prieš vakarinį reisą Suvalkų stotyje.







                            Vežimėliai



                            Comment


                              #34
                              /\ kokį ten stadioną reklamuoja
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                #35
                                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                /\ kokį ten stadioną reklamuoja
                                Naujasis Bialystok'o po rekonstrukcijos. Juk čempionatas futbolo artėja, todėl visa lenkija - traukiniai ypač išmarginti skelbimais apie tai,kaip galima nuvykti į miestus, kuriuose vyks varžybos traukiniais - puikus pavyzdys mūsiškiams, kaip galima būtų padaryti krepšinio čempionato metu

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Suvalkai

                                  Atvaizdas

                                  Į šią nuotrauką "akį užmetusiam" Suvalkuose dar nebuvusiam lietuvos suvalkiečiu atrodytų, kad tai Šeštokai.
                                  Labai panašūs šių dviejų stočių pastatai.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2010.12.15, 13:15.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Į šią nuotrauką "akį užmetusaim" Suvalkuose dar nebuvusiam lietuvos suvalkiečiu atrodytų, kad tai Šeštokai.
                                    Labai panašūs šių dviejų stočių pastatai.
                                    Bei Jonavos. Tik papildžiau.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Trakiškės
                                      Pasienio su Lietuva stotis. Iki atkuriant susisiekimą su Lietuva, Trakiškės buvo paskutinė Lenkijos geležinkelių stotis. Iki jos vyko priemiestinis susisiekimas (o gal ir tolimasis?). Tarp Suvalkų ir Trakiškių buvo dvi stotelės ir viena stotis (o gal irgi stotelė?).

                                      Pirmasis stoties iešmas žvelgiant nuo sienos pusės. Lietuva už kelių kilometrų.

                                      Atvaizdas


                                      Ten pat, į priešingą pusę (link Lietuvos).

                                      Atvaizdas


                                      Senoji medinė Trakiškių sotis, statyta tiesiant geležinkelį. Tipinė regiono carinė geležinkelių architektūra. Pastatas naudotas iki pastatant naują apie 1995-2000 m.

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Tačiau ir didelė naujoji stotis šiuo metu tuščia ir menkai naudojama. Trakiškėse stoja traukiniai iš (į) Šeštokų (-us). Nebelikus pasienio kontrolės, nebereikalinga ir didelė stotis su muitine, pasieniečiais ir t.t.

                                      Antrame ir treciame aukštuose yra keli butai, kuriuose gyvena žmonės, taip pat stotyje dirba budėtojas. Tačiau keleivių salė uždaryta ir nebenaudojama. Dalis patalpų pigiai išnuomojama (yra skelbimas). Bet kam jos reikalingos tokiame užkampyje?

                                      Atvaizdas


                                      Tuščia ir nyku.

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas

                                      ...
                                      Kaip minėta, Lietuva nuo šių vietų yra vos už kelių kilometrų. Už tiek pat kilometrų yra lietuviška gyvenvietė Lenkijoje - Punskas, valsčiaus (gminos) centras. Apie 80% gyventojų - lietuviai. Kur tik ėjau (nuo Trakiškių geležinkelio stoties nuėjau iki Budzisko, plento "Via Baltica" sienos kirtimo vietos) ir ko tik lietuviškai klausiau, visais atvejais atsakymo sulaukiau lietuviškai.

                                      Comment


                                        #39
                                        O gatvių pavadinimai lietuviškai ten? čia va man toks klausimas iškilo?

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                          O gatvių pavadinimai lietuviškai ten? čia va man toks klausimas iškilo?
                                          Ne, vietovių pavadinimai kelio ženkluose ir gatvių pavadinimai parašyti jau leniškai. O reklaminių stendų su lietuviškais tekstais yra daug. Pvz., nuo geležinkelio pervažos pietiniame Trakiszki styoties gale einant lin Punsko u\ kelių šimtų metrų (na gal už pusės kilometro) eankčioje sankryžoje yra lietuviška nuoroda į poilsio ir pramogų centrą Šilainė (kur nuvažiavus traukiniu galima apsinakvoti, nes tą pačią dieną kito traukinio atgal į Šeštokus nebūna) - http://www.punsk.com.pl/kaimo%20turi...SILAINE_lt.htm
                                          Dar apie Punską ir apylinkes prie Trakiszki geležinkelio stoties -
                                          http://www.Punskas.Pl
                                          http://www.punsk.com.pl

                                          Comment

                                          Working...
                                          X